SkoQ napisał(a):Moto ciężkie = wolniejsze zbieranie, dłuższa droga hamowania, cięższe manewrowanie na parkingach.
Moto lekkie = szybiciej się zbiera, krócej hamuje ale przy dużych prędkościach mniej stabilne.
Nie zgodzę się. Powiedzcie komuś kto ma B12 że jego maszynka jest ociężała to powie żebyście poszukali w domu największego młotka jaki macie i porządnie jebnęli się w czoło.
Proste. Nie chodzi o masÄ™ ale o stosunek masa/moc.
Ktoś powie że lekki są lepsze bo się zbierają. Taka prawda, ale nie każdy potrzebuje 2,5 sek. do setki. Co nie znaczy że taka hajka będzie muliła bo jest ciężka.
Każdy motocykl jest inny i trzeba to przyjąć do wiadomości. Po kilkuset kilometrach nie będziesz widział różnicy. Mnie osobiście odpowiada styl jazdy jaki narzucają cięższe motocykle - nie szaleć w zakrętach, a na prostych to inne samochody czują podmuch przejeżdżającego wojtka