przy takiej historii... to ja bym ogarnął cały motor - co z tego, że jest chiński, sam jezdze moto z tym silnikiem i nic nie ma prawa być nie tak - wszystko jak w zegarku.
Na przegląd nie ma co oddawać motoroweru, dużo kasy biorą, mało robią - przynajmniej w serwisie w mojej okolicy tak jest (Racibórz).
Co zrobić aby wszystko chodziło jak w zegarku?
-czyszczenie układu paliwowego, węże,filtr,gaźnik + filtr powietrzam
-regulacja gaźnika,
-regulacja zaworów,
- sprawdzić rozrząd (u mnie był o 1 ząbek przestawiony i moto nie kręciło więcej niż 6k rpm i miało mało mocy)
- sprawdzić uszczelke gaźnik-króciec , chiński plastik lubi pękać, ewentualnie sprawdzić uszczelke króciec-głowica.
Jeśli te czynności nie pomogą, to możliwe, że silnik traci kompresje (nie masz problemów z odpalaniem?) niedawno wypalał mi się zawór wydechowy, przez około 50km tracił moc, obroty falowały, później przestał odpalać..
Jeszcze co do przeglądów, polecam zaopatrzyć się w szczelinomierz oraz podstawowe klucze, oleje,płyn hamulcowy oraz trochę cierpliwości, gdyż na tych przeglądach nic nie robią a potem jest taka opinia na temat chińczyków, jesli ktoś szanuje i umie dobrze serwisować (no i ma szczescie, na wadliwe egzemplarze też da się trafić) to chińskie moto będzie ładnie jezdziło.
Jeśli chcesz więcej informacji,poradniki itp wysyłam ci na pw link do fajnego forum o motorkach z tym silnikiem
ps. w ani jednym z swoich chinskich motorków nie dotykałem linki gazu, ona jest tak jak ma być, możesz nią podregulować "luz" na manetce, lecz nie ustawiaj nią obrotów... już lepiej na śrubce od obrotów gaźnika.