DT 80 LC II czy nowsze konstrukcje?
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
DT 80 LC II czy nowsze konstrukcje?
Witam
Na rozpoczecie nowego sezonu planuje kupic konkretny sprzet.
Stycznosci z motorowerami i motocyklami mam juz od kilku lat a szukam czegos dla siebie w charakterze enduro
Mam nadzieje ze za budzet (3500zł) da rade cos znalesc.
Jak w temacie:
Zastanawiam sie nad Yamaha DT 80 ( tylko i wylacznie lc II) ale w gre wchodza tez nowsze konstrukcje jak Peugeot XPS, Derbi Senda czy Apka RX, MX itd..
Zwracam sie do uzytkownikow, ktorzy mieli stycznosc z ktoryms z wyzej wymienionych sprzetow o przedstawienie swojej opinii na jego temat
Chcialbym sie dowiedziec czy motorowery z silnikiem am6, badz tez podobnymi do nich tak jak silnik derbi lub aprilli ,dorownujÄ… yamasze dt 80?
Z tego co wyczytuje yamaha ma bodajze 15km a motorowery z am6 do 10km
Istnieje tez opcja silnika am6 z kitem 70-90ccm, czy taki silnik bylby lepszy od silnika detetki?
Mam nadzieje ze napisalem zrozumiale Z gory dziekuje za odpowiedzi
Na rozpoczecie nowego sezonu planuje kupic konkretny sprzet.
Stycznosci z motorowerami i motocyklami mam juz od kilku lat a szukam czegos dla siebie w charakterze enduro
Mam nadzieje ze za budzet (3500zł) da rade cos znalesc.
Jak w temacie:
Zastanawiam sie nad Yamaha DT 80 ( tylko i wylacznie lc II) ale w gre wchodza tez nowsze konstrukcje jak Peugeot XPS, Derbi Senda czy Apka RX, MX itd..
Zwracam sie do uzytkownikow, ktorzy mieli stycznosc z ktoryms z wyzej wymienionych sprzetow o przedstawienie swojej opinii na jego temat
Chcialbym sie dowiedziec czy motorowery z silnikiem am6, badz tez podobnymi do nich tak jak silnik derbi lub aprilli ,dorownujÄ… yamasze dt 80?
Z tego co wyczytuje yamaha ma bodajze 15km a motorowery z am6 do 10km
Istnieje tez opcja silnika am6 z kitem 70-90ccm, czy taki silnik bylby lepszy od silnika detetki?
Mam nadzieje ze napisalem zrozumiale Z gory dziekuje za odpowiedzi
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
Witam
Posiadam Rieju spike 06r
http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 07210.jpg/
Jestem z niego bardzo zadowolony od kupna czyli końca maja nie miałem prawie zadnego wkładu finansowego w niego, tylko co wymieniłem oring bo płyn szedł do silnika (cena ok 60zl) i taki był mój wkład Zrobiłem nim 2.5 tys km i nie czuje żadnego osłabienia silnika Moja jazda jest dosyć szybka Mówiąc szczerze średnio go oszczędzam. Z przełożeniami 12/48z szos czy las to dla niego pryszcz tylko jeśli ktos chce w teren to zalecam zmienić przełożenie (kupiłem go za 2900zł)
A jesli chodzi o kity 70-90 to moim zdaniem to jest bez sensu, bo po co montować 70-lub 90 jeżeli spalanie z wykorzystaniem jego maksymalnej mocy sięga 10l/100km (mój spala 3-4.5, na baku potrafie zrobic niecałe 200km ok150-180km a czasem mniej a bak mam o pojemności 5l) Bo co do 90cm3 to skrzynia am6 jest do tego nie przystosowana i przy dalszym użytkowaniu sie porostu rozsypie. A jezeli chodzi o prędkość to z kitami np 72cm3 to przy sportowym wydechu, wale, gazniku17-21, osiągi sa 100-125 zależny od przełożenia:) a spalanie siega w tym przypadku 5-9l przy wykorzystaniu jego maksymalnej mocy czyli ze sportowymi częściami. Przy poj 50cm3 to predkosc nie jest szokująca ale nie raz moze zaskoczyć tak do 100max przy dobrych przełożeniach
Moim zdaniem 50cm3 am6 jest niezawodny
Posiadam Rieju spike 06r
http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 07210.jpg/
Jestem z niego bardzo zadowolony od kupna czyli końca maja nie miałem prawie zadnego wkładu finansowego w niego, tylko co wymieniłem oring bo płyn szedł do silnika (cena ok 60zl) i taki był mój wkład Zrobiłem nim 2.5 tys km i nie czuje żadnego osłabienia silnika Moja jazda jest dosyć szybka Mówiąc szczerze średnio go oszczędzam. Z przełożeniami 12/48z szos czy las to dla niego pryszcz tylko jeśli ktos chce w teren to zalecam zmienić przełożenie (kupiłem go za 2900zł)
A jesli chodzi o kity 70-90 to moim zdaniem to jest bez sensu, bo po co montować 70-lub 90 jeżeli spalanie z wykorzystaniem jego maksymalnej mocy sięga 10l/100km (mój spala 3-4.5, na baku potrafie zrobic niecałe 200km ok150-180km a czasem mniej a bak mam o pojemności 5l) Bo co do 90cm3 to skrzynia am6 jest do tego nie przystosowana i przy dalszym użytkowaniu sie porostu rozsypie. A jezeli chodzi o prędkość to z kitami np 72cm3 to przy sportowym wydechu, wale, gazniku17-21, osiągi sa 100-125 zależny od przełożenia:) a spalanie siega w tym przypadku 5-9l przy wykorzystaniu jego maksymalnej mocy czyli ze sportowymi częściami. Przy poj 50cm3 to predkosc nie jest szokująca ale nie raz moze zaskoczyć tak do 100max przy dobrych przełożeniach
Moim zdaniem 50cm3 am6 jest niezawodny
-
jarek0770 - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 5/5/2012, 21:37
Masz calkowita serie?
Ja i tak nie uzywalbym motoru z przelozeniami na predkosc bo w endurasie nie wydaje mi sie ze jest to potrzebne
Ja i tak nie uzywalbym motoru z przelozeniami na predkosc bo w endurasie nie wydaje mi sie ze jest to potrzebne
Ostatnio edytowano 4/11/2012, 17:10 przez eatsleepvw, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
A moze jakims dziwnym trafem zdazylo Ci sie byc na hamowni albo moze wiesz ile spike produkuje koni ?
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
odswiezam
co odświeżasz i dlaczego odświeżasz
a co z regulaminem
masz ostrzeżenie za brak edycji
senekkorzenna
co odświeżasz i dlaczego odświeżasz
a co z regulaminem
masz ostrzeżenie za brak edycji
senekkorzenna
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
am6 w serii... jako tak jedzie, teorytycznie jest bezawaryjne (lecz kolega kupil dt 50 2007 r, cala zablokowana oryginalną, z przebiegiem 1300km, teraz ma niecałe 4500 i silniczek do remontu - kiepsko sie wkreca, stracil moc, wiec ja tam nie ufam tym 2 suwom ) nieraz spotkałem sie z opinią, ze po załozeniu wiekszego "kitu" wszystko zaczyna się sypać - może prawda może nie... napewno drastycznie wzrasta spalanie, które i tak jest ogromne przy silniku 50cc, wiec dla mnie to bezsens - już lepiej zrobic swap na silnik 125 z jakiegos 2t i cieszyc sie sporą mocą no i sporym lecz już nie gigantycznym spalaniem ;d
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
kiepsko się wkręca bo zablokowana -.-
-wieksza dysza np 90-95 w gaźniki (przy gaz. 12 zalezana zmiana na 16-17.5)
-z seryjnego wydechu wyciecie zawirowywacza+wyjecie z dyfuzora katalizatora lub sportowy wydech
-wymiana modułu na odblokowany
i dopiero możesz cos powiedzieć czy sie zbiera a nie na full zablokowana
Tak samo ja mogę powiedzieć jedzie tylko 50km/h (full zablokowany) to szajs nie jestem do tego przekonany.
Ja z chęcią moge nagrać filmik jak mój sie zbiera i jak wchodzi w obroty
-wieksza dysza np 90-95 w gaźniki (przy gaz. 12 zalezana zmiana na 16-17.5)
-z seryjnego wydechu wyciecie zawirowywacza+wyjecie z dyfuzora katalizatora lub sportowy wydech
-wymiana modułu na odblokowany
i dopiero możesz cos powiedzieć czy sie zbiera a nie na full zablokowana
Tak samo ja mogę powiedzieć jedzie tylko 50km/h (full zablokowany) to szajs nie jestem do tego przekonany.
Ja z chęcią moge nagrać filmik jak mój sie zbiera i jak wchodzi w obroty
-
jarek0770 - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 5/5/2012, 21:37
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
Tak jak prosiłeś filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=odgXQjdOqc4
ps.zrobiłem to na szybko to pierwsze odpalenie od paru dni wiec troszkę ma muła
http://www.youtube.com/watch?v=odgXQjdOqc4
ps.zrobiłem to na szybko to pierwsze odpalenie od paru dni wiec troszkę ma muła
-
jarek0770 - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 5/5/2012, 21:37
Co tu się dzieje? AM6 jest świetnym silnikiem. Wytrzymują nawet 40 000 km bez jakiegokolwiek remontu w silniku. Ja dosiadam obecnie Gilerę RCR z 10'r., siedzi w niej silnik Derbi- D50B0 i jestem bardzo zadowolony. Miałem przed nią Derbi Sende R i Rieju RR, i jednak d50b0 moim zdaniem jest takim ulepszeniem am6. DT nawet nie może się z nimi porównywać. Ale z tymi koniami to taki 'tik marketingowy'. Każdy pisze o swoim motorze ile ma KM, a każdy ma inaczej. Ludzie piszą od 8 do 15, a tak na prawdę powyżej 8 to chyba nie mają. Ja bym się na twoim miejscu zastanawiał nad takimi jak: Peugeot XPS/ Rieju RR, RRX, MRT, MRX/ Gilera RCR/ Derbi Senda, najlepiej jakieś DRD bądź X-race/x-treme. Mam nadzieję, że choć kawałek pomogłem.
LwG!
LwG!
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
Chodzi mi tu bardziej o te wiadome wzgledy jak sama roznica pojemnosci miedzy motorkami 80 a 50 jednak zawsze robi jakas roznice i chcialbym wiedziec konkretnie jaka slyszalem ze am6 sklada sie wolniej od dt i trzeba go krecic wysoko a z kolei czytalem ze dt jest elastyczna jak na pojemnosc 80
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
Wiadomo ze kazdy ma inny gust i kazdemu starcza co innego jedynym wyjsciem bedzie ogladniecie dt jak i czegos z am6 podczas kupna
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości