Który moto na początek dla kobiety?
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Który moto na początek dla kobiety?
Cześć, zastanawiam się co wybrać na początek dla siebie. Mam 166 cm i 54kg. Rozważam wybór Honda CB 500, Kawasaki ER5 albo Suzuki GS 500, czyli standardy. Może ktoś wypowiedzieć się, który jest bardziej godny polecenia? Siedzę i siedzę i oglądam różne ogłoszenia. Ale te zainteresowały mnie najbardziej:
http://otomoto.pl/suzuki-gs-five-stars-M3434172.html
http://otomoto.pl/kawasaki-gpz-M3426757.html
http://otomoto.pl/honda-cb-500-cb500-gp ... 03254.html
http://otomoto.pl/suzuki-gs-M3422170.html
http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-M3206526.html
Na pierwszy moto chciałabym wydać jakieś 5 tyś. Im większa okazja, tym oczywiście lepiej.
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
http://otomoto.pl/suzuki-gs-five-stars-M3434172.html
http://otomoto.pl/kawasaki-gpz-M3426757.html
http://otomoto.pl/honda-cb-500-cb500-gp ... 03254.html
http://otomoto.pl/suzuki-gs-M3422170.html
http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-M3206526.html
Na pierwszy moto chciałabym wydać jakieś 5 tyś. Im większa okazja, tym oczywiście lepiej.
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
-
Fresita - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/10/2012, 17:43
- Lokalizacja: zza powieki
ogarnij jakiegos kolesia ktory zna sie na moto , daj mu na flaszke , jak jestes ladna to moze nei bedziesz musiala i skoczy z Toba ogladnac te motocykle
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
-
DostojnyKocur! - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
- Lokalizacja: Nienack
Zdaję sobie z tego sprawę, jednak z logicznego punktu widzenia, ja, jako osoba nie mająca wcześniej znaczącego kontaktu z motocyklem jako kierowca, wolałabym zacząć od czegoś mniej zrywnego, że tak to ujmę.
-
Fresita - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/10/2012, 17:43
- Lokalizacja: zza powieki
Najlepiej to zacząć od odwiedzenia komisów i przymierzenia się do motocykli. To, że motocykl cieszy oko nie znaczy, że poślady/kręgosłup będą zadowolone z motocykla - też jestem na etapie szukania dwóch kółek i od czasu odwiedzenia kilku komisów "wymarzony" GS 500 okazał się być nie do końca, natomiast CB500 i XJ600 zwróciły moją uwagę - po prostu wygodne, a zabić się chyba nie zabije na nich, choć jestem zdolny.
A w cenie 5000zł... lepszy jest ten który jest w lepszym stanie technicznym.
A w cenie 5000zł... lepszy jest ten który jest w lepszym stanie technicznym.
- Panocek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/6/2012, 06:57
- Lokalizacja: Warszawa
Fresita 600 nie ma odejścia i nie jest zrywna a jak już Ci się podoba to lepiej uciekać w 620 mało tego poleciłbym nawet 750 ale obowiązkowo na sucharze
Niestety jesteś z za powieki a Ja z przed powieki i przymiarka do Monsterka nie jest możliwa choć sam posiadam trochę mocniejszą sztukę ale wymiarowo się nie różnią zbytnio
Niestety jesteś z za powieki a Ja z przed powieki i przymiarka do Monsterka nie jest możliwa choć sam posiadam trochę mocniejszą sztukę ale wymiarowo się nie różnią zbytnio
- asq_rex
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 31/3/2012, 22:44
Panowie nadal uważam, że póki co kalibry typu 600 i dalej to za dalekie sięgi. Nie czuje się "na siłach" i według mnie wszystko powinno przyjść z czasem, niestety... Ale doczekam się.
PANOCEK dlaczego dla Ciebie GS odpada? nie odpowiadają ci gabaryty, ułożenie ciała? Zdaje sobie sprawę, że jest to istotne. Aha, i czy dużą różnice robi ma kupno z owiewkami czy też bez?
PANOCEK dlaczego dla Ciebie GS odpada? nie odpowiadają ci gabaryty, ułożenie ciała? Zdaje sobie sprawę, że jest to istotne. Aha, i czy dużą różnice robi ma kupno z owiewkami czy też bez?
-
Fresita - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/10/2012, 17:43
- Lokalizacja: zza powieki
Najnizszy i najnudsniejszy GS 500 .
Niestety kurdupelek troche z Ciebie. Bedzie trzeba zainwetowac w obnizenie badz szukac niskiego motocykla. GS jest niski kawy 250 tez.
GS dla mnie byl nudny ale ja juz torche latalem er5. Dla Ciebie i tak bedzie to skoms.
Szukaj moto pod swoj wzrost frajda i tak bedzie, acha i bierz nakeda. To poczujesz lepiej predkosc.
Niestety kurdupelek troche z Ciebie. Bedzie trzeba zainwetowac w obnizenie badz szukac niskiego motocykla. GS jest niski kawy 250 tez.
GS dla mnie byl nudny ale ja juz torche latalem er5. Dla Ciebie i tak bedzie to skoms.
Szukaj moto pod swoj wzrost frajda i tak bedzie, acha i bierz nakeda. To poczujesz lepiej predkosc.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Nie każdy szuka czegoś coś go przerasta tylko dlatego , ze lubi chalange. Jeździłem gs500 i moim zdaniem jest to bardzo fajny motocykl, napewno cię nie zaskoczy bo to nie jest żaden demon mocy/wariat ale kiedy przyjdzie do wyprzedzania daje radę. Pozycja jak na moje 190 całkiem wygodna, duży relaks podczas przemieszczania, lekki i zwrotny w mieście. Ogólnie tego typu motocykle nie są w moim typie natomiast to do czego zrobiono gs-a zaznacza wiele boksow z tego czego wymagalbym od poważnego moto na miasto i turystyczne trasy. Prosta konstrukcja, tanie części, wiele tam się popsuć nie może. Esencja początkującego motocyklisty. Oczywiście nie jest to motocykl dla tych którzy po odebraniu prawka stawiają na szpan a pierwszego dnia próbują wygrywać na koło albo trzec kolanem. O 200 w mieście tez można zapomnieć. Ale jak ktoś ma poukładane w głowie to napewno będzie zadowolony. Inna z zalet jest niskie spalanie które tez nie jest bez znaczenia dla kogoś kto na początku chce nawijac tysiące km żeby się nacieszyć. Żeby jeździć dobrze i szybko trzeba zaczynać od jeżdżenia powoli i ćwiczenia precyzji. Polecam gs.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
@Fresita
GS dla mnie nie jest najlepszy gdyż ma nieco za wysoko podnóżki dla mnie (ostrzejszy kąt ugięcia kolan) i nieco bardziej pochylony jestem do przodu jak na pozostałych motocyklach. Nie jest źle, ale w porównaniu do CB/XJ to jak porównywać krzesełko biurowe do fotela. Wg mnie oczywiście.
Owiewki - jeżeli regularnie przekraczasz 90-100km/h to się przydają, ale przy pierwszym nieplanowanym kontakcie z ziemią będzie kosztowny problem. Nakeda szybciej i taniej doprowadzisz do ładu.
GS dla mnie nie jest najlepszy gdyż ma nieco za wysoko podnóżki dla mnie (ostrzejszy kąt ugięcia kolan) i nieco bardziej pochylony jestem do przodu jak na pozostałych motocyklach. Nie jest źle, ale w porównaniu do CB/XJ to jak porównywać krzesełko biurowe do fotela. Wg mnie oczywiście.
Owiewki - jeżeli regularnie przekraczasz 90-100km/h to się przydają, ale przy pierwszym nieplanowanym kontakcie z ziemią będzie kosztowny problem. Nakeda szybciej i taniej doprowadzisz do ładu.
- Panocek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/6/2012, 06:57
- Lokalizacja: Warszawa
Ja standardowo doradzam juz wcześniej wspomniane Kawasaki ER5 i GPZ 500 Jest jeszcze jeden ciekawszy motocykl z oferty kawasaki mianowicie: Zephyr 550 4cyl w rzędzie, dzwięk piekny a na dodatek ma nisko siedzenie.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Polecam Ci to samo co Black-Ghost, lecz jeszcze bardziej polecam XJ600, jest dużo łatwiejsza do ogarnięcia od GS500, a jej silnik to po prostu pancernik, dokupisz porządne gmole i masz idealne moto do nauki, przy tym nie zeżre ono twojego portfela (spalanie do 5l). No i to pełnowymiarowe r4, dźwięk i odcinki są w nim po prostu piękne ; )
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
XJ600 dużo łatwiejsza do ogarnięcia niż gs500? nie wierze
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Tak XJ spala do 5L, chyba że ktoś się stara to weźmie więcej ale przy normalnej jeździe zawsze pali koło 4.5.
XJ jest dużo łatwiejsza do ogarnięcia od gs-a dzięki silnikowi, idzie on gładko przez cały zakres obrotów i nie ma tak mocnego dołu jak GS. Proponuję najpierw się przejechać obydwoma motorami i potem po mnie jechać jeśli dalej będziecie przy swoim bo takie gdybanie bez jazdy jest bezsensowne
XJ jest dużo łatwiejsza do ogarnięcia od gs-a dzięki silnikowi, idzie on gładko przez cały zakres obrotów i nie ma tak mocnego dołu jak GS. Proponuję najpierw się przejechać obydwoma motorami i potem po mnie jechać jeśli dalej będziecie przy swoim bo takie gdybanie bez jazdy jest bezsensowne
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Dzięki panowie za odpowiedzi! Co do Zephyr'a 550 - po prostu nie cieszy on mnie wizualnie, a jak wiadomo oko też powinno mieć radoche ze sprzętu. Xj600 świetny wygląd i dobra marka, jednak do 5tyś nie kupiłabym jakiegoś konkretu, przynajmniej tak mi się wydaje. Mam rację? W takim razie ze względu na mój wzrost i znikome doświadczenie w jeździe na moto jako kierowca, polecany jest GS... Hm... Całkiem nieźle. Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie: spośród GPZ i GS który byłby lepszym wyborem? Jakei są między nimi różnice? Będę wdzięczna za każdą informację.
-
Fresita - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/10/2012, 17:43
- Lokalizacja: zza powieki
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości