Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ZX10R 2012 vs Kawa 636 2013 ?
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX10R 2012 vs Kawa 636 2013 ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki ZX10R 2012 vs Kawa 636 2013 ?

Postprzez NeuTroN » 23/9/2012, 17:32

Witam wszystkich , pisze z kolegi konta. Obecnie ujezdzam ZX-6 2002 r.
Chce kupic nowy sprzet ZX10R 2012 albo ZX-6R 636 2013 ? warto czekac czy brac litra ?
tak jak patrze na filmiki jak jezdzi litr z 2012 to mnie ciary przechodza z 4 na kolo idzie momentalnie...czy poczekac na nowa 636 ? duze odczucie mocy bedzie z zejsciu z modelu 2002 na 2013 ? co o tym myslicie ? czy az taka duza roznica jest miedzy modelem 636 i litrem ? :) nowy 636 jest calkiem zmodernizowany , nie wiem co o tym myslec pomocy..bo to jednak kupa szmalu.
NeuTroN
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 20/5/2012, 14:06


Postprzez Black-Ghost » 23/9/2012, 17:42

Rożnica jest kolosalna miedzy litrem a 600. Nie ważne czy to bedzie ZX-10R i ZX-6R a np CBR 1000RR a CBR 600rr. W litrze moc w granicach 200km w supersporcie masz 70km mniej. Jeśli przechodza cie ciarki na myśl jak jezdzi zx-10r to zdecydowanie go nie kupuj! Bo czesciej bedziesz prał bielizne jak tym jezdził. Poczekaj na nowe 636 ;) taka moja rada! Dodam tylko że na wyboistej drodze bardzo czesto przednie koło idzie w góre na 4 biegu nawet w mojej zx-10r ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez misiek1506 » 23/9/2012, 18:01

W 636 nie odczujesz aż takiej różnicy mocy, będzie mocniejsza ale nie będzie to przepaść. Popatrz może za Gixxerem 750? Jest on fajnym środkiem między 600 a 1000 ; ) A 2012 zx10r jest chyba bezpieczniejsza niż ta którą ma Ghost, dziesiątka 04 to największy narwaniec jakim jeździłem, straszne moto ; )
XJ 600N
misiek1506
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
Lokalizacja: Krzydlina Wielka

Postprzez Invi » 23/9/2012, 18:09

Black-Ghost napisał(a):Dodam tylko że na wyboistej drodze bardzo czesto przednie koło idzie w góre na 4 biegu nawet w mojej zx-10r ;)



Jak ci przód na wybojach podbija to sobie zawias wyreguluj, a nie się chwalisz :lol:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Tasiu91 » 23/9/2012, 23:40

Black-Ghost napisał(a):Poczekaj na nowe 636 ;) taka moja rada! Dodam tylko że na wyboistej drodze bardzo czesto przednie koło idzie w góre na 4 biegu nawet w mojej zx-10r ;)


Zaczynam się zastanawiać ile kasy zgarniasz od Kawasaki za reklamę na forum, powaga.


Jeśli do miasta to 600, moim zdaniem większy fun.
Tasiu91
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez ggggrzesiek2 » 24/9/2012, 01:28

ja sie przerzuciłem z zx6r 2008 za zx10r 2005 i róznica w mocy jest kolosalna a kolega ma zx6r cos kolo 2000r i jak sie nia przejechałem to moja z 2008r lepiej o wiele szła
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28

Postprzez NeuTroN » 24/9/2012, 07:44

Wlasnie o to chodzi , ze az to litr i te 200 km..a ZX-6 ma te dodatkowe 36 cm3 i z tego co slyszalem dalo to bardzo duzo..15 km wiecej..wiekszy moment obrotowy , lepsze heble , osiagi itp..a GSXR 750 odpada..chce Kawe i tylko Kawe..kumple maja Kawe ZX9 , Fazera 1000 , Intrudera 1400, Yamahe R1 wiec nie chce odstawac..PS: do 636 mam zamiar wstawic Akrapa i K&N.
No zobaczymy musze czekac..na nowe modele , ciekawe. Czeekam tez na nowego ZX-10 2013..myslalem tez nad ZX-14R ale to chyba przesada..co myslicie ? nie jest to typowy sport.
Jezdzilem R1 ale to juz nie to samo co ZX-10R , kolega ma model RN19.
NeuTroN
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 20/5/2012, 14:06

Postprzez MANIAK. » 24/9/2012, 08:26

Bierz Kawe ZX-6R 636 odczujesz wieksza moc , przyspieszenie , lepsze heble , zawias po zejsciu ze starej ZX-6R ZX-6 a 636 to przepasc. Nie bój sie nie zostaniesz w tyle , jeszcze jak dasz Akrapa i K&N to bedziesz mial ze 140 km.
ggggrzesiek2 dobrze napisal..ZX-10 jak i 636 to sprzety mocne i stworzone do tego aby aby nie usnac na kanapie..
Co do ZX-14R posiadam model 2012 nie jest to typowy sport , osiagami powala , jezdziilem ZX-10R 2011 i moja Kawa gorzej wypada..osiagami. Ja ci moge powiedziec tyle od siebie ze sprzet poraza osiagami , ale nie tak jak ZX10 2011 , komfort i pozycja na kiera megaa..dzienne przebiegi 1200 km nie stanowia problemu..ogolnie sprzet zajebisty..mozna sie przyczepic do wagi , ale coz taka pojemnosc , wielkosc z czegos to sie musi brac..czekaj na nowe 636 i wtedy zadecydujesz.
Podaj nam swoje parametry .
Musze sie kiedys przejechac ta Ghosta Kawa .:D
NO moj ZX-14R nie idzie tak chetnie na kolo , ale daje rade , aby umiejetnosci.Ale to nie ejst sprzet do latania na gumie..
Jasli chcesz sprzet do sotrej jazdy , czasami stawiania na gume , wariactw to 636 jak i ZX10 bedzie idelanym wyborem , a jesli chcesz moc podobna do ZX10R , duzy komfort , super pozycje i odrobine turystyki to bierz ZX-14R.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Black-Ghost » 24/9/2012, 12:34

Tasiu moim zdaniem nie jezdziles chyba ani 600 ani litrem do mista ani 600 ani 1000 z tym że tysiaca nie trzeba tak heblowac po obrotach zeby sie dynamicznie odpychał z niskich i srednich obrotów! Nie pracuje dla kawasaki a szkoda! Może mi to kiedyś zaproponują :) Inwinciblee mam zawias skręcony prawie na maxa! Co by nie pływała po winklach :D aczkolwiek cierpi na tym moje uzębienie :D Maniak Jak dasz mi zx14 sie przejechac to ja ci dam moją dyszke! Co do ZX-10R na 2013 rok nie bedzie żadnych rewelacji przynajmniej to można wywnioskowac z dotychczasowych plotek. Ale poczekamy zobaczymy ! Bierz tą nową 636 i zdaj relacje na forum! Bardzo dobrze że tylko kawa! Gixy są dla skrzywionych ludzi co lubą cyklopy i opowieści z narni :D :D :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Tasiu91 » 24/9/2012, 13:43

Black-Ghost napisał(a):Tasiu moim zdaniem nie jezdziles chyba ani 600 ani litrem do mista ani 600 ani 1000 z tym że tysiaca nie trzeba tak heblowac po obrotach zeby sie dynamicznie odpychał z niskich i srednich obrotów!


Tyś widzioł czym jeździłem. Nie będę tego nawet komentował.

Po prostu moim zdaniem 1000 do miasta to przerost formy nad treścią, za wielki stanik do za małych cycków. Dla mnie to żaden fun, 160 na jedynce, gdzie tu pałowanie pod czerwone pole? Zaraz mi pewnie powiesz, że Ty jeździsz jak Guy Martin po Man, spoko, podziwiam. Sam chętnie bym wziął zx10r 04/05, ale co Ty odwalasz na forum to jest już parodia ;)
Tasiu91
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez MANIAK. » 24/9/2012, 13:49

Black-Ghost chcialbys .:D Ja jak i Ghost to maniacy Kawasaki .:) hmm Ghost co do gixow , mialem 750 K9 i nie narzekalem..
Szedl praktycznie jak litr , a waga i porecznosc jak 600.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Black-Ghost » 24/9/2012, 23:14

szedl jak jaki litr? :D no bez przesady maniak :D Tasiu91 Jak masz z tym jakiÅ› problem napisz do administratora! Tyle w tym temacie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez sebasbox » 25/9/2012, 15:10

Black-Ghost, jak to masz skręcony zawias prawie na maxa? Napięcie wstępne masz skręcone na maxa? Czy dobicie i odbicie?
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez MANIAK. » 25/9/2012, 15:23

nie no serio , jak potem pojezdzilem CBR 1000 to nie odczulem prawie zadnej roznicy..nie wiem jak tam by wypadal GSXR 750 przy ZX10R..:D
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Black-Ghost » 26/9/2012, 13:35

sebasbox Ja z tym nie grzebałem! W serwisie mi tak skrecili bo za bardzo pływała po zakrętach więc nie wiem co dokładnie skręcili. Ale moto jest wyraźnie twardsze :) MANIAK CB1000RR przy wszystkim wypada słabo :D Ja rozumiem że gix 750 może miec podobne osiągi jak R1 rn09 , CBR 954 czy ZX-9R ale no do dyszki to zdecydowanie mu brakuje :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez sebasbox » 26/9/2012, 14:45

A jak Ci ustawiali to robili to z Tobą pod Twoją masę? Bo jak nie to najprawdopodobniej masz rozregulowany zawias. Twardy zawias to nie znaczy że dobry. Ustaw sobie SAG przede wszystkim a z dobiciem i odbiciem potestujesz różne opcje (proponowałbym zacząć od standardu).
ZX-10R
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez rosiboj » 26/9/2012, 15:08

@Black-Ghost zaczynam powoli cie rozumiec, masz zx10r i slabe pojecie o motocyklach, podobno czyms tam jezdziles ale nawet sam nie potrafisz ustawic sobie zawieszenia, latasz jak szatan i 160 to masz tylko na czerwonym swietle jak stoisz ... chyba poslucham twojej rady i zglosze cie do administratora bo podjarywanie sie swoim moto to jedno a pisanie glupot w kazdym temacie to inna sprawa. Dopiero co przeczytalem jak napisales ze dycha moze milo zaskoczyc na drodze, chetnie dowiem sie cos na temat milego zaskakiwania przez motocykl ktory jest raczej ciezki w prowadzeniu. A co do Hondy to nawet 600RR swietnie sie nadaje na tor a 1000RR to juz wogole bajka jesli chodzi o latwosc prowadzenia polaczona z osiagami. Moze ty myslisz pojecia i nie rozrozniasz co jest osiagiem a co jest wlasciwoscia i wplatujesz w to opowiesci o innych nie-sportowych hondach. Zycze tobie abys nabral troszke wiecej doswiadczenia bo tego najwyrazniej brakuje w twoich wypowiedziach zanim zaczniesz doradzac i porownywac.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Tasiu91 » 26/9/2012, 17:03

Black-Ghost napisał(a):sebasbox Ja z tym nie grzebałem! W serwisie mi tak skrecili bo za bardzo pływała po zakrętach więc nie wiem co dokładnie skręcili. Ale moto jest wyraźnie twardsze :)


Już wiem gdzie mogę sobie wsadzić opinię gościa który zgrywa że jest pro, a nawet sam nie potrafi zawiasu ustawić i z tego powodu oddaje moto na serwis :D

Żeby nie było offtopu- autorze, powiedziałeś że chcesz kawę i tylko kawę. Może jednak weźniesz pod uwagę jednego z nowszych gixów 3/4? ;) Malutkie to strasznie, większy power niż 600, litr to może nie jest, no ale ;)
Tasiu91
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Black-Ghost » 26/9/2012, 17:54

Rosiboj Po co miałem dłubac przy zawieszeniu sam skoro moto itak stało mi na serwisie?? Mi nie szkoda dac 100zł żeby ktoś to zrobił... Ale że jak to w polsce każdy robi wszystko sam bo nie da zarobic drugiemu! Gdzie napisałem że nie potrafie? Poprostu nie pytałem goscia co skecał, przejechałem sie i było okej więc nie drążyłem dziury w dupie :D W bladym sam sobie regulowałem zawias pod siebie bo była ustawiona pod tor jak ją kupowałem :P Ty lubisz motocykle ktorym pojedzie każdy temu masz BMW Z wszystkimi wspomagaczami :D Gdybyś lubił dobre i dzikie motocykle to byś kupił wersje bez kontroli trakcji która zabija cała przyjemnosc z odwijania :D Mój znajomy który również był tutaj na forum też tak to podsumował. (posiadacz S1000RR z 2011roku) Sebasbox ustawiał mi gosciu zawias pod siebie bo byliśmy podobnej postury ;) Mi sie już nie chce grzebac przy moto, nie mam już na to tyle czasu co kiedyś ;) W dzisiejszych czasach moge sobie pozwolić na dobry serwis. Za to na forum każdy pewnie robi wszystko sam bo nie śmierdzi groszem ciekawe czy opony też sami sobie zmieniacie i wyważacie :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez zxer » 26/9/2012, 19:19

...hyh ?? co jest dziwnego w tym ze sam wymieniam opony i wywazam ? To jakas wielka filozofia ?
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê