po 1 wybierasz SX albo EXC pod teren w jakim chcesz smigac. jak smigasz tylko po torze brałbym SXa. jak chcesz latac po lasach wybierz EXC. a nie wybieraj moto bo którys dłuzej wytrzyma, tylko bierz pod to pod co został stworzony. SX jest tylko na tor. EXC jest głownie na rajdy enduro itp, ale amatorsko po torze mozna popyrkac.
co do czasów remontów - sciagnij sobie serwisówke jest dostepna na oficjalnej stronie KTMa i jest po Polsku tam wszystko pisze co ile wymieniac i co co ile kontrolowac.
co do motogodzin - było nie raz pisane, szkoda sie powtarzacz, uzyj opcji szukaj, a najlepiej wpisz sobie w wikipedie motogodzina i wyskoczy
srednio 1 mth - i bak - 40 km chociaz to nie do konca sie zgadza w EXC bo ja na 1 baku robie ze 120 km.
w moto wymieniasz to co jest do wymiany ;P nikt ci nie powie co masz wymieniac jak nie widzi sie rozebranego silnika i sie nie przepatrzyło jak nalezy podzespołów.
co do wyboru pojemnosci - to juz musisz sam ocenic czy dasz rade smigać na wiekszych moto. i sie zdecyduj czy chcesz 2T czy 4T. bo to tez całkiem inna sprawa