TGB 101s- duzy problem malego motorka... i jego wlasciciela
Posty: 5
• Strona 1 z 1
TGB 101s- duzy problem malego motorka... i jego wlasciciela
siema,
jak mialem 12,5k km odblokowalem moto. pierscionek z wario (tlumik odblkowany byl dawno) skuter mam 5 lat... odblkowalem i jezdzilem ok 75 z jako takim przyspieszeniem. teraz zalozylem mu komin od leo vinci - zx. ma zamula jak kij do 30 potem ladnie ciagnal i bez problemow dobijal do 80 i ponad. (wydehc mam od 5 dni) teraz tj. od wczoraj cos sie stalo... wcozraj wymienilem fajke bo tamta sie rozsypala i zalalem go paliwem ze stacji.. jak jechalem to troche mnie zdziwil.. mianowicie v max ok 75 wiecej zabardzo nie... i jakis zamul i klekotanie sie pojawilo trzeslo nim bardzo jak sie ruszalo do ok 30. slyszalem cos jakby z wentylatora chlodzenia, rozebralem pacze i jest ok. jade pozniej sie przejechac i: zamul na wszystkich obrotach praktycznie, trzesie nim jak kij, po przjechaniu np kilometra 50-55 jak sie rozpedzalem to wskazowka praktycznie w miejscu stala O_o jakos dobija teraz do 70... ale to wolniej od chinczykow. wgl jak wydehc zalozylem to slychac bylo wydech a teraz to wyje cos w srodku swiszcze i wgl kij wie co...
czytalem tematy o tgb itd... dotarlem do bolaczki tgb czy wały.. objawy: spadek mocy, trzesienie, klekotanie mniejszy v-max...
juz sie boje... skuter do tej pory bezawaryjnie przez 5 lat i prawie 14k...
i to wysztko sie pierdzili miesiac po odblokowaniu i wydechu sportowym ;/
mam nadziej ze jeszcze mi ten miesiac pojezdzi (szkola) w zime to chyba bede remont z ojcem robil... co wg was mu sie stalo? jakich czesci szukac? mi juz rece opadaja... na tym wydechu ma zamula bardzo do 30 ze na kolo nie moge (na seri ogien byl) jaka regulacja?
jak mialem 12,5k km odblokowalem moto. pierscionek z wario (tlumik odblkowany byl dawno) skuter mam 5 lat... odblkowalem i jezdzilem ok 75 z jako takim przyspieszeniem. teraz zalozylem mu komin od leo vinci - zx. ma zamula jak kij do 30 potem ladnie ciagnal i bez problemow dobijal do 80 i ponad. (wydehc mam od 5 dni) teraz tj. od wczoraj cos sie stalo... wcozraj wymienilem fajke bo tamta sie rozsypala i zalalem go paliwem ze stacji.. jak jechalem to troche mnie zdziwil.. mianowicie v max ok 75 wiecej zabardzo nie... i jakis zamul i klekotanie sie pojawilo trzeslo nim bardzo jak sie ruszalo do ok 30. slyszalem cos jakby z wentylatora chlodzenia, rozebralem pacze i jest ok. jade pozniej sie przejechac i: zamul na wszystkich obrotach praktycznie, trzesie nim jak kij, po przjechaniu np kilometra 50-55 jak sie rozpedzalem to wskazowka praktycznie w miejscu stala O_o jakos dobija teraz do 70... ale to wolniej od chinczykow. wgl jak wydehc zalozylem to slychac bylo wydech a teraz to wyje cos w srodku swiszcze i wgl kij wie co...
czytalem tematy o tgb itd... dotarlem do bolaczki tgb czy wały.. objawy: spadek mocy, trzesienie, klekotanie mniejszy v-max...
juz sie boje... skuter do tej pory bezawaryjnie przez 5 lat i prawie 14k...
i to wysztko sie pierdzili miesiac po odblokowaniu i wydechu sportowym ;/
mam nadziej ze jeszcze mi ten miesiac pojezdzi (szkola) w zime to chyba bede remont z ojcem robil... co wg was mu sie stalo? jakich czesci szukac? mi juz rece opadaja... na tym wydechu ma zamula bardzo do 30 ze na kolo nie moge (na seri ogien byl) jaka regulacja?
CBR 125, 2006r. 

- marnotrawca
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 13/3/2012, 15:39
14k dla pseudomarkowego 2suwa (tak tgb to nie jest jakaś strasznie dobra firma) to naprawde sporo, remont mu się należy
wiadomo, ze jak zaczniesz kombinować to zywotność drastycznie spada - a sportowe wydechy maja to do siebie, ze sa wysokostrojone przez co masz muła do 30 km/h ale za to później... :>

wiadomo, ze jak zaczniesz kombinować to zywotność drastycznie spada - a sportowe wydechy maja to do siebie, ze sa wysokostrojone przez co masz muła do 30 km/h ale za to później... :>
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
no bo odblokowalem go przy 13 a teraz mam praie 14... i jak go odblokowalem + wydehc leo zx tydzien temu... byl ogien xd lekko 80 na v max i od 30 dobra przyspiecha... ;p bede teraz go calego rozkrecal.. i patrzal co i jak.. ;/ a tgb nie taka zla firma no ale nowy kosztuje tyle co polowa boostera albo neosa xd
CBR 125, 2006r. 

- marnotrawca
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 13/3/2012, 15:39
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości