Yamaha WR250F gaśnie po rozgrzaniu
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Yamaha WR250F gaśnie po rozgrzaniu
Witam wszystkich, jako iż jest to mój 1 post tutaj Jakiś tydzień temu stałem się posiadaczem WRki 250f z 2008 roku. Jednak jest z nią pewien problem - gdy się ją porządnie zagrzeje - 4 bieg, wysokie obroty, prędkość ~100km/h to gaśnie. Zwykle nie ma problemu, żeby ją ponownie odpalić, ale czasem trzeba chwilę poczekać. Macie jakieś pomysły o co może chodzić? Zawory wyregulowane, gażnik wyczyszczony, mieszanka paliwo-powietrze ustawiona poprawnie, świeca nowa. Dodam, że jazda około 2h na torze w pełni amatorsko nie sprawiała jej problemów, ale już wyjazd na miasto i szybsza jazda ~100km/h zaczęły się problemy.
- scotch
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/9/2012, 14:03
- Lokalizacja: Lublin
hmm skoro jestes na milion % pewien że gaźnik, swieca i zaworki ok. to może byc kwestia np zapchanego kranika/baku i nie nadąza paliwo leciec do gaźnika. widze że jestes z Lublina, jak chcesz moge zerknąc moze na żywo szybciej do czegoś byśmy doszli. gdzie robiłes regulacje ? zaglądał ktoś do ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Co do kranika/baku to może być tutaj problem gdyż często zasysa mi kurek od wlewu w taki sposób, że nie da się go odkręcić... Jest jeszcze jeden objaw o którym zapomniałem napisać: musi być jakiś problem z elektryką, gdyż ekranik z prędkościomierzem lub wariować, przygasać itp. Jeżeli miałbyś czas to pewnie, może akurat Ci się uda zdiagnozować. Regulacje w Chełmie u poleconego mechanika. Co do ustawień to zapytam.
Edit:
Poziom by w normie, łancuszek rozrządu też sprawdzony. Od strony mechaniki wszystko ok, bez zarzutu.
Edit2: zapomniałem wspomnieć, że zegar nie zapamiętuje godziny, resetuje się za każdym razem.
Edit:
Poziom by w normie, łancuszek rozrządu też sprawdzony. Od strony mechaniki wszystko ok, bez zarzutu.
Edit2: zapomniałem wspomnieć, że zegar nie zapamiętuje godziny, resetuje się za każdym razem.
- scotch
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/9/2012, 14:03
- Lokalizacja: Lublin
w przyszłym tygodniu jak masz czas mozemy sie umówic i cos pomyslec. ale juz widze że skoro piszesz że sie zasysa korek - to moze byc ta pryzczyna. jak sie zrobi w baku podcisnienie paliwo przesteje po prostu leciec ( akurat do tego czasu silnik sie rozgrzeje ) potem postoi chwile gdzies zacznie zasysad cisnienie sie wyrówna i znów leci jak trzeba. co do zegarka moze bateryjka padła ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Umów się na serwis do NMR lub z heniem bo jest na miejscu skoro się podejmuje
Zrobisz sam doktorat i nie będzie musiało być lepiej
Te motocykle (jak każde sportowe) wymagają regulacji również m/innymi w zależności od temperatury
Zrobisz sam doktorat i nie będzie musiało być lepiej
Te motocykle (jak każde sportowe) wymagają regulacji również m/innymi w zależności od temperatury
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości