jest to coś jak by plastik , tylko pytanie dlaczego kręcąc kluczem nasadowym tym kołem zamachowym
(otwórz link)
strasznie ciężko obraca się wał. Gdzie on powinien bez cylindra kręcić się bez żadnego oporu
Silnik rozebrałęm, nie znalazłęm niczego co było by zniszczone wiec nie wiem co zostało zmielone co pokazałem na zdjęciu wcześniej. Wał obraca się juz lekko wiec też jest to dla mnie dziwne.
Ale do czego zmierzam, jeden korbowód ciężko chodził, rozebrałem i widokiem ukazało mi się coś takiego
(otwórz link)
panewke zeszlifowałem , zadziorów nie ma, wszystko pięknie łądnie pasuje nic nie ociera jak wcześniej tylko ruszając korbowodem góra dół, jest wyczuwalny luz. Domyślam się że te panewki juz się nie nadaja. Czy kupie takie nowe? Albo ktoś to dorabia? Czy z tym luzem np jeden sezno przejeżdżę?