Część tylnego zawieszenia Bandit 600S co to jest ?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Część tylnego zawieszenia Bandit 600S co to jest ?
witam mam takową cześć wiem że jest orginalna i mam założoną krótszą ale nie moge zdiagnozowac co to jest ? wahacze ? powiedzcie co to i gdzie sie to znajduje bo chce te orginały zamontowac zeby podnieść dupe bandziora do fabrycznego stanu.
<a href=http://zapodaj.net/d3b68b3c91e85.jpg.html>IMAG0177.jpg</a>
<a href=http://zapodaj.net/d3b68b3c91e85.jpg.html>IMAG0177.jpg</a>
-
GhastRider90 - Świeżak
- Posty: 271
- Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Czarnoziem:)
dobrze dziekuje widze ze ja mam to co na rysunku A z tym że u siebie mam krotsze założone(nie orginalne) a mam na zdjeciu u siebie orginałki ktore dostałem razem z moto teraz powiedz mi jaką role spełniają w motocyklu ? widze że wymiana nie bedzie trudna.
-
GhastRider90 - Świeżak
- Posty: 271
- Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Czarnoziem:)
GhastRider90 here we go, najpierw trzeba bylo tobie tlumaczyc jak sie skreca jak bys sam nie mogl wyjechac na droge a teraz masz motocykl pod nosem i patrzyasz na niego i nie kumasz co sie dzieje jak ta czesc jest krotsza/dluzsza albo jej nie ma? Nie chce ci zle wrozyc ale ... jak bedziesz kontynuowal i zadawal takie pytania to nie licz na moja pomoc.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
wiem gdzie to jest wiem jak to wymienić mam orginały ale nie moge stwierdzić jaką funkcje pełni w motocuklu(coś zwiazane z tylnym zawieszeniem jak napisałem w temacie) i nie wiedziałem jak sie nazywa choć "kosci" to potoczna nazwa nie profesjonalna ale zawsze juz coś.
Rosiboj- nie mówi mi że odrazu byłes alfą i omegą i wszystko wiedziałes... nie wiem to pytam a nie udaje znawce i kozaka w każdej dziedzinie jak pozostali.
od czego ten dział jest ? Chyba od zadawania pytań do ludzi ktorzy się znaja a nie tylko udają takowych... Wiec kulturalnie pytam i jezeli ejst ktoś w stanie odpowiedzieć to był bym bardzo rad.
Rosiboj- nie mówi mi że odrazu byłes alfą i omegą i wszystko wiedziałes... nie wiem to pytam a nie udaje znawce i kozaka w każdej dziedzinie jak pozostali.
od czego ten dział jest ? Chyba od zadawania pytań do ludzi ktorzy się znaja a nie tylko udają takowych... Wiec kulturalnie pytam i jezeli ejst ktoś w stanie odpowiedzieć to był bym bardzo rad.
-
GhastRider90 - Świeżak
- Posty: 271
- Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Czarnoziem:)
nie rozumiesz... nie chce go usunać.. chce go zastąpić orginalną wersja po to zeby podnieśc odległość tylnego koła od jak to nazwać... dupy:) wpierw zanim to zrobie chciałem poznać nazwe tego przedmiotu(cześci wahacza) i jebo roli w motocyklu ponieważ przedemna kawał trasy we dwie osoby z bagażem bedzie niezle obciażony wiec i siądzie a skoro ma krotsze kosci to jest niższy nieprawdaż ?
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
-
GhastRider90 - Świeżak
- Posty: 271
- Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Czarnoziem:)
Dzizas maria, "juzefie" swiety ... krotsze kosci kosci to wedlug ciebie nizszy? Otworz oczy i spojrz na ten zawias. I ty potrafisz jezdzic motocyklem? To by bylo na tyle dla mnie w tym temacie.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
-
GhastRider90 - Świeżak
- Posty: 271
- Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Czarnoziem:)
@Rosiboj - nie każdy musi być inżynierem mechanikiem, daj spokój.
@GhostRider90 - Kości ustalają pierwotną wysokość tyłu motocykla. Jak krótsze, to podciągają wahacz i moto staje wyżej na tyle. Ot cała filozofia. Generalnie najczęściej zmienia się kości na obniżające dla niższych kierowców.
@GhostRider90 - Kości ustalają pierwotną wysokość tyłu motocykla. Jak krótsze, to podciągają wahacz i moto staje wyżej na tyle. Ot cała filozofia. Generalnie najczęściej zmienia się kości na obniżające dla niższych kierowców.
- mkoch
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 24/4/2010, 15:45
- Lokalizacja: Gniezno
czesc b posiadam oryginalna jak co.
i pomyśleć ze ja kiedyś tyle ostrzeżeń dostawałem a tu nic
najlepiej jak zastosujesz akcesoryjny amor po malych przeróbkach od 1 r6 pasuje pełna regulacja kosmos w porownaniu do serii - przestaje pompowac. trzeba jedno mocowanie przerobić - pospawać, na takim latalem nic sie nie dzialo chociaz spece od 7 bolesci stąd morały prawili ehh ( dla tych wszystkich durniów proponuje kiedyś być przy budowie customa )
i pomyśleć ze ja kiedyś tyle ostrzeżeń dostawałem a tu nic
najlepiej jak zastosujesz akcesoryjny amor po malych przeróbkach od 1 r6 pasuje pełna regulacja kosmos w porownaniu do serii - przestaje pompowac. trzeba jedno mocowanie przerobić - pospawać, na takim latalem nic sie nie dzialo chociaz spece od 7 bolesci stąd morały prawili ehh ( dla tych wszystkich durniów proponuje kiedyś być przy budowie customa )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości