Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocykl na tor - co wybrać?
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocykl na tor - co wybrać?

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Motocykl na tor - co wybrać?

Postprzez Åšcigacz » 15/10/2012, 15:12

Dyskusja na temat: Motocykl na tor - co wybrać?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykl na tor - co wybrać?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 15:12

na track dayach mozna jezdzic wszytkim co ma 2 kola i silnik wedle uznania co i jak okreslaja dane zawody wyscigi i cupy .<br><hr>stig
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 15:17

Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 17:30

JAK TO SV NIE DOBRY NA TOR? a SV cup? <br><hr>krytyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 17:33

Komentatorzy napisał(a):JAK TO SV NIE DOBRY NA TOR? a SV cup? <br><hr>krytyk<br>
były i puchary MZ i GS500, pytanie czy to dobre motory na tor?<br><hr>Obserwator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 17:41

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
I mama przyszła i spuściła wodę...<br><hr>Apovsky.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 18:33

Komentatorzy napisał(a):JAK TO SV NIE DOBRY NA TOR? a SV cup? <br><hr>krytyk<br>
Komentatorzy napisał(a):były i puchary MZ i GS500, pytanie czy to dobre motory na tor?<br><hr>Obserwator<br>
miałem sv, faktycznie przód nurkujący, ale łatwiej mi się nim jeździło w zakrętach niż na gsx-r, który mam teraz... Tak na prawdę to kwestia umiejętności, słabsza SV moim zdaniem jest odpowiedniejsza dla początkującego niż mocniejsza 600- przynajmniej do nauki... Faktycznie sporty mają lepsze heble i zawieszenia, jednak wciąż uważam, że SV spokojnie dałaby radę na torze.<br><hr>jo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 19:09

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
A to dobre! Zanim te 125 do 100km/h się rozpędzi to R1 będzie miała 200 na liczniku ;) Poza tym na SM nie wejdziesz tak szybko w zakręt jak na SS.<br><hr>ja123
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 19:11

Komentatorzy napisał(a):JAK TO SV NIE DOBRY NA TOR? a SV cup? <br><hr>krytyk<br>
Komentatorzy napisał(a):były i puchary MZ i GS500, pytanie czy to dobre motory na tor?<br><hr>Obserwator<br>
Komentatorzy napisał(a):miałem sv, faktycznie przód nurkujący, ale łatwiej mi się nim jeździło w zakrętach niż na gsx-r, który mam teraz... Tak na prawdę to kwestia umiejętności, słabsza SV moim zdaniem jest odpowiedniejsza dla początkującego niż mocniejsza 600- przynajmniej do nauki... Faktycznie sporty mają lepsze heble i zawieszenia, jednak wciąż uważam, że SV spokojnie dałaby radę na torze.<br><hr>jo<br>
no stary ale czy ktos ci broni ganiac SV po torze? jak dla ciebie lepiej lata na po winklach niz Gixxer to nie wiem co ci powiedziec, poza tym ze najwyrazniej nie potafisz jezdzic.<br><hr>Obserwator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 19:13

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dobre! Zanim te 125 do 100km/h się rozpędzi to R1 będzie miała 200 na liczniku ;) Poza tym na SM nie wejdziesz tak szybko w zakręt jak na SS.<br><hr>ja123<br>
Uwielbiam ten elektryzujący moment gdy do dyskusji włączają sie totalni idioci ;)<br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 19:29

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dobre! Zanim te 125 do 100km/h się rozpędzi to R1 będzie miała 200 na liczniku ;) Poza tym na SM nie wejdziesz tak szybko w zakręt jak na SS.<br><hr>ja123<br>
Moge Ci pokazać filmik na którym na zupełnie drogowym SM objezdzam r1, r6 bandita 1200 i jakies kawasaki :)
Wiec jak nie jezdziłeś to cieżko żebys sie wypowiadał o prędkości wchodzenia w zakręt, na torze poznań i owszem, nie mam szans ale na każdym innym torze w polsce moge sie próbować z plastikami :)<br><hr>X
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 19:32

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
chcesz mi powiedzieć, że na SM dublujesz na poznaniu rasowe konie wyścigowe? Sie dobrze czujesz?<br><hr>Kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/10/2012, 20:44

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dobre! Zanim te 125 do 100km/h się rozpędzi to R1 będzie miała 200 na liczniku ;) Poza tym na SM nie wejdziesz tak szybko w zakręt jak na SS.<br><hr>ja123<br>
Komentatorzy napisał(a):Uwielbiam ten elektryzujący moment gdy do dyskusji włączają sie totalni idioci ;)<br><hr>IgoRR<br>
Jo tysz ;D szczególnie gdy każdy upiera się do końca czyja racja jest bardziej swojsza hahah<br><hr>GSXRos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2012, 12:34

dukati na to tor?? ha hah ha to juz lepszy bylby trabant <br><hr>suzuki fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2012, 20:14

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dobre! Zanim te 125 do 100km/h się rozpędzi to R1 będzie miała 200 na liczniku ;) Poza tym na SM nie wejdziesz tak szybko w zakręt jak na SS.<br><hr>ja123<br>
Komentatorzy napisał(a):Moge Ci pokazać filmik na którym na zupełnie drogowym SM objezdzam r1, r6 bandita 1200 i jakies kawasaki :)
Wiec jak nie jezdziłeś to cieżko żebys sie wypowiadał o prędkości wchodzenia w zakręt, na torze poznań i owszem, nie mam szans ale na każdym innym torze w polsce moge sie próbować z plastikami :)<br><hr>X<br>
He stary jaja sobie robisz znas czy jak? każdy inny tor w PL to nie jest tor dla motocykli tylko dla popierduk :)
Osobiście odwiedzam kartingi na 600cc i owszem dobry SM ogarnia tam ścigi ale ścigi wykorzystują tam może 30% potencjału więc o czym mowa.<br><hr>cbr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2012, 20:30

Bardzo fajny artykół <br><hr>krzycho
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/10/2012, 11:04

Komentatorzy napisał(a):dukati na to tor?? ha hah ha to juz lepszy bylby trabant <br><hr>suzuki fan<br>
Ducati, misiu kolorowy...Ducati...... tylko z pewnością na obrazkach widziałeś a nigdy jeszcze nie jeździłeś. Zapamiętaj na dalsze życie , tak dobra rada....nie zabieraj głosu jak nie masz pojęcia o temacie.<br><hr>Desmo rules
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2012, 09:59

Komentatorzy napisał(a):Moim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów!
Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :)
Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale
jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
<br><hr>X<br>
Komentatorzy napisał(a):A to dobre! Zanim te 125 do 100km/h się rozpędzi to R1 będzie miała 200 na liczniku ;) Poza tym na SM nie wejdziesz tak szybko w zakręt jak na SS.<br><hr>ja123<br>
Komentatorzy napisał(a):Moge Ci pokazać filmik na którym na zupełnie drogowym SM objezdzam r1, r6 bandita 1200 i jakies kawasaki :)
Wiec jak nie jezdziłeś to cieżko żebys sie wypowiadał o prędkości wchodzenia w zakręt, na torze poznań i owszem, nie mam szans ale na każdym innym torze w polsce moge sie próbować z plastikami :)<br><hr>X<br>
ale że niby co w grupie C gdzie nie rzadko przyjeżdzają osoby które pierwszy raz są na torze ,no faktycznie genialne porównanie ,gratuluję dedukcji ...<br><hr>waldzio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/4/2013, 13:52

po kilku wizytak na torach nie zgodze sie z toba ze SV nie nadaje sie na tor.... a wrecz przeciwnie SV bardzo dobrze sobie radzi na torze i dotownuja gixerom cbr itp... <br><hr>Gixxxer USA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/7/2014, 13:37

Komentatorzy napisał(a):po kilku wizytak na torach nie zgodze sie z toba ze SV nie nadaje sie na tor.... a wrecz przeciwnie SV bardzo dobrze sobie radzi na torze i dotownuja gixerom cbr itp... <br><hr>Gixxxer USA<br>
może i tak, ale jeździec z takimi samymi umiejętnościami pojedzie szybciej na typowym sporcie niż na SV, chyba że wpakujesz w nią 20 kafli, na mocniejszy silnik i profesjonalne zawiasy<br><hr>jeździec sv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê