[Aktualności] Kawasaki ZX-6R 2013 z kontrolą...
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Kawasaki ZX-6R 2013 z kontrolą...
Dyskusja na temat: Kawasaki ZX-6R 2013 z kontrolÄ… trakcji i ABS
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-6R 2013 z kontrolÄ… trakcji i ABS
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-6R 2013 z kontrolÄ… trakcji i ABS
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=dCkpl7Jyb6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=dCkpl7Jyb6M</a> tutaj świetnie ukazują ten model )<br><hr>DG170
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z ostatniej chwili: W redakcji na działania konkurentów Yamaha wprowadza nowe wzory malowania R1 i R6 na 2013! Buahahahaha <br><hr>ZX6R
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pięknie, mogli zawsze robić tylko 636 zamiast badziewiastych 600. Mam nadzieję, że nie zidiocieli i będzie mozliwość trwałego odłączania (osobno) ABSu i kontroli trakcji (żeby się to cholera nie resetowało po wyjęciu kluczyka!).<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wygląda świetnie, ale szczerze mówiąc jestem trochę zaniepokojony. Sądząc po tym, ile jest w drugim filmiku gadania o wygodzie i przydatności w miejskiej jeździe, zwieńczonego zupełnie rozbrajającym zdefiniowaniem celu przednich amortyzatorów jako "delivering a PLUSH ride" (sic), można się spodziewać, że ten ZX-6R będzie plastikowym tapczanem do lansu w mieście, łączącym całą niepraktyczność sportowej 600 z ograniczeniami kompromisowych prawie-ścigaczy, a nie wymagającym bolidem do urywania sekund. W Kawasaki szykuje się chyba, o ironio, powrót do czasów sprzed pierwszych modeli z silnikiem 636. Wygląda na to, że planują zawojować rynek ludzi, którzy chcą supersporta, ale nie potrafią nim jeździć, dla zapaleńców zostawiając ZX-10R i pewnie produkowanego w niewielkich ilościach bezkompromisowego następcę wariantu ZX-6RR. Co jest oczywiście zupełnie racjonalne z ekonomicznego punktu widzenia, ale trochę... no cóż, smutne takie.<br><hr>alcw
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie stękaj.<br><hr>WiwiKomentatorzy napisał(a):Wygląda świetnie, ale szczerze mówiąc jestem trochę zaniepokojony. Sądząc po tym, ile jest w drugim filmiku gadania o wygodzie i przydatności w miejskiej jeździe, zwieńczonego zupełnie rozbrajającym zdefiniowaniem celu przednich amortyzatorów jako "delivering a PLUSH ride" (sic), można się spodziewać, że ten ZX-6R będzie plastikowym tapczanem do lansu w mieście, łączącym całą niepraktyczność sportowej 600 z ograniczeniami kompromisowych prawie-ścigaczy, a nie wymagającym bolidem do urywania sekund. W Kawasaki szykuje się chyba, o ironio, powrót do czasów sprzed pierwszych modeli z silnikiem 636. Wygląda na to, że planują zawojować rynek ludzi, którzy chcą supersporta, ale nie potrafią nim jeździć, dla zapaleńców zostawiając ZX-10R i pewnie produkowanego w niewielkich ilościach bezkompromisowego następcę wariantu ZX-6RR. Co jest oczywiście zupełnie racjonalne z ekonomicznego punktu widzenia, ale trochę... no cóż, smutne takie.<br><hr>alcw<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wygląda świetnie! piękny! .... O.o jak dla mnie to wygląda jak każda inna szlifierka, skończcie się spuszczać<br><hr>suxKomentatorzy napisał(a):Wygląda świetnie, ale szczerze mówiąc jestem trochę zaniepokojony. Sądząc po tym, ile jest w drugim filmiku gadania o wygodzie i przydatności w miejskiej jeździe, zwieńczonego zupełnie rozbrajającym zdefiniowaniem celu przednich amortyzatorów jako "delivering a PLUSH ride" (sic), można się spodziewać, że ten ZX-6R będzie plastikowym tapczanem do lansu w mieście, łączącym całą niepraktyczność sportowej 600 z ograniczeniami kompromisowych prawie-ścigaczy, a nie wymagającym bolidem do urywania sekund. W Kawasaki szykuje się chyba, o ironio, powrót do czasów sprzed pierwszych modeli z silnikiem 636. Wygląda na to, że planują zawojować rynek ludzi, którzy chcą supersporta, ale nie potrafią nim jeździć, dla zapaleńców zostawiając ZX-10R i pewnie produkowanego w niewielkich ilościach bezkompromisowego następcę wariantu ZX-6RR. Co jest oczywiście zupełnie racjonalne z ekonomicznego punktu widzenia, ale trochę... no cóż, smutne takie.<br><hr>alcw<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.kawasaki.com/Products/Product-Specifications.aspx?scid=24&id=716&cm_mmc=MY13NPL-_-NPLLanding-_-ProductSelector-_-MY13NinjaZX6RABSProductDetails" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki.com/Products/Product-Specifications.aspx?scid=24&id=716&cm_mmc=MY13NPL-_-NPLLanding-_-ProductSelector-_-MY13NinjaZX6RABSProductDetails</a> trochÄ™ danych <br><hr>ZZ
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kurde ten widelec sff-bp jest jakiś dziwny - w jednej goleni jest regulacja napięcia wstępnego a w drugim tłumienia odbicia i dobicia.
To oznacza ze golenie będą tlumily z rozna sila (jeden mocniej drugi słabiej) - ciągle będą naprężenia na osce koła + sprężyny będą się nierównomiernie zużywały. zresztą golenie nie są idealnie sztywne - tym bardziej ze to są 41mm z pocieniona ścianka do 1,7mm wiec widelec w trakcie pracy może odksztalcac się nierównomiernie.
W nowych krossowkach kawy jest sam sff - w jednej goleni jest tłumik olejowy a w drugiej sprężyna + trochę oleju zeby się nie zatarła. To już jest w ogóle kosmos - chory pomysl
Poprawcie mnie jeśli się mylę ale dla mnie to jest jakieś zjebane.
Z tego co pamietam to nawet nierówny poziom oleju w zwykłych lagach mógł doprowadzić do shimmy - a tutaj taka sytuacje mamy na zawołanie.<br><hr>orzech
To oznacza ze golenie będą tlumily z rozna sila (jeden mocniej drugi słabiej) - ciągle będą naprężenia na osce koła + sprężyny będą się nierównomiernie zużywały. zresztą golenie nie są idealnie sztywne - tym bardziej ze to są 41mm z pocieniona ścianka do 1,7mm wiec widelec w trakcie pracy może odksztalcac się nierównomiernie.
W nowych krossowkach kawy jest sam sff - w jednej goleni jest tłumik olejowy a w drugiej sprężyna + trochę oleju zeby się nie zatarła. To już jest w ogóle kosmos - chory pomysl
Poprawcie mnie jeśli się mylę ale dla mnie to jest jakieś zjebane.
Z tego co pamietam to nawet nierówny poziom oleju w zwykłych lagach mógł doprowadzić do shimmy - a tutaj taka sytuacje mamy na zawołanie.<br><hr>orzech
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości