Prosze o wsparcie. Suzuki
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Prosze o wsparcie. Suzuki
Witam wszystkich....
Niedawno kupiłem suzuki gsx550 (GN71D) które stało pod chmurką ponad rok. Wyczyściłem gaźniki, wymieniłem olej i świece, zrobiłem hamulce, kupiłem akumulator, wyczyściłem zbiornik, zalałem paliwem i odpaliłem. Pracował sobie spokojnie jakieś 5min. zrobiłem jakieś 35km wróciłem i wszystko było ok. Następnego dnia wyjechałem i złapał mnie deszcz, motor zgasł po 2km i nie zapalił z rozrusznika, kumpel mnie pchnął i zapalił gdy tylko puściłem sprzęgło, zajechałem do domu zgasiłem i gdy chciałem odrazu go zapalić to się nie udało. Odczekałem 15minut i motorek zapalił na dotyk, od tamtej pory wszystko było ok, aż do wczoraj gdy go umyłem. Motorek nie pali. To co dało mi sie ustalić to że iskra jest na wszystkich świecach, paliwo dochodzi na wszystkie gary. Napięcie na prawej cewce to 11V na lewej 10.30V. Podczas rozruchu na lewej cewce napięcie spada do 4V Na prawej do 7.5V.(mierzone przy cewce i na wyjściu z modułu) Całą instalację odizolowałem wysuszyłem, po-przeczyszczałem styki, wymieniłem świece, naładowałem akumulator lecz dalej bez zmian. Proszę o jakieś szybkie porady bo sezonik już zaczyna uciekać, a za mną tylko 37km.
Panowie bo się pogubiłem. Kolejność podłączenia cewek. Cewka 1(od lewej) ma być do 1-4 czy 2-3?
Niedawno kupiłem suzuki gsx550 (GN71D) które stało pod chmurką ponad rok. Wyczyściłem gaźniki, wymieniłem olej i świece, zrobiłem hamulce, kupiłem akumulator, wyczyściłem zbiornik, zalałem paliwem i odpaliłem. Pracował sobie spokojnie jakieś 5min. zrobiłem jakieś 35km wróciłem i wszystko było ok. Następnego dnia wyjechałem i złapał mnie deszcz, motor zgasł po 2km i nie zapalił z rozrusznika, kumpel mnie pchnął i zapalił gdy tylko puściłem sprzęgło, zajechałem do domu zgasiłem i gdy chciałem odrazu go zapalić to się nie udało. Odczekałem 15minut i motorek zapalił na dotyk, od tamtej pory wszystko było ok, aż do wczoraj gdy go umyłem. Motorek nie pali. To co dało mi sie ustalić to że iskra jest na wszystkich świecach, paliwo dochodzi na wszystkie gary. Napięcie na prawej cewce to 11V na lewej 10.30V. Podczas rozruchu na lewej cewce napięcie spada do 4V Na prawej do 7.5V.(mierzone przy cewce i na wyjściu z modułu) Całą instalację odizolowałem wysuszyłem, po-przeczyszczałem styki, wymieniłem świece, naładowałem akumulator lecz dalej bez zmian. Proszę o jakieś szybkie porady bo sezonik już zaczyna uciekać, a za mną tylko 37km.
Panowie bo się pogubiłem. Kolejność podłączenia cewek. Cewka 1(od lewej) ma być do 1-4 czy 2-3?
- Michał236
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 16/9/2012, 10:00
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości