RS 125 nie pali, elektryka ?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
RS 125 nie pali, elektryka ?
Mam problem ze swoją RS 125 2007r. podczas jazdy zgasła, i nie chciała odpalić, sprawdziłem gaźnik i sądzę że problem jest elektroniczny. Możecie podać jakieś przykłady, co się w nich psuje z elektryki.
Prosze o pomoc pilne
I jeszcze świeci mi się czerwony trójkąt w stacyjce, co on oznacza ? wcześniej też się świecił ale jeździła normalnie
Prosze o pomoc pilne
I jeszcze świeci mi się czerwony trójkąt w stacyjce, co on oznacza ? wcześniej też się świecił ale jeździła normalnie
- Leniu
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
- Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn
jeśli silnik był już na wykończeniu to wszystko jest możliwe.
wbij 1, popchnij, puść sprzegło, jeśli nie zatrzyma koła to na 100% słaba kompresja, lub wykreć swiece, przytnij palec i jeśli mocno nie będzie ci go wydmuchiwało to tez oznacza, ze slaba kompresja. takie domowe sposoby ale działają
jakie miałeś osiągi przed awarią?
wbij 1, popchnij, puść sprzegło, jeśli nie zatrzyma koła to na 100% słaba kompresja, lub wykreć swiece, przytnij palec i jeśli mocno nie będzie ci go wydmuchiwało to tez oznacza, ze slaba kompresja. takie domowe sposoby ale działają
jakie miałeś osiągi przed awarią?
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
po próbie odpalenia świeca jest mokra? jeśli nie to wyciągaj jeszcze raz gaźnik rozbieraj dokładnie i czyść
jeśli jest mokra, to może nie dawać dostatecznie dobrej iskry aby wypalić mieszanke, wymień świece, a jeśli nie masz to jako tako wyczyść, ustaw dobrą przerwe. Sprawdz tez kabel WN, mi np. ostatnio w crossie kabel dotykał tłumika, troche się przetopił i później iskra uciekała na rame...
jeśli jest mokra, to może nie dawać dostatecznie dobrej iskry aby wypalić mieszanke, wymień świece, a jeśli nie masz to jako tako wyczyść, ustaw dobrą przerwe. Sprawdz tez kabel WN, mi np. ostatnio w crossie kabel dotykał tłumika, troche się przetopił i później iskra uciekała na rame...
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Gaźnik jest wyczyszczony, jutro sprawdzę czy po próbie odpalenia będzie mokra, a gdzie jest ten kabel WM ?
Bo mi też się lekko przetopił kabel od tłumika, ten kabel idzie z hamulca tylnego do licznika.
Bo mi też się lekko przetopił kabel od tłumika, ten kabel idzie z hamulca tylnego do licznika.
- Leniu
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
- Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn
KABEL WN - KABEL WYSOKIEGO NAPIĘCIA
idzie od cewki do fajki, fajke przypinasz do swiecy.
kabel od tylnego hamulca ci się przetopił powiadasz? moze był to kabel od stopu, przetopił się i dlatego świeci trójkąt? zobacz jakie kable idą w tym przewodzie, jeśli jest tam jakies zwarcie to poizoluj wszystko odpowiednio i daj znać czy pomogło.
idzie od cewki do fajki, fajke przypinasz do swiecy.
kabel od tylnego hamulca ci się przetopił powiadasz? moze był to kabel od stopu, przetopił się i dlatego świeci trójkąt? zobacz jakie kable idą w tym przewodzie, jeśli jest tam jakies zwarcie to poizoluj wszystko odpowiednio i daj znać czy pomogło.
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Sprawdziłem te kilka rzeczy, a więc tak:
- Kabel WN jest cały
- trójkąt wyczytałem że świeci się po przewierceniu modułu(odblokowaniu), u mnie jest zdjęta ta blokada
- świeca po próbie odpalenia jest sucha, gwint mokry
- kompresja jest, palec wypycha jak przykładałem do świecy
Nie wiem co to może być, prosze o jakieś pomysły
- Kabel WN jest cały
- trójkąt wyczytałem że świeci się po przewierceniu modułu(odblokowaniu), u mnie jest zdjęta ta blokada
- świeca po próbie odpalenia jest sucha, gwint mokry
- kompresja jest, palec wypycha jak przykładałem do świecy
Nie wiem co to może być, prosze o jakieś pomysły
- Leniu
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 11/7/2011, 22:17
- Lokalizacja: Barczewo/Olsztyn
no to jeśli paliwo dochodzi, iskra jest, kompresja też, to proponował bym się pobawić w regulacje gaźnika - już nic innego mi do głowy nie przychodzi.
weź do wężyka troche paliwa i wlej prosto do komory spalania (przez otwór świecy) i wtedy spróbój na pych go wziąć (ale jak facet a nie jak baba :F wbij bieg, rozpedz sie, pusc sprzegło i skocz w tym samym czasie na moto, powinien załapać.. )
@ tak czytam sobie jeszcze raz temat, aby przypomiec sobie dokladnie wszystko... zablokowana na zaworze powiadasz? sprawdz czy ten zawór się nie zaciął czy silniczek sie nie uszkodził (czy nie jest cały czas w górze), choć i na otwartym całkowicie powinien palić... no ale co zrobić
weź do wężyka troche paliwa i wlej prosto do komory spalania (przez otwór świecy) i wtedy spróbój na pych go wziąć (ale jak facet a nie jak baba :F wbij bieg, rozpedz sie, pusc sprzegło i skocz w tym samym czasie na moto, powinien załapać.. )
@ tak czytam sobie jeszcze raz temat, aby przypomiec sobie dokladnie wszystko... zablokowana na zaworze powiadasz? sprawdz czy ten zawór się nie zaciął czy silniczek sie nie uszkodził (czy nie jest cały czas w górze), choć i na otwartym całkowicie powinien palić... no ale co zrobić
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości