Zobacz wÄ…tek - dr 350
NAS Analytics TAG

dr 350

Enduro, Cross
_________

dr 350

Postprzez karate96 » 31/10/2012, 20:42

Witam.Pytanie dotyczy suzuki dr 350. Czy na 170cm wzrostu to nie będzie za duża. Jakie sa koszty eksploatacji i ogólne opinie o niej. Z góry dzięki!
karate96
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/10/2012, 23:31


Postprzez Moto Hub » 31/10/2012, 22:03

Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice


Postprzez henio12323 » 31/10/2012, 23:59

wzrost nie ma takiego znaczenia. akurat z tym wzrostem bedzie jeszcze ok. koszta eksploatacji są w bardzo duzym stopniu związane ze stanem technicznym maszyny. jest to niewyzyłowany silnik. i jeżeli jest powiedzmy w idealnym stanie cały motocykl. to koszta są znikome mogą wyjsc 200-400 zł rocznie powiedzmy co jest smiesznie niskim utrzymaniem. ale jak przyjdzie czas remontu silnika, który moze kosztowac czasem drugie tyle ile cały motocykl to juz tak miło nie jest :D ( sam remont kosztuje 500-4000 zł )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Naszim » 1/11/2012, 10:19

Mam DR i mam 172 sm wzrostu, w dodatku mój DR jest troszkę podwyższony. mój jest w świetnym stanie i jedyne co w nim robiłem w tym sezonie to wymieniłem bezpiecznik bo się spalił. tak to tylko wsiadać i jechać. Jak kupisz w dobrym stanie to nie będziesz nic przy nim robił. Tylko takich DRów w dobrym stanie nie jest zbyt wiele na allegro itp. więc trzeba czekać.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez karate96 » 1/11/2012, 11:43

a wiecie może jak ewntualnie go obniżyć...?
karate96
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/10/2012, 23:31

Postprzez Street4Fun » 1/11/2012, 12:06

Na tylnym amorku. Rozkręcasz sprężynę do końca i motocykl staje się "miękki".
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez karate96 » 1/11/2012, 12:20

Dzięki. Mam pewne obawy, z moją masą czyli 65kg to nie będzie mocowanie się z motocyklem. Mam doskonały teren do takiej jazdy, tylko potrzebny byłby mi mocny motor bo jest koło mnie ogromna góra, nie wiem czy na dt 125 bym przejechał, bo na 80 napewno nie, dlatego zdecydowałem się na dr 350. Mam nadzieję, że złapie jakąś okazje...!
karate96
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/10/2012, 23:31

Postprzez Moto Hub » 1/11/2012, 13:56

Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez henio12323 » 1/11/2012, 17:21

DRka jeszcze gorsza jest od DT na ciezki teren bo mimo że ma moc DTtki to jest sporo cięzsza :P o podjazdach mozesz zapomnieć na soft enduro ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez karate96 » 1/11/2012, 17:29

Dalibyście jakieś przykłady hard enduro. Tylko, żeby było dobre cenowo i tanie w eksploatacji. Z góry Dzięki!
karate96
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/10/2012, 23:31

Postprzez henio12323 » 1/11/2012, 17:32

niestety takie nie istniejÄ… ;/


za najtanszego musisz dac z 5-6 tysi, choc bedzie to trup i wtedy utrzymanie sezonowe bedzie dosyc spore. bo bedzie wynosiło jakies 1000-2500 zł rocznie. wiec kilka X tyle co DR. ja mam hard enduro w duzej pojemnosci, i przez 2 sezony utrzymanie wyniosło wiecej niz 10 tysiecy zł. dałem za moto ponad 12 tysi, 2005 rok :) wiec jak kupisz trupa z 00 roku koszta jeszcze bardziej wzrosną.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez karate96 » 1/11/2012, 17:36

a enduro podobne do DT 125, jakieś jest? Bo tak jak wspomniałem DT 80 jest za słabe... :wink: A co myślicie o hondzie xl 125 ??
karate96
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/10/2012, 23:31

Postprzez Moto Hub » 1/11/2012, 18:30

Honda XL chyba w teren tez nie bedzie za dobra moze jakas Aprilia Rx Kawasaki Kmx A Ktm exc cenaa tez troche duza za Ktm :( no ale co poradzic. pozdr
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez henio12323 » 1/11/2012, 20:59

xl to 4T czyli jest o jakies połowe słabsze od DT. no i masowo nie wyglada to ok. moze masa nie jest jakos kosmicznie wieksza od DTtki, ale rama tam jest zrobiona z zapałek :D

wszystkie soft enduro są podobne, czy do dt, czy lc2, czy kmx to jedno i to samo. moze pozostałe są troszke mocniejsze. ale wystarczy w DT zmienic wydech, pobawic sie regulacjami i mozna sporo mocy wykrzesac ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Naszim » 1/11/2012, 21:43

Henioo co ty pieprzysz że DR słabszy na górach od DT? weź sobie DT i DR na piaszczystą górę i która będzie miała większe problemy? mocowo DT jest trochę słabsza a momentem dużo odbiega od DRki. DT jak patrzę na filmik to nieźle ludzie nogami przebierają żeby się wgramolić na jakąś górę. DRkę jest łatwo odchudzić. Ja bym Ci polecił DR zamiast DTtki.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Moto Hub » 2/11/2012, 12:06

Ale Dt-ka Ma swoja Moc. pozdr
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez karate96 » 2/11/2012, 15:01

To ja już się pogubiłem. Dt czy Dr?
Proszę o odpowiedź;)
karate96
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20/10/2012, 23:31

Postprzez Moto Hub » 2/11/2012, 17:12

Dt jest fajne i lekkie ale o Dr ci nic nie powiem
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Naszim » 2/11/2012, 17:14

Ja polecam DRkę. miałem styczność z DT to do dzisiaj się śmieję jak sobie przypomnę :D
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 2/11/2012, 17:43

ja jeździłem i na DR 350 i na kilku DTkach i do DT mam sentyment ;P choc sam pewnie do codziennej jazdy wybrał bym DR z racji silnika 4T który mi bardziej "leży " a o DT zawsze marzyłem żeby przerobic ją na crossówke tzn wywalic wszystko co zbędne, wtedy jest mega lekka i mega zwrotna i własnie tą zwrotnoscią bije na głowe DRke. DRka ma fajny moment obrotowy i ogólnie przyjemny silnik który pozwala żwawo polatac sprzętem. wiec wybór głownie lezy po twojej stronie :P oba sprzety są dobre
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê