CBR 600F2 na co zwrócić uwagę
Posty: 5
• Strona 1 z 1
CBR 600F2 na co zwrócić uwagę
Witam chciałem zasięgnąć waszej porady odnośnie cbrki f2 z ogłoszenia
http://moto.allegro.pl/honda-cbr600-cbr ... 35054.html
odrazu napiszę że motocykl oglądałem osobiście faktycznie wygląda na żywo tak jak na zdjęciach można zauważyć że faktycznie ma nowy napęd i opony pali bez problemu ładnie równo pracuje bez niepokojących dźwięków, jednak chciałbym coś usłyszeć od kogoś kto posiadał taki motocykl, czy warto się zainteresować takim sprzętem, na co zwrócić ewentualnie jeszcze uwagę gdyż nigdy styczności z cbrka nie miałem, a motocykl ten oglądałem i niebędę ukrywał że mi się spodobał ale chcę usłyszeć rady kogoś z forum żeby ewentualnie się nie wkopać i nie żałować zakupu. Pozdrawiam i czekam na informacje.
http://moto.allegro.pl/honda-cbr600-cbr ... 35054.html
odrazu napiszę że motocykl oglądałem osobiście faktycznie wygląda na żywo tak jak na zdjęciach można zauważyć że faktycznie ma nowy napęd i opony pali bez problemu ładnie równo pracuje bez niepokojących dźwięków, jednak chciałbym coś usłyszeć od kogoś kto posiadał taki motocykl, czy warto się zainteresować takim sprzętem, na co zwrócić ewentualnie jeszcze uwagę gdyż nigdy styczności z cbrka nie miałem, a motocykl ten oglądałem i niebędę ukrywał że mi się spodobał ale chcę usłyszeć rady kogoś z forum żeby ewentualnie się nie wkopać i nie żałować zakupu. Pozdrawiam i czekam na informacje.
- szefuo
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 20/9/2012, 11:36
CBr 600 F2 to klasowy prymus z tamtych lat. Osiągi, wygoda i niezawodność sprawiły ze ma wsród motocyklistów zasłużył na status jak VW Golf w swiecie samochodów.
Jego piętą achillesową jest napinacz rozrządu. Objawia sie grzechotaniem łańcucha, w późniejszej fazie dość głośno. Naprawa nie jest droga czesc kosztuje ok 250 raz zrobiona posłuży 2 sezony. Zalać silnik 3/4 stanu oleju półsyntetycznego i cieszyć sie z fajnego motocykla. Ja zrobiłem nim 10tys km w sezonie i wspominam gada miło.
Jego piętą achillesową jest napinacz rozrządu. Objawia sie grzechotaniem łańcucha, w późniejszej fazie dość głośno. Naprawa nie jest droga czesc kosztuje ok 250 raz zrobiona posłuży 2 sezony. Zalać silnik 3/4 stanu oleju półsyntetycznego i cieszyć sie z fajnego motocykla. Ja zrobiłem nim 10tys km w sezonie i wspominam gada miło.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Widać, że moto zadbane. Pytanie czy opłaca się brać f2 za prawie 6k?? Nie wiem czy te motorki jeszcze dobrze schodzą, potem możesz mieć problem ze sprzedażą. Na pewno lepszym rozwiązanie było by dozbieranie kasy na f3.
burn rubber not your soul
-
fallen16 - Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51
Cena nie jest wysoka jezeli wziąść pod uwagę ze np jest porobiony jak sie nalezy. Bo powiedzmy ze chodzą po ile? 4-5 tys. a ten 5,7 z tym ze jeszcze cos urwie na zarejestrowanie. Jak zaczn9ei sie prostowac okazje za 4200,- to 1,5tys mało bedzie
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości