Zobacz wÄ…tek - negatywy z posiadania crash padow??
NAS Analytics TAG

negatywy z posiadania crash padow??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

negatywy z posiadania crash padow??

Postprzez pilot88 » 7/10/2012, 08:36

j/w czy sa jakies? bylismy wczoraj ogladac kawe er6, miala crash pady i wydawaloby sie ze owiewka jest troszke peknieta wlasnie z powodu tych crash padow...czy jest to mozliwe/ czy nie poprawnie zalozone crash pady moga narobic wiecej szkod niz pozytku? czy jest to jak najbardziej dobra i przydatna rzecz w moto?
pilot88
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20/3/2012, 21:31
Lokalizacja: ns


Postprzez skidmarks » 7/10/2012, 10:59

Jak ktoś wali na srube M12 utwardzaną gdzies w okolicy deklów, głowicy itp. to później koszty są wieksze niż jakiegoś plastiku i lusterka ;)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski


Postprzez fincher » 7/10/2012, 12:12

OdpowiadajÄ…c na pytanie.
Idiotycznie założone crash pady potrafią wywołać więcej szkody niż pożytku przy glebie.
Np montowane do silnika i w innych takich fajnych punktach :)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Black-Ghost » 7/10/2012, 13:51

A ja mam takie crashpady w dziesiątce że nie miałem żadnych szkód przy przygodzie! nic sie nie urwało i nie zniszczyło. Co prawda nie widziałem takich nigdzie na allegro ale na Ebay-u są dostępne (cena około 1300zł). Jak ktoś ciekawy niech popatrzy na mój profil na bikepics ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez specificman » 7/10/2012, 18:16

Moja kawaka leżała w garażu na crashpadach Puig Pro i spoko. To działa. Po prostu muszą być jakiejś sensownej firmy, dedykowane do modelu i poprawnie zamontowane.
ER-6n 2012
Avatar użytkownika
specificman
Świeżak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leff » 7/10/2012, 20:41

fincher napisał(a):Odpowiadając na pytanie.
Idiotycznie założone crash pady potrafią wywołać więcej szkody niż pożytku przy glebie.
Np montowane do silnika i w innych takich fajnych punktach :)


do mojego LSL robi tylko mocowane do silnika .... i zdaja egzamin
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Invi » 7/10/2012, 20:54

Też nie rozumiem co złego jest w montowaniu crashy w takim miejscu, co to do owiewki ma ktoś sobie go przyczepić na trytytkę? W SRADie miałem w miejsce śruby trzymającej silnik w ramie i jak poleciał na niego przy ~140 (kilka razy :lol: ) to nic się złego nie stało, zresztą, nie bardzo jest gdzie indziej go tam przyczepić.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez skidmarks » 8/10/2012, 12:57

JA miałem w SRADzie tak

Jak poleciał i jechał sobie po jezdni to przytarł sie komin, lusterko i końcówka kiery a tak plastiki całe.
Zdjecie przed slizgiem :)

Obrazek
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez rosiboj » 8/10/2012, 14:26

Wszystko zalezy od tego jak sie skraszujesz, mozesz slizgac sie przy 140 po rownym asfalcie i nic a mozesz sliznac sie z asfaltu na trawe, crash zaryje i wystrzeli motocykl w gore na kilka metrow. Nie trzeba mowic jakie sa wtedy straty. Dwa dni temu koles skasowal w ten sposob nowe S1000RR na torze.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez jonas » 8/10/2012, 16:28

A czy czasem to nie jest tak jak z uderzeniem w hak holowniczy samochodu? Tzn. taki zamontowany hak jest dobry przy małych prędkościach - daruje niepotrzebne malowanie zderzaka, więc wtedy jest korzystne, lecz przy silnym uderzeniu w hak uderzenie przenoszone jest bezpośrednio na ramę samochodu, co może zmienić geometrię => kasacja, podczas, gdy bez haka mocniejsze (oczywiście do pewnej granicy) uderzenie w zderzak pogruchotałoby zderzak, ale zachowując geometrię.
jonas
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 13/8/2012, 15:15

Postprzez Walenty » 8/10/2012, 18:31

jonas napisał(a):A czy czasem to nie jest tak jak z uderzeniem w hak holowniczy samochodu? Tzn. taki zamontowany hak jest dobry przy małych prędkościach - daruje niepotrzebne malowanie zderzaka, więc wtedy jest korzystne, lecz przy silnym uderzeniu w hak uderzenie przenoszone jest bezpośrednio na ramę samochodu, co może zmienić geometrię => kasacja, podczas, gdy bez haka mocniejsze (oczywiście do pewnej granicy) uderzenie w zderzak pogruchotałoby zderzak, ale zachowując geometrię.


JakÄ… ramÄ™?

Słyszał ktoś o tym gixie 600/750 K6/K7, gdzie przy upadku crash wyrwał kawałek ramy? Może pech, a może przez crashpada.
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Vergon » 8/10/2012, 22:32

Walenty napisał(a):Jaką ramę?


Np. takÄ… z Patrola, albo Samuraja.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Walenty » 8/10/2012, 23:19

Vergon napisał(a):
Walenty napisał(a):Jaką ramę?


Np. takÄ… z Patrola, albo Samuraja.


Z passata też, czy rozpatrujemy tylko wozy terenowe? ;)

...nie przesadzaj z tym przecinkiem.
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Vergon » 9/10/2012, 11:41

Walenty napisał(a):
Vergon napisał(a):
Walenty napisał(a):Jaką ramę?


Np. takÄ… z Patrola, albo Samuraja.


Z passata też, czy rozpatrujemy tylko wozy terenowe? ;)

...nie przesadzaj z tym przecinkiem.


A Passat ma ramÄ™?
Nie przesadzaj Panie Miodek, już tu taki jeden był, co chciał bieg Wisły odwrócić, skończyło się tym, że usunął konto.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Walenty » 9/10/2012, 15:07

Nie, passat nie ma ramy. Ale chodzi mi, że autor owego posta odwołał się jakby tylko do wozów terenowych, a nie jest ich dużo na drodze.
Nie przesadzam, jak już wiesz gdzie walnąłeś byka, to mógłbyś poprawić. No chyba, że wiesz, ale buntownik z Ciebie ;)
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Black-Ghost » 9/10/2012, 19:01

A mi w Firebladzie przy zwykłym tulejkowym crashpadzie śruba wyrwała gwint z silnika przy szlifie! Wkońcu silnik jest aluminiowy! a śruba stalowa!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez power_bit » 12/10/2012, 05:49

"negatywy z posiadania crash padow??"

Takich jaj to nie słyszałem jeszcze.

Nie ma żadnych negatywów, jeśli ktoś zamontuje je w sposób zalecany przez producenta.
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez amahay » 12/10/2012, 10:10

np. w FZ crash często wygina ramę . w SV jest perfekt !
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Black-Ghost » 12/10/2012, 10:17

Ostatnio w Hornecie widziałem jak kolesiowi crash pad skrzywił rame po slizgu :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 12/10/2012, 10:48

raczej wszystko zalezy od slizgu, i crash pada, dwa zamontowane wedlug zalecen producenta crashpady i jeden sie zlamie i polamie owiewke a drugi uszkodzi rame. Dochodzi tez do takich ciekawostek jak zeby zamontowac crash pad nalezy wywiercic dziure w owiewce. Nigdy nie pojmowalem idei, niszczenia czegos zeby cos ocalic. Moim zdaniem crashpad nadaje sie swietnie na parkingowki i tu polecam ze spokojnym sumieniem natomiast im szybciej tym wieksze prawdopodobienstwo, ze zamiast zmieniac plastiki trzeba bedzie zmieniac moto (dzieki crashpadowi). W wyscigach nie stosuje sie crash padow, bo sam porysowany pastik to male piwo w porownaniu ze zniszczeniami jakie zrobilby crash pad a przeciez mogli by miec jaki kolwiek crash pad sobie sami wymysla.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê