[Aktualności] Honda CBR500, CB500 i CB500X -...
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] Honda CBR500, CB500 i CB500X -...
Dyskusja na temat: Honda CBR500, CB500 i CB500X - rodzina się powiększa
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR500, CB500 i CB500X - rodzina się powiększa
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR500, CB500 i CB500X - rodzina się powiększa
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
No to widzę Honda lecie na bombie. Jak ceny będą dobre to konkurencja padnie na plecy
Pominę już ze na rynku brakowało tanich 500-tek.<br><hr>Qba

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko fajnie, ale kiedy powstaną nowe zamienniki legend klasy użytkowej - nowy bandzior, fazer, hornet. Coś co pozwoli w miarę komfortowo przekroczyć dwie paczki nie męcząc przy tym dupska i portfela. Takie połówki z niecałymi 50cioma konikami to zaprzepaszczenie szansy. O wiele lepszym rozwiązaniem było by wykrzesanie z nich jakieś 80 kucyków. Wtedy można by liczyć na sukces. Dziś, jeśli ktoś będzie potrzebował połówki, to kupi używaną (jedną z miliardów), bo będzie to najprawdopodobniej pierwsze moto, na które funduszy będzie brakło, co jest jednoznaczne z "salony omijamy". Motocykliści z doświadczeniem to ci którzy najczęściej wybierają się do dilerów, jednocześnie nie chcą pakować się na maszyny do zabijania właścicieli i te do redukowania pod wiatr. Zostają przebierki nie modernizowane od lat, a takie cebule mogły by to zmienić, ale chyba im się nie uda
<br><hr>wojtoon
<br><hr>wojtoon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dramat. Kolejne woły robocze a gdzie motocykle dla fun'u? Tak trudno jest zrobić "750" 130kucyków z przyzwoitym, standardowym zawieszeniem za ok. 35 tys. ? Wątpie...<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja mam GS 500, który ma 486 cm i 48 KM. Nikt nie robi sobie jaj.<br><hr>NihilKomentatorzy napisał(a):500ccm i niecale 50KM? Jaja sobie robicie?<br><hr>fiedziu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dla ciebie fan to 130 kucyków? Obstawiam ze nawet nie masz motoru, a jakby nawet taki zrobili to i tak nie byłoby cie stać na niego.<br><hr>KuternogaKomentatorzy napisał(a):Dramat. Kolejne woły robocze a gdzie motocykle dla fun'u? Tak trudno jest zrobić "750" 130kucyków z przyzwoitym, standardowym zawieszeniem za ok. 35 tys. ? Wątpie...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cbr wygląda bojowo, podoba mi się , jeśli wejdą na rynek i po paru latach cena spadnie + do tego prawko A2
te 500-ki mają szansę zyskać mocną pozycje na rynku<br><hr>seb0
te 500-ki mają szansę zyskać mocną pozycje na rynku<br><hr>seb0
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przegrałeś - lubię takich mietków, którzy obstwiaja w ciemno...Teraz - 2 "motory" - Fazer 1000 2004 r. pełen układ Yoshi USA, 147 kucyków i R1 2009 - uklad seryjny, moc standard - oba dają rade troche lepiej niż "500" Hondy. Jeżdziłem też ponad 20 innymi "moturami", więc przegląd jako taki mam.Komentatorzy napisał(a):Dramat. Kolejne woły robocze a gdzie motocykle dla fun'u? Tak trudno jest zrobić "750" 130kucyków z przyzwoitym, standardowym zawieszeniem za ok. 35 tys. ? Wątpie...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Dla ciebie fan to 130 kucyków? Obstawiam ze nawet nie masz motoru, a jakby nawet taki zrobili to i tak nie byłoby cie stać na niego.<br><hr>Kuternoga<br>
Gdyby głupki z suzuki nowego nakeda 750 zrobili z silnikiem 130 koni i 15 kg lżejszego za 35-37 tys. schodziłby w europie jak ciepłe bułki. A tak mają goovno..<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
E kij nie motor ta 500 CBR, jeśli nawet 200 km/h licznikowe nie pójdzie a szkoda.<br><hr>Kawasaki_owner
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale gs nie był chyba projektowany w 2012 r. ???<br><hr>kkkKomentatorzy napisał(a):500ccm i niecale 50KM? Jaja sobie robicie?<br><hr>fiedziu<br>Komentatorzy napisał(a):Ja mam GS 500, który ma 486 cm i 48 KM. Nikt nie robi sobie jaj.<br><hr>Nihil<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Że już nie wspomnę o dylematach świeżo upieczonego motocyklisty, który ma do wyboru: starożytną 500kę lub nowoczesną maszynę, ale albo za słabą (250) albo za mocną (600). "Model pośredni" w przystępnej cenie zadowoli też ludzi z doświadczeniem, którzy poszukują czegoś zwinnego i ekonomicznego na miasto, a jednocześnie zdolnego do weekendowych wycieczek. Ciekawe, jak na dłuższą metę przyjmie się Ninja 300, bo pierwsze wrażenie zrobiła dość mocne (stylistyka!) i pozytywne (osiągi).<br><hr>październikKomentatorzy napisał(a):Komentarze na dole (na szczęście nie wszystkie) pokazują poziom mentalny polskiego motocyklisty. Byle miało 130 koni, zapierdalało przynajmniej 200kmh no i kosztowało nowe tyle co stara używka. Słabsze i wolniejsze to chujnia nie motor. Współczuje dilerom w tym kraju że muszą kombinować jak takim pustakom sprzedawać motocykle.<br><hr>Obserwator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko będzie zależało od ceny. Jak będzie dobra, to Honda rozwali system. <br><hr>PrekserKomentatorzy napisał(a):Komentarze na dole (na szczęście nie wszystkie) pokazują poziom mentalny polskiego motocyklisty. Byle miało 130 koni, zapierdalało przynajmniej 200kmh no i kosztowało nowe tyle co stara używka. Słabsze i wolniejsze to chujnia nie motor. Współczuje dilerom w tym kraju że muszą kombinować jak takim pustakom sprzedawać motocykle.<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):Że już nie wspomnę o dylematach świeżo upieczonego motocyklisty, który ma do wyboru: starożytną 500kę lub nowoczesną maszynę, ale albo za słabą (250) albo za mocną (600). "Model pośredni" w przystępnej cenie zadowoli też ludzi z doświadczeniem, którzy poszukują czegoś zwinnego i ekonomicznego na miasto, a jednocześnie zdolnego do weekendowych wycieczek. Ciekawe, jak na dłuższą metę przyjmie się Ninja 300, bo pierwsze wrażenie zrobiła dość mocne (stylistyka!) i pozytywne (osiągi).<br><hr>październik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma, nie zna się i się głupi pajac udziela szukająć zaczepki na forum... Lecz małego penisa ale nie tutaj.<br><hr>Kawasaki_ownerKomentatorzy napisał(a):Komentarze na dole (na szczęście nie wszystkie) pokazują poziom mentalny polskiego motocyklisty. Byle miało 130 koni, zapierdalało przynajmniej 200kmh no i kosztowało nowe tyle co stara używka. Słabsze i wolniejsze to chujnia nie motor. Współczuje dilerom w tym kraju że muszą kombinować jak takim pustakom sprzedawać motocykle.<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):a ty pewnie jesteś jakimś małym zakomplelsionym polaczkiem, który nie ma żadnego motocykla i kompletnie się na tym nie zna, do tego wymyślasz jakieś psychiczne teksty i stereotypy, lecz się człowieczku a 200km/h to wcale nie jest tak szybko, pewnie nie znasz nawet historii ile miały mocy i jechały starsze motocykle o niewielkich pojemnościach, a ponadto te 500tki pewnie będą kosztować coś tak jak nowe Suzuki GSX, Bandit, nowe XJ6, bądź nowe er-6n/f, które są nieco (nie aż tak dużo) mocniejsze, ekonomiczne i w dobrej cenie, więc te 500 to tak trochę bezsensu raczej, jeśli taką słabą moc będą mieć tylko troszkę więcej od nowych 250tek i nowej Ninja 300 i jechały ostatecznie tyle samo co one, przy cenie 650-tek.<br><hr>Kawasaki_owner<br>Komentatorzy napisał(a):Jedno co mogę powiedzieć na pewno, to że w przeciwieństwie do Ciebie potrafię się posługiwać polszczyzną. <br><hr>Obserwator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to mi powiedziałeś, aż mi poszło w pięty;) Mama z pewnością jest z ciebie dumna;)<br><hr>ObserwatorKomentatorzy napisał(a):Komentarze na dole (na szczęście nie wszystkie) pokazują poziom mentalny polskiego motocyklisty. Byle miało 130 koni, zapierdalało przynajmniej 200kmh no i kosztowało nowe tyle co stara używka. Słabsze i wolniejsze to chujnia nie motor. Współczuje dilerom w tym kraju że muszą kombinować jak takim pustakom sprzedawać motocykle.<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):a ty pewnie jesteś jakimś małym zakomplelsionym polaczkiem, który nie ma żadnego motocykla i kompletnie się na tym nie zna, do tego wymyślasz jakieś psychiczne teksty i stereotypy, lecz się człowieczku a 200km/h to wcale nie jest tak szybko, pewnie nie znasz nawet historii ile miały mocy i jechały starsze motocykle o niewielkich pojemnościach, a ponadto te 500tki pewnie będą kosztować coś tak jak nowe Suzuki GSX, Bandit, nowe XJ6, bądź nowe er-6n/f, które są nieco (nie aż tak dużo) mocniejsze, ekonomiczne i w dobrej cenie, więc te 500 to tak trochę bezsensu raczej, jeśli taką słabą moc będą mieć tylko troszkę więcej od nowych 250tek i nowej Ninja 300 i jechały ostatecznie tyle samo co one, przy cenie 650-tek.<br><hr>Kawasaki_owner<br>Komentatorzy napisał(a):Jedno co mogę powiedzieć na pewno, to że w przeciwieństwie do Ciebie potrafię się posługiwać polszczyzną. <br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):Nie ma, nie zna się i się głupi pajac udziela szukająć zaczepki na forum... Lecz małego penisa ale nie tutaj.<br><hr>Kawasaki_owner<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie robi, bo to typowa chciwość głupiego koncernu, który za 15 lat będzie plakał, że tracił bezmyślnie udział w rynku. Wolą PRÓBOWAĆ sprzedać goovo za te 37 tys. a zamiast w produkt inwestować w prymitywna reklamę. A od lat masowo produkują gsx-r 750 , ostatnio w praktycznie niezmienionym stanie - zrobienie ostrego nakeda na tej bazie to oczywista oczywistosc, przy łatwych kosztach. Skoro maly triumph może sprzedawać street tripla R w podobnej cenie|? Ale ty o tym nawet nie myslisz, bo wolisz sapać przy oglądaniu katalogów hondy...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Komentarze na dole (na szczęście nie wszystkie) pokazują poziom mentalny polskiego motocyklisty. Byle miało 130 koni, zapierdalało przynajmniej 200kmh no i kosztowało nowe tyle co stara używka. Słabsze i wolniejsze to chujnia nie motor. Współczuje dilerom w tym kraju że muszą kombinować jak takim pustakom sprzedawać motocykle.<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):Masz buraku pojęcie o rynku motocyklowym jak o sraniu ze stratosfery. Zrobienie nakeda na bazie gsx-r 750 z prostszym zawieszeniem ale aluminiową ramą, bez owiewek i silnikiem skastrowanym do 130 koni za 37 tys. jest jak najbardziej wykonalne. Tylko kretyni z suzuki nie moga tego pojąć, zapewne w imie polityznej poprawności, zeby moto nie bylo za mocne..... Podobnie jak ty, skoro uważasz że cena 37 tys. to tyle co stara uzywka...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Jakby zbudowanie takiego motocykla w takiej cenie o jakiej mówisz było możliwe, to Suzuki by je robiło. To takie proste. Widzę, że to jednak ty się g.... znasz na rynku motocyklowym. <br><hr>Obserwator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem, czy jesteś świeżo upieczonym motocyklistą, czy nie, ale to co piszesz, świadczy o tym, ze na motocyklu nigdy nie jeździłeś albo, że jezdzisz ale nie powinieneś. Rozumiem, że dawanie komus świeżo po egzaminie motocykla o skrajnej konfiguracji: pozycji na motocyklu/masy/mocy/pracy zawieszenia (np. stary 300 kg criuiser z zaniedbanym zawieszeniem albo nowa R1) nie jest dobrym pomysłem ale dla techniki i bezpieczeństawa jazdy NIE MA rożnicy czy będzie to nowa i sprawna 250, 500 lub 600. I każdy zainteresowany wsród motocykli o tych pojemnościach może w "salonach" znaleźć dla siebie coś odpowiedniego. Ale skąd o tym może wiedzieć ktoś kto zaspokaja swoja "pasję motocyklową" czytaniem "Świata motocykli" etc.<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Komentarze na dole (na szczęście nie wszystkie) pokazują poziom mentalny polskiego motocyklisty. Byle miało 130 koni, zapierdalało przynajmniej 200kmh no i kosztowało nowe tyle co stara używka. Słabsze i wolniejsze to chujnia nie motor. Współczuje dilerom w tym kraju że muszą kombinować jak takim pustakom sprzedawać motocykle.<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):Że już nie wspomnę o dylematach świeżo upieczonego motocyklisty, który ma do wyboru: starożytną 500kę lub nowoczesną maszynę, ale albo za słabą (250) albo za mocną (600). "Model pośredni" w przystępnej cenie zadowoli też ludzi z doświadczeniem, którzy poszukują czegoś zwinnego i ekonomicznego na miasto, a jednocześnie zdolnego do weekendowych wycieczek. Ciekawe, jak na dłuższą metę przyjmie się Ninja 300, bo pierwsze wrażenie zrobiła dość mocne (stylistyka!) i pozytywne (osiągi).<br><hr>październik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Daruj sobie personalne przytyki. W ten sposób tylko wystawiasz sobie świadectwo bycia burakiem.Komentatorzy napisał(a):Komentarze na dole (na szczęście nie wszystkie) pokazują poziom mentalny polskiego motocyklisty. Byle miało 130 koni, zapierdalało przynajmniej 200kmh no i kosztowało nowe tyle co stara używka. Słabsze i wolniejsze to chujnia nie motor. Współczuje dilerom w tym kraju że muszą kombinować jak takim pustakom sprzedawać motocykle.<br><hr>Obserwator<br>Komentatorzy napisał(a):Że już nie wspomnę o dylematach świeżo upieczonego motocyklisty, który ma do wyboru: starożytną 500kę lub nowoczesną maszynę, ale albo za słabą (250) albo za mocną (600). "Model pośredni" w przystępnej cenie zadowoli też ludzi z doświadczeniem, którzy poszukują czegoś zwinnego i ekonomicznego na miasto, a jednocześnie zdolnego do weekendowych wycieczek. Ciekawe, jak na dłuższą metę przyjmie się Ninja 300, bo pierwsze wrażenie zrobiła dość mocne (stylistyka!) i pozytywne (osiągi).<br><hr>październik<br>Komentatorzy napisał(a):Nie wiem, czy jesteś świeżo upieczonym motocyklistą, czy nie, ale to co piszesz, świadczy o tym, ze na motocyklu nigdy nie jeździłeś albo, że jezdzisz ale nie powinieneś. Rozumiem, że dawanie komus świeżo po egzaminie motocykla o skrajnej konfiguracji: pozycji na motocyklu/masy/mocy/pracy zawieszenia (np. stary 300 kg criuiser z zaniedbanym zawieszeniem albo nowa R1) nie jest dobrym pomysłem ale dla techniki i bezpieczeństawa jazdy NIE MA rożnicy czy będzie to nowa i sprawna 250, 500 lub 600. I każdy zainteresowany wsród motocykli o tych pojemnościach może w "salonach" znaleźć dla siebie coś odpowiedniego. Ale skąd o tym może wiedzieć ktoś kto zaspokaja swoja "pasję motocyklową" czytaniem "Świata motocykli" etc.<br><hr>txa<br>
Na merytoryczną treść odpowiadam, co następuje:
Pewnie, na skuterze też można się uszkodzić. Jednak jest wystarczająco wiele dowodów na to, że więcej koników jak doświadczenia, nazbyt często kończy się w rowie. Bo tak fajnie się odwija, że nie sposób sobie odmówić przyjemności, a potem się okazuje, że motocykl za ciężki i "słabo" hamuje lub składa się w zakręt. A jeżdżenie na 1/4 gwizdka, bo strach i brak doświadczenia, też mija się z celem. Nieprzypadkowo mistrzowie F1 zaczynają od gokartów, piloci F-16 od "awionetek", a laureaci konkursu szopenowskiego od klepania gamy.<br><hr>październik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości