Zobacz wątek - Yamaha WR250F gaśnie po rozgrzaniu
NAS Analytics TAG

Yamaha WR250F gaśnie po rozgrzaniu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha WR250F gaśnie po rozgrzaniu

Postprzez scotch » 23/10/2012, 09:48

Witam wszystkich, jako iż jest to mój 1 post tutaj Jakiś tydzień temu stałem się posiadaczem WRki 250f z 2008 roku. Jednak jest z nią pewien problem - gdy się ją porządnie zagrzeje - 4 bieg, wysokie obroty, prędkość ~100km/h to gaśnie. Zwykle nie ma problemu, żeby ją ponownie odpalić, ale czasem trzeba chwilę poczekać. Macie jakieś pomysły o co może chodzić? Zawory wyregulowane, gażnik wyczyszczony, mieszanka paliwo-powietrze ustawiona poprawnie, świeca nowa. Dodam, że jazda około 2h na torze w pełni amatorsko nie sprawiała jej problemów, ale już wyjazd na miasto i szybsza jazda ~100km/h zaczęły się problemy.
scotch
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/9/2012, 14:03
Lokalizacja: Lublin


Postprzez henio12323 » 23/10/2012, 10:02

hmm skoro jestes na milion % pewien że gaźnik, swieca i zaworki ok. to może byc kwestia np zapchanego kranika/baku i nie nadąza paliwo leciec do gaźnika. widze że jestes z Lublina, jak chcesz moge zerknąc moze na żywo szybciej do czegoś byśmy doszli. gdzie robiłes regulacje ? zaglądał ktoś do ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez scotch » 23/10/2012, 10:07

Co do kranika/baku to może być tutaj problem gdyż często zasysa mi kurek od wlewu w taki sposób, że nie da się go odkręcić... Jest jeszcze jeden objaw o którym zapomniałem napisać: musi być jakiś problem z elektryką, gdyż ekranik z prędkościomierzem lub wariować, przygasać itp. Jeżeli miałbyś czas to pewnie, może akurat Ci się uda zdiagnozować. Regulacje w Chełmie u poleconego mechanika. Co do ustawień to zapytam.

Edit:
Poziom by w normie, łancuszek rozrządu też sprawdzony. Od strony mechaniki wszystko ok, bez zarzutu.


Edit2: zapomniałem wspomnieć, że zegar nie zapamiętuje godziny, resetuje się za każdym razem.
scotch
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/9/2012, 14:03
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Duriv » 24/10/2012, 23:29

Cześć kolego Łukasza G :)
Sprawdź czy przypadkiem cięgno od ciepłego ssania Ci się nie obluzowało. Miałem tak w kxf, że odkręciła się nakrętka, i po rozgrzaniu musiałem przegazowywać by utrzymać obroty.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 25/10/2012, 18:20

w przyszłym tygodniu jak masz czas mozemy sie umówic i cos pomyslec. ale juz widze że skoro piszesz że sie zasysa korek - to moze byc ta pryzczyna. jak sie zrobi w baku podcisnienie paliwo przesteje po prostu leciec ( akurat do tego czasu silnik sie rozgrzeje ) potem postoi chwile gdzies zacznie zasysad cisnienie sie wyrówna i znów leci jak trzeba. co do zegarka moze bateryjka padła ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Sumomoto » 27/10/2012, 10:40

Umów się na serwis do NMR lub z heniem bo jest na miejscu skoro się podejmuje :)

Zrobisz sam doktorat i nie będzie musiało być lepiej

Te motocykle (jak każde sportowe) wymagają regulacji również m/innymi w zależności od temperatury
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na gr
cron