Ja mam ktma lc2 i srawa wyglada tak...
silnik ten sam co w dt tyle, ze na nicasilu co za tym idzie tloki nie odejda od dt... na pocieszenie tzr125 i tdr125 tez sa na nicasilu i od nich tloki pasuja. tylko oryginaly wossnera. ja robilem remont i nic tanszego nie znalazlem. ale jak kupisz wossnera to wiesz na czym jezdzisz...
czesci typu: lozyska, klocki itp. pasuja od innych ktmow i sa tanie.
gaznik dellorto 28 z przeplywem cieczy chlodzacej czyli inny niz dt.
ja mialem wlasnie problem z gaznikiem i nie moglem znalezc uzywki takiej samej. do tego nie bylem pewien czy to wina gaznika wiec kupilem chinski zamiennik do dt i teraz smiga az milo
nie jezdzilem na dt ale mam porownanie z dr650 i klr650. zawiecha zdecydowanie lepsza, heble brembo i w serii stalowy oplot przod i tyl. jazda calokowicie inna bo to inna klasa moto wiec tego nie porownuje.
ogolnie kat pewnie lepszy od dt ale jak chcesz tanszy remont miec to dt bedzie pare zlociszy tansza. ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie bo jak czesto robi sie w nich remont....
bierz co sie trafi w lepszym stanie i blizej.