Zobacz wÄ…tek - docelowy motocykl (niepoczÄ…tkujÄ…cy)
NAS Analytics TAG

docelowy motocykl (niepoczÄ…tkujÄ…cy)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

docelowy motocykl (niepoczÄ…tkujÄ…cy)

Postprzez front247 » 23/10/2012, 13:01

witam
W sumie mógłbym coś sam postanowić,ale zdecydowałem sie poprosić o pomoc i opinie w temacie.Zawsze to lepiej spytać doświadczonych :)
Sprawa wygląda tak że jeżdżę na moto 4 lata..na początku GPZ,potem chwilka JX 600 potem 2 lata fazer 600...troszkę się już tych kilometrów nawinęło,i przyszedł czas na docelowy motocykl.
Po 4 latach mam już jasno sprecyzowane oczekiwania.
Po pierwsze potrzebuję motocykl który ma bardzo dobre przyspieszenie ,v-max jest nieistotne bo i tak nie jezdze szybciej niz 160-200 km/h w trasie,wazne zeby motocykl miał bardzo dobre odejście i reakcje ja gaz.Niestety np. fazer 600 to juz jest bardzo wolno przyspieszający sprzęt oczywiście dla mnie,po 2 latach.
po drugie motocykl z owiewkami tak żeby przy 160km/h w trasie jechało się superkomfortowo i nie telepało mnie tak.
Po trzecie pozycja na moto tu mam dylemat bo idealnie byłoby gdyby była pól na pól czyli sportowo-turystyczna(o ile to realne)
Po czwarte spalanie motocykla w mieście (jak najmniejsze)
Większości wypadków jeżdżę po mieście ale także zdarzają się trasy i ta przewaga podróżowania w trasie będzie się powiększać stopniowo.
Wiem że muszę iść na kompromis,i jednak skłaniam się ku następującym motocyklom...ZX9r , R1 , CBR 1000, VTR 1000
Teraz pytanie czy nie lepiej spojrzeć w stronę sportowych sześć setek zamiast litrów..niestety nie mam doświadczenia i podobno z litra potem i tak się wraca bo sportowa 600 podobno nie ustępuje wiele przy sprawnej jeździe.

Bedze wdzięczny za opinie szczególnie od ludzie którzy jeżdżą powyższymi modelami jak i mającymi podobne preferencje do moich.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra


Postprzez leff » 23/10/2012, 13:09

dosc ciekawe modele dobrales jak na Twoje potrzeby - pominales praktycznie modele turystyczne czy sport turystyki
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX


Postprzez front247 » 23/10/2012, 13:50

Tak wiem o tym,ale sam wiesz jak trudno pójść na kompromis. Motocykl ma być lekki i szybki...a sportowe turystyki sa ,,stosunkowo ociężałe,, i mało zwrotne... a ja przecież będę dużo jeździł w mieście(do pracy).
Tak sobie myślę że modele stricte sportowe bedą bliżej moich z\ałożeń..ale oczywiście pytam na forum:), szczególnie zależy mi na opinii ludzi którzy używali w podobnych warunkach sportowych 600-tek i potem przesiadali się na litrowe sporty lub..własnie turystyki...czyli jak się tymi motocyklami jeździ?

leff czy pisząc o sport-turystykach chodziło ci o np Kawasaki zzr 1100? Pytam powaznie bo specjalnie nie orientuje się jak klasyfikować te motocykle...enduro łatwo odróznic od cruisera ale sporta od sportturystyka to już granice się zacieraja
pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez leff » 23/10/2012, 14:25

ja zapindalam po Wawie GSX1250FA czyli de facto duzym bandziorem i nie zauwazylem malej manewrowosci tego klocka, moze jeszcze przymierz sie do jakiegos big bike'a? z tym, ze one malo nie pala ale sa wygodne i przewaznie malo awaryjne i malo klopotliwe w serwisie bo zeby zajezdzic taki silnik to trzeba byc zdolnym

zzr, hayka, vfr 1200/800
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Kaai » 23/10/2012, 17:44

kupić sporta który praktycznie nie skręca do częstej jazdy po mieście. czy mi się wydaje, czy ludzie cały czas mylą do czego sporty są przeznaczone. chcesz moto w trasy i do miasta, a szukasz moto na tor, który ani w trasy ani w miasto nie jest wygodny.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez DostojnyKocur! » 23/10/2012, 18:56

1000 v2 bede zaskakiwac Cie elestycznoscia i przyspieszeniem . Np sv 1000 czy vtr 1000 . Do sportow nie maja szans tak czy siak . Powyzej 200 nie jada . ale jak chcesz szybko z nienacka wyprzedzic auto sie nadaja . Wpierdalaja minimum 10 jak jezdzisz normlanie jak baba to chuj moze mniej nei wiem , nei znam takich ludzi ale podobno sa .

Najlepiej wez duzego fazera .

Albo ciekawa proopozycja vfr 800 ale drogie sa . Na kolanie tym polatasz spokojnie . Siedzi sie wygodnie , spoko przyspiezsa
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
Avatar użytkownika
DostojnyKocur!
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
Lokalizacja: Nienack

Postprzez stareRadio » 23/10/2012, 19:58

dużego faza polecam. Nie telepie, zawiechy regulowane, hamulce swietne
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez leff » 23/10/2012, 20:00

zalezy co kto lubi, dla mnie duzy fazer idzie za bardzo gora ale fakt, ze to fajne moto
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez front247 » 24/10/2012, 18:40

Kaai napisał(a):kupić sporta który praktycznie nie skręca do częstej jazdy po mieście. czy mi się wydaje, czy ludzie cały czas mylą do czego sporty są przeznaczone. chcesz moto w trasy i do miasta, a szukasz moto na tor, który ani w trasy ani w miasto nie jest wygodny.


Co to znaczy nie skręca?

Oczywiście ze sporty sa na tor ale...jak dobrze wiesz ludzie na całym swiecie uzywaja ich takze do jazdy cywilnej..gdyby było inaczej nigdy nie powstały by takie motocykle jak GSXR 1000 czy R1.
Oczywiście szukam kompromisu,i wiem ze sporty sa niezbyt wygodne ale jednak czy to na sporcie czy na fazerze dupa będzie bolec po 300-400km tak czy siak.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Kaai » 24/10/2012, 19:21

tak, ale chodzi mi o to, że do manewrowania z małą prędkością sporty się nie nadają. tyle.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez leff » 24/10/2012, 20:16

d00pa moze i bedzie bolala ale na sporcie predzej Ci kregoslup i nadgarstki siada niz d00psko rozboli
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Black-Ghost » 25/10/2012, 15:54

Ja jeżdze na sporcie i nic mnie nie boli nawet po długiej trasie. Tak gadają że wszystko boli tylko dziadki. Choppery sobie kupcie marudy.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez front247 » 25/10/2012, 17:24

Black-Ghost napisał(a):Ja jeżdze na sporcie i nic mnie nie boli nawet po długiej trasie. Tak gadają że wszystko boli tylko dziadki. Choppery sobie kupcie marudy.


o taka własnie wypowiedz mi chodziło :D
dzięki serdeczne Ghost
Skoro nie ma tu użytkowników spportowych 600-tek którzy przesiedli sie na sportowy litr to decyzje podejmę autonomicznie :wink:
dzieki i pozdrawiam
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Black-Ghost » 25/10/2012, 18:12

Kup sobie ZX-12R/ZX-10R i witaj w rodzinie zielonych :) Bedzie i na trase i do pojeżdzenia wokół komina ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez leff » 25/10/2012, 19:50

Black-Ghost napisał(a):Ja jeżdze na sporcie i nic mnie nie boli nawet po długiej trasie. Tak gadają że wszystko boli tylko dziadki. Choppery sobie kupcie marudy.


ciekawe, znajoma po dluzszej trasie na GSXR750 stwierdzila, ze nigdy wiecej nie poleci na tym na dlugi przelot ........ to mloda dziewczyna a kregoslup ja napieprzal, ze az milo
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Kaai » 25/10/2012, 19:54

może nie leżała na baku, tylko próbowała być w miarę wyprostowana?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez leff » 25/10/2012, 20:18

nie wiem, ale narzekala, inny kumpel z kolei uzywal CBR1000RR do wszystkiego ale .... przestal jezdzic nim gdzie indziej niz po torze bo mial dosc, po miescie pomyka teraz skuterkiem, Honda Dylan
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez guslik » 25/10/2012, 21:17

a myslales nad yamaha thundercat?
guslik
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/5/2011, 14:57

Postprzez front247 » 25/10/2012, 22:11

no własnie jedyny problem to wygoda...thundercat to muł takze nie biore pod uwage.
Ok zawęziłem pole wybory do Kawasaki ZX9r i Hondy CBR 954....jesli po kupnie i sezonie okaze się ze pozycja jest na tyle cięzka do zniesienia i niewygodna,po prostu sprzedam i wróce do fazera tylko z pojemnością litra i problem z głowy.
Nadal nikt nic nie chce napisac o sportowych szescsetkach,bo jesli np Kawasaki 636 jest szybsze od fazera 1000 (dynamiczniejsze),a słyszałem ze pozycja na niej w miare jest komfortowa to bym tez wziął pod uwagę ten sprzęt.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez leff » 25/10/2012, 22:19

bedziesz tego uzywal na torze? jesli nie to roznicy w dynamice nie zauwazysz a komfort i owszem
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê