Zobacz wątek - Cos z litrow.
NAS Analytics TAG

Cos z litrow.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Cos z litrow.

Postprzez ciinkowsky » 29/8/2012, 16:32

Witam!
Mam pewien dylemat poniewaz rozpatruje kupno nowego motocykla ale nie moge sie zdecydowac na ktory:Honda Cbr 1000RR,Suzuki GSXR K6-K7 1000 lub 750,Kawasaki ZX10R,Yamaha R1.Mysle ze znajde tutaj pomoc i dowiem sie od ludzi co wiedza o danych motorach i oczywiscie prosze o wypowiedz ludzi z pojeciem oraz doswiadczeniem na tych maszynach.

Interesuje mnie jazda na jednym kole i szalenstwa oraz wygoda na dluzsze trasy.
Prosze o szybka pomoc.
Z gory dziekuje ;)
ciinkowsky
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
Lokalizacja: Bełchatów


Postprzez MANIAK. » 29/8/2012, 16:59

Bierz ZX10 takiego szatana nigdzie nie znajdziesz. Bardzo narwany podobno.
CBR nudna jak flaki z olejem , Suzuki zawsze pachnialo mi tandeta..R1 slabe skrzynie..
o komforcie nie masz co marzyc.
Wszystkie sportowe litry ida chetnie na kolo..
ja bym wybieral miedzy R1 a ZX10 , ale zdecydowanie ZX10R jeden z forum ma ZX10 2004r niech on sie wypowie .
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?


Postprzez Black-Ghost » 29/8/2012, 17:24

Też zdecydowanie obstawał bym za ZX-10R. Z roczników 2004-2005 to mega szatan trzeba sie pilnowac żeby cie power wheelie na 3 biegu nie wystrzeliło w powietrze! Jazda po winklach to czysta przyjemnosc zresztą jak na wiekszosci litrów od 2004roku. Gixa 1000/750 z roczników 2005-2007 bym odpuscił bo była wada fabryczna w postaci pekających ram. R1 też bardzo fajne moto ale z porównaniem do reszty litrów ma bardzo słaby doł. W momencie w którym moja dycha dostaje szału(5-6tys obrotów) R1 daje ci jeszcze czas aby napic sie kawy i wypalic szluga :D Później jest już okej. Co do CBR 1000RR SC57a/b to chyba najbardziej nudny litr. wszystko robi poprawnie i nienagannie. Żadnych skoków mocy czy jeżenia włosów na plecach przy odkrecaniu. Jednym to pasuje dla innych jest nudne. ZX-10R z roczników 2006-2007 wiele sie niezmieniła (Troche ugłaskali charakterystyke silnika i napompowali owiewki) Jednym sie podoba mi np nie. Od 2007-2008roku litry są do siebie bardzo zbliżone osiągami. Dopiero BMW S1000RR i nowe ZX10R(2011) rozstawia wszystkich po kontach ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Lukasz1234 » 29/8/2012, 17:45

Black-Ghost wspomiałes o pekajacych ramach w rocznikach 2005-06.jak sie ma własnie silnik litrowego gixa(2005-06) w porównaniu do zx10r 2004-05r miałes moze bezposrednie porównanie obu motocykli..?
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez ciinkowsky » 29/8/2012, 18:45

Jeszcze powiedz mi jak sie ma spalanie w zx10r i ogolnie o smiganiu po miescie?
ciinkowsky
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez MANIAK. » 29/8/2012, 18:55

Kawa ZX10R przy normalnej dynamiczniejszej jezdzie 7-9 litrów , przy ostrym palowaniu pod czerwone do 12 L.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Black-Ghost » 29/8/2012, 20:31

Może ja sie wypowiem bo mam. Więc tak: Łukasz1234 Osiągi mają do siebie bardzo zbliżone wręcz bym powiedział że idą łeb w łeb, różni sie sposób w jaki jeden i drugi rozwijaja moc. W ZX-10R wszystko przychodzi szybko i brutalnie. Jak odwiniesz manetke na 2-3 biegu musisz byc przygotowany na mocny kop i wyrwanie do przodu(nie bede wspominał o jedynce bo na tym biegu jak walniesz manetke w opór to wywiniesz backflipa) W Gixie Wszystko jest bardziej płynne i przewidywalne może nie tak nudne jak w 1000RR ale od litra spodziewał bym sie więcej. Ramy w tych gixach to niestety ich najwieksza bolączka dlatego że producent nie wymieniał wadliwych ram na inne jak było kiedys w przydpadku kawasaki zx6r/zx9r, a wspawywał jakies wsporniki które srednio dawały rady. Ogólnie znam przypadki że mimo wzmocnionej ramy pojawiały się pękniecią(fakt motocykl nie rozpadał sie na dwie czesci jak w seri ale itak mija sie to z celem) Chyba nie po to kupuje sie motocykl aby wyczekiwac kiedy walnie ci rama. Ciinkowsy Co do spalania to jeszcze nie zeszłem poniżej 7-8litrów na 100km. Przy ostrym łojeniu i predkosciach powyżej 250km/h wciągnie 12-15litrów. Z tego co wiem wszystkie litry tak palą. Można wierzyc w bajki że R1 czy 1000RR pali 5litrów na 100km ale nie wiem jaka piczką trzeba byc aby tak jezdzic.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez ciinkowsky » 29/8/2012, 21:08

Mi chodzi glownie a jazde na drogach + miasto nic wiecej. Tak wiec zx10r by sie najbardziej nadawal? Jeszcze mi powiedz ktory rocznik najlepiej bo nie planuje widac znowu bog wie jakiej kwoty.
ciinkowsky
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
Lokalizacja: Bełchatów

...

Postprzez Lukasz1234 » 29/8/2012, 21:24

czyli róznica z przesiadki gsxr1000k3 na zx10r 2004 bedzie odczuwalna chodzi mi tu o charakterystyke bo na codzien praktycznie w żadnym litrze sie tego nie wykorzysta..pytam bo przyszły sezon rozwarzam własnie nad kawą przed k3 było k1 tearz własnie mam chrapkie na zx10
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez leff » 29/8/2012, 21:42

ja tam widze tylko mala niespojnosc bo o ile do wariactw te moto sie nadaja o tyle na dluzsza trase to chyba tak srednio
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez ciinkowsky » 30/8/2012, 12:44

Ghost wypowiedz sie co myslisz o tej Kawie.

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx-10r- ... 86678.html
ciinkowsky
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez stempell » 30/8/2012, 12:57

Także byłbym za 10. Słowo litr i nieliniowe oddawanie mocy powinno iść w parze a w tym modelu tak jest.
Avatar użytkownika
stempell
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/7/2012, 18:25
Lokalizacja: Radom

Postprzez Sykopson » 30/8/2012, 13:12

Ja kierując się sercem wybrałbym R1. Jeśli chodzi o słabe doły czy inne pierdoły, to mam wrażenie że takich minimalnych różnic w warunkach drogowych nie wyczujesz. Na koło każda pójdzie jak już ktoś napisał. Ale moja opinia nie jest obiektywna ponieważ jestem stronniczy w temacie Yamahy. Stare Rłany podobno jak na supersportowego lytra były świetne w trasę, jak z nowymi to nie wiem. Generalnie to postawiłbym je w takiej kolejności:
- Yamaha R1
- Kawasaki ZX10R
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR

Dwa ostatnie odpadłyby w przedbiegach, a między dwoma pierwszymi toczyłaby się zaciekła batalia, bo swojej sympatii do zielonego też nie ukrywam :wink:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez stempell » 30/8/2012, 13:17

Ogólnie co nie wybierzesz pewnie bedziesz zadowolony z mocy - lecz jesli chcesz dokonać zakupu biorąc pod uwage zalety i wady zapoznaj sie z tym co było pisane i wybierz co uważasz, według parametrów których szukasz
Avatar użytkownika
stempell
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/7/2012, 18:25
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kosa772 » 30/8/2012, 13:29

Ta z linka, który dałeś to jakiś czas stoi na allegro.

http://allegro.pl/show_item.php?item=2596497440 - luknij tą.
Kosa772
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5/6/2012, 20:11
Lokalizacja: Radom

Postprzez ciinkowsky » 30/8/2012, 13:45

Bardziej mi podchodza tamte wydechy jakos ;)
ciinkowsky
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez Kosa772 » 30/8/2012, 13:57

Podobno I generacja dużo lepsza od drugiej, ale wybór należy do Ciebie.
Kosa772
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5/6/2012, 20:11
Lokalizacja: Radom

Postprzez Black-Ghost » 30/8/2012, 17:48

Lukasz1234 róźnica bedzie zdecydowanie odczuwalna. masz ponad 10km wiecej i zupełnie inna charakterystyke silnika. Co do wygody to na żadnym litrze bez dobrej samozapory nie polecisz w trase dłuższa jak 200-300km. A co do tego co napisał sykoson jest to odczuwalne Bo dużo bardziej napocisz sie goniąc R1 za zx-10r niż dychą za R1. Takie jest moje zdanie. Kawa z tych roczników wycina konkurencje jak miecz samurajski. Jeśli chodzi o motocyle z linków zecydowanie wzioł bym tą co podał kosa czyli Ig bo sprzet jest pewny od forumowicza z MojeKawasaki.pl
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez ciinkowsky » 31/8/2012, 10:13

A co jest nie tak z druga generacja kawy zx10r?
ciinkowsky
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez KirkBlade » 31/8/2012, 12:43

Nic wymyślaja. Prawda taka że jakiego litra nie kupisz to będziesz zadowolony. Byle jeździł prosto miał good silnik i wchodziły mu biegi. Ta kawa pomarańczowa która zapodałeś jest z ameryki więc jest duże prawdopodobieństwo że miała przygode. Z drugiej strony ciezko znaleść moto które nie miało przygody.
Jest z ameryki więc poproś o vin od sprzedającego i sprawdz go na carfaxie i autocheck. Może nawet fotki po wypadku zobaczysz :)
KirkBlade
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:21

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości




na gr