Albo po prostu to wyciąć, bo 500zł drogą nie chodzi. Aczkolwiek jak ma kasę to niech zmienia, moto dostanie lepszego buta w rezo. No ale skoro pisał ze kumpel cos grzebał w wydechu i gaźniku, to moze juz ma to odblokowane. Ja w swojej nie miałem blokad, więc nie wiem jak sie zachowuje z ta czy tamta blokadą. Wiem tylko gdzie są i jakie maja zadanie
Niech sie wypowie czy była jakaś różnica (powinna być spora) po tym jak mu ten ziom grzebał w wydechu i gaźniku.
A co do modułu to raczej nie ma opcji zeby trzeba było cos tam wiercić. To jest elektryka, wiec co najwyżej mozna odciąć jakis kabelek, coś przerobić. Ale nie wiercić
Wiem ze do odblokowania licznika wystraczy przeciąć różowy kabelek przy kostce od licznika.
W sumie macie te nowsze TZRki. Policzcie ile macie zębów na tylnej zębatce. Bo w tych nowszych cos zmieniali. Ja mam u siebie (2003r.) 12/47 i po prostej turla sie do jakichs 95km/h. Z górki ponad 100. Z tym ze ja mam na seryjnym cylindrze i tłoku przejechane ponad 16kkm, wiec pewnie ciut konia mu juz uciekło