FZR 1000 znowu...
Posty: 12
• Strona 1 z 1
FZR 1000 znowu...
Hej, mam problem, a właściwie problem to za dużo powiedziane, otóż, jeździłem sobie wczoraj yamaszką po nocy, wszystko ładnie, pięknie i nagle cyk, zapaliła mi się kontrolka oleju, se myślę, o cholera poczekałem chwilę, zapalam, jest ok, jadę, jadę i znowu zapaliła mi się kontrolka, dojechałem, do domu ( pod koniec to już pchałem w trosce o silnik), dzisiaj postanowiłem wyjaśnić przyczynę, odkręciłem prawy plastik, sprawdziłem olej, było go trochę za mało, zalałem do pełna oleju, wsiadam, palę, jadę, wszystko ok, i znowu, cyk zapaliła się kontrolka, zgasiłem, chwilę postał, palę, jade, wszystko znowu ok i cyk i znowu kontrolka się pali. Wykluczyłem brak oleju w silniku - bo zalałem, myślałem że może pompa szwankuje - to raczej też mogę wykluczyć ( chyba ! ) bo jak pompa by d**y dała, to kontrolka świeciła by się teoretycznie cały czas, i tu moje pyt do was, co może być? czy wina może leżeć po stronie czujnika oleju, czy może po stronie filtra? HELP !!!
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
To przez brak błotnika
Raczej nie ma opcji żeby w współczesnym moto był jakiś szlam w silniku...
Coś z ciśnieniem oleju może być, pompa może być gdzieś na granicy tolerancji i dlatego raz się świeci raz nie.
Nie wiem jak w FZR, ale u mnie to masa rzeczy jest pod tym czujnikiem.
Raczej nie ma opcji żeby w współczesnym moto był jakiś szlam w silniku...
Coś z ciśnieniem oleju może być, pompa może być gdzieś na granicy tolerancji i dlatego raz się świeci raz nie.
Nie wiem jak w FZR, ale u mnie to masa rzeczy jest pod tym czujnikiem.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Problem sam się rozwiązał, jak juz wczesniej wspominałęm, oleju zalałem ponad stan, kontrolka nadal się paliła, postanowiłem się wybrać do mechanika, pomimo kontrolki dałem mu to 10tys na 2-ójce, se myślę a co ( byłęm przygotowany na zakup nowego serducha) i w pewnym momencie zgasło, zajechałem do mechanika, popatrzył, pooglądał, odpalił, stwierdził że silnik dzwon a jedynie gdzieś czujnik mógł chwilowo wariować, uffff, ulżyło mi, dziś zrobiłem 200km i wszystko ok
mam jeszcze jedno pyt, jakim olejem najlepiej zalać silnik, wczoraj tak docelowo zalałem 15W40 od samochodu, bo tylko taki miałem pod ręką, czy może on zostać, czy kupować jakiś specjalny do moto?
LwG !
mam jeszcze jedno pyt, jakim olejem najlepiej zalać silnik, wczoraj tak docelowo zalałem 15W40 od samochodu, bo tylko taki miałem pod ręką, czy może on zostać, czy kupować jakiś specjalny do moto?
LwG !
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
W FZR 1000 kontrolka jest tylko od stanu oleju . Jeżeli na oczku będziesz miał połowę to będzie się czasem zapalać podczas jazdy . Dla uzupełnienia stanu od połowy wlewasz tylko 150ml i masz całe oczko
Może masz już przepalony olej i się często będzie palić . polecam Wymieniać co 4 -5 tys i nie będzie problemu .
Ja do swojej FZR leję 10W40 . Samochodowego nie lej bo w motocyklu szybko traci swoje możliwości i zaraz nie będziesz miał silnika jak "dzwon".
Może masz już przepalony olej i się często będzie palić . polecam Wymieniać co 4 -5 tys i nie będzie problemu .
Ja do swojej FZR leję 10W40 . Samochodowego nie lej bo w motocyklu szybko traci swoje możliwości i zaraz nie będziesz miał silnika jak "dzwon".
- smarzyciel
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości