napęd GPZ 500
Posty: 3
• Strona 1 z 1
napęd GPZ 500
witam, proszę o poradę w sprawie napędu do Kawasaki GPZ 500 (1989r.), stoję przed zakupem napędu do gpz-ety, gdyż obecny jest do wyrzucenia, jaki wybrać ? chodzi mi o zębatki, bo widzę, że jest wybór ilości zębów. zostać przy takim jakie były czy wybrać inne? na jakiej jest to zasadzie, ilość zębów z przodu/z tyłu = szybkość/ moc. łańcuch DID Xring czy jakiś inny?
kolejną kwestią jest łożysko igłowe (chyba) znajduję się ono pod tylnym amortyzatorem, na nim zamontowane jest owe łożysko i ono zostało wybite. proszę o poprawienie o ile, źle to napisałem.
kolejną kwestią jest łożysko igłowe (chyba) znajduję się ono pod tylnym amortyzatorem, na nim zamontowane jest owe łożysko i ono zostało wybite. proszę o poprawienie o ile, źle to napisałem.
- klepy
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 3/8/2012, 13:09
Jeżeli chodzi o ilość zębów, porównaj to z przerzutkami w rowerze, większa zębatka = więcej zębów Ogólnie, jeżeli nie jesteś fanatykiem różnych "sportów" to został bym przy fabrycznym rozmiarze.
Co do części i całej reszty niech się wypowiedzą inni bo ja dopiero wczytuję się w tematykę i nie mam o tym wielkiego pojęcia
Co do części i całej reszty niech się wypowiedzą inni bo ja dopiero wczytuję się w tematykę i nie mam o tym wielkiego pojęcia
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
wiecej zebow z przodu = wiekszy v-max
wiecej zebow z tylu = wieksze przyspieszenie
ogolnie jezeli jestes zadowolony z osiagow moto to nic nie zmieniaj. zmiana o jeden dwa zeby nie zaszkodzi ale wiecej to juz trzeba testowac i liczyc. Lancuch kup DID ale orginalny. Nie jakis niewiadomego pochodzenia z allegro. Wierz mi jezeli ktos sprzedaje wzmacnianego dida za 200 zl to najprawdopodobniej to mejd in czajna i DIDowskie bedzie tylko opakowanie. Lancuch kup z pewnego zrodla.
Co do lozyska to najlepiej daj fotke
wiecej zebow z tylu = wieksze przyspieszenie
ogolnie jezeli jestes zadowolony z osiagow moto to nic nie zmieniaj. zmiana o jeden dwa zeby nie zaszkodzi ale wiecej to juz trzeba testowac i liczyc. Lancuch kup DID ale orginalny. Nie jakis niewiadomego pochodzenia z allegro. Wierz mi jezeli ktos sprzedaje wzmacnianego dida za 200 zl to najprawdopodobniej to mejd in czajna i DIDowskie bedzie tylko opakowanie. Lancuch kup z pewnego zrodla.
Co do lozyska to najlepiej daj fotke
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości