[Aktualności] BMW S1000RR HP4 oficjalnie
Posty: 19
• Strona 1 z 1
[Aktualności] BMW S1000RR HP4 oficjalnie
Dyskusja na temat: BMW S1000RR HP4 oficjalnie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000RR HP4 oficjalnie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000RR HP4 oficjalnie
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachuKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten "kącik" to folder reklamowy. Dlatego nie można wiele wymagać od autora tekstu. Marketing rządzi się swoimi prawami.Komentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>
Zdjęcia od producenta, tekst wyssany z palca (bo przecież autor na oczy nie widział tej maszyny), ale co tam, piszemy fajną zajawkę, to nic, że prawie identyczną co poprzednia. Grunt, że kasa wpada.<br><hr>gotcha
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_ktoKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nowy zx10r go miażdży kolego pod każdym względem<br><hr>asko300ceKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nooo, widac to w wynikach. Zeby daleko nie szukac - wyniki z wczoraj z SST1000 <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html</a> 2/3 stawki to BMW. Myslisz ze chlopaki jezdzą na nich bo sa kiepskie?<br><hr>AachenKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>Komentatorzy napisał(a):Nowy zx10r go miażdży kolego pod każdym względem<br><hr>asko300ce<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kiepski argument, żeś wyciągnął, bo na podstawie poniższych wyników Superstock można by powiedzieć, że BMW to kupa, choć wiemy, że to nie prawda. A i nie stawiaj WMMP jako jakiś autorytet, bo to nie ma zbytnio sensu.Komentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>Komentatorzy napisał(a):Nowy zx10r go miażdży kolego pod każdym względem<br><hr>asko300ce<br>Komentatorzy napisał(a):Nooo, widac to w wynikach. Zeby daleko nie szukac - wyniki z wczoraj z SST1000 <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html</a> 2/3 stawki to BMW. Myslisz ze chlopaki jezdzą na nich bo sa kiepskie?<br><hr>Aachen<br>
<a href="http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE</a><br><hr>stachu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
twoj argument jest kiepski. W Brnie w Superstck 1000 bylo 12 Kawasaki na 24 motocykle i tylko 3 BMW, cos mi sie wydaje ze BMW ospuscilo ten wyscig, zobacz sobie rezultaty z innych miejsc a do tego zobacz kto wygral w Brnie w Superbike w obu wyscigach. No i gdzie ta Kawa?<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>Komentatorzy napisał(a):Nowy zx10r go miażdży kolego pod każdym względem<br><hr>asko300ce<br>Komentatorzy napisał(a):Nooo, widac to w wynikach. Zeby daleko nie szukac - wyniki z wczoraj z SST1000 <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html</a> 2/3 stawki to BMW. Myslisz ze chlopaki jezdzą na nich bo sa kiepskie?<br><hr>Aachen<br>Komentatorzy napisał(a):kiepski argument, żeś wyciągnął, bo na podstawie poniższych wyników Superstock można by powiedzieć, że BMW to kupa, choć wiemy, że to nie prawda. A i nie stawiaj WMMP jako jakiś autorytet, bo to nie ma zbytnio sensu.
<a href="http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE</a><br><hr>stachu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
podaj kryterium na podstawie którego twierdzisz ,że motocykl drogowy łoi konkurencję<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro bylo 12 kawasaki i 3 bmw to bmw powinny zajmowac 3 piersze pozycje,a jest dopiero...........................13-sta??<br><hr>asko300ceKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>Komentatorzy napisał(a):Nowy zx10r go miażdży kolego pod każdym względem<br><hr>asko300ce<br>Komentatorzy napisał(a):Nooo, widac to w wynikach. Zeby daleko nie szukac - wyniki z wczoraj z SST1000 <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html</a> 2/3 stawki to BMW. Myslisz ze chlopaki jezdzą na nich bo sa kiepskie?<br><hr>Aachen<br>Komentatorzy napisał(a):kiepski argument, żeś wyciągnął, bo na podstawie poniższych wyników Superstock można by powiedzieć, że BMW to kupa, choć wiemy, że to nie prawda. A i nie stawiaj WMMP jako jakiś autorytet, bo to nie ma zbytnio sensu.
<a href="http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE</a><br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):twoj argument jest kiepski. W Brnie w Superstck 1000 bylo 12 Kawasaki na 24 motocykle i tylko 3 BMW, cos mi sie wydaje ze BMW ospuscilo ten wyscig, zobacz sobie rezultaty z innych miejsc a do tego zobacz kto wygral w Brnie w Superbike w obu wyscigach. No i gdzie ta Kawa?<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W statystykach na worldsbk.com w kategorii producentów BMW jest: w Superbike na... 1 miejscu. W Superstock 1000 też na 1 miejscu. Jak można stwierdzić, że BMW nie łoi konkurencji?<br><hr>Rysiu z Kranu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja powiem że jak ZX-10R tak i S1000RR są boskie a Nie jakies tam makarońskie sprzęty!!!<br><hr>Black-Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak na razie w superstock prowadzi kawasaki <br><hr>pawelKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba z logiką u kolegi słabo - skoro było 12 Kaw i 3 BM-ki, to zgodnie ze statystyką w czołówce powinny być w zasadzie same Kawy - i tak mniej więcej było, Staring ostatnio złapał super formę. Natomiast każdy kto oglądał ostatni wyścig w Brnie dobrze pamięta jak McFadden niezbyt ładnie, delikatnie mówiąc, wykosił Barriera na BM-ce, który i tak jest drugi w generalce. Proponuję więc więcej logiki i obiektywizmu w wypowiedziach. <br><hr>Race fanKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>Komentatorzy napisał(a):Nowy zx10r go miażdży kolego pod każdym względem<br><hr>asko300ce<br>Komentatorzy napisał(a):Nooo, widac to w wynikach. Zeby daleko nie szukac - wyniki z wczoraj z SST1000 <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html</a> 2/3 stawki to BMW. Myslisz ze chlopaki jezdzą na nich bo sa kiepskie?<br><hr>Aachen<br>Komentatorzy napisał(a):kiepski argument, żeś wyciągnął, bo na podstawie poniższych wyników Superstock można by powiedzieć, że BMW to kupa, choć wiemy, że to nie prawda. A i nie stawiaj WMMP jako jakiś autorytet, bo to nie ma zbytnio sensu.
<a href="http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE</a><br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):twoj argument jest kiepski. W Brnie w Superstck 1000 bylo 12 Kawasaki na 24 motocykle i tylko 3 BMW, cos mi sie wydaje ze BMW ospuscilo ten wyscig, zobacz sobie rezultaty z innych miejsc a do tego zobacz kto wygral w Brnie w Superbike w obu wyscigach. No i gdzie ta Kawa?<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro bylo 12 kawasaki i 3 bmw to bmw powinny zajmowac 3 piersze pozycje,a jest dopiero...........................13-sta??<br><hr>asko300ce<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Proponuję zauważyć, że przez ostatnie prawie już 3 lata drogowy S1000RR wygrał wszystkie testy porównawcze superbików: włoskie, francuskie, angielskie, międzynarodowe itd. itp. i nie ma co opowiadać bzdur o sponsorowanych testach, bo kto jak kto ale Angole nigdy w życiu takich rzeczy z bikeami nie robią. A HP4 to już chyba zupelnie inna bajka ...Komentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>Komentatorzy napisał(a):podaj kryterium na podstawie którego twierdzisz ,że motocykl drogowy łoi konkurencję<br><hr>k<br>
Panigalle to ładny motorek i na pewno fajnie jeździ po ulicach, ale na tor nie polecam - po nawet małych dzwonach rozpada się na 4 części i praktycznie idzie na złom, bo koszt odbudowy jest makabryczny. Nie mówię już o tym, że trzeba go cały czas pilnować czy ma wszystkie śrubki dokręcone ...<br><hr>Race fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Osobie wcześniej chodziło o to, że jeżeli te "bmw" tak ma łoić konkurencje to czemu niby nie zajmuje 3 pierwszych miejsc. Więc to może u Ciebie jest jakiś problem w rozumowaniu?<br><hr>magicKomentatorzy napisał(a):No dobra o co chodzi z tym " BMW uznało, że S1000RR za mało łoi konkurencję" ? w superstock jak na razie prowadzi Ducati a w superbike Aprilla... gdzie to łojenie ? BMW wam płaci za takie teksty czy jak? 1000rr to bardzo fajna maszyna ale nie róbcie z teko jakiegoś cuda na kołach -.-<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):No chyba nie będziesz dyskutował na temat tego, co S1000RR robi z konkurencją w testach porównawczych Pamiętaj, że HP4 to nadal motocykl drogowy.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):Boczo, wszystko zależy kto robi testy, na czyje zlecenie, jakie są kryteria oceny itd. itp. Na ulicy może i BMW jest przyjemniejsze od Panigale, ale co jak ktoś szuka maszyny stricte na tor, a nie do pyrkania supersportem po mieście? wtedy BMW nie jest już takie oczywiste. a jak ktoś już chce supersportem pyrkać po ulicach, to weźmie GSXRa bo jest tańszy, ergonomiczny jak cholera, a do miasta mocy i tak nadmiar, no chyba, że ktoś koniecznie musi mieć śmigło na baku.<br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):Testy na zlecenie? Kolego coś Ci się chyba pomieszało. Nie wierz w takie legendy Pracuję w tej branży od wielu lat i uwierz mi, że nikt nie robi testów "na zlecenie". Może co najwyżej dla "połechtania" reklamodawców być bardziej przychylny, czy łagodniejszy w ocenie, to fakt. Ale nie przesadzajmy. Prawda jest taka, że mówimy tu o motocyklach drogowych, bo takim jest HP4, a w przypadku motocykli drogowych S1000RR faktycznie łoi konkurencję.<br><hr>Nie_ważne_kto<br>Komentatorzy napisał(a):Nowy zx10r go miażdży kolego pod każdym względem<br><hr>asko300ce<br>Komentatorzy napisał(a):Nooo, widac to w wynikach. Zeby daleko nie szukac - wyniki z wczoraj z SST1000 <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/sport/wmmp/5_runda_WMMP_w_Poznaniu_wyniki_z_niedzieli/SST_1000_wyniki.jpg.html</a> 2/3 stawki to BMW. Myslisz ze chlopaki jezdzą na nich bo sa kiepskie?<br><hr>Aachen<br>Komentatorzy napisał(a):kiepski argument, żeś wyciągnął, bo na podstawie poniższych wyników Superstock można by powiedzieć, że BMW to kupa, choć wiemy, że to nie prawda. A i nie stawiaj WMMP jako jakiś autorytet, bo to nie ma zbytnio sensu.
<a href="http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SST&p_Anno=2012&p_Round=CZE</a><br><hr>stachu<br>Komentatorzy napisał(a):twoj argument jest kiepski. W Brnie w Superstck 1000 bylo 12 Kawasaki na 24 motocykle i tylko 3 BMW, cos mi sie wydaje ze BMW ospuscilo ten wyscig, zobacz sobie rezultaty z innych miejsc a do tego zobacz kto wygral w Brnie w Superbike w obu wyscigach. No i gdzie ta Kawa?<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro bylo 12 kawasaki i 3 bmw to bmw powinny zajmowac 3 piersze pozycje,a jest dopiero...........................13-sta??<br><hr>asko300ce<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba z logiką u kolegi słabo - skoro było 12 Kaw i 3 BM-ki, to zgodnie ze statystyką w czołówce powinny być w zasadzie same Kawy - i tak mniej więcej było, Staring ostatnio złapał super formę. Natomiast każdy kto oglądał ostatni wyścig w Brnie dobrze pamięta jak McFadden niezbyt ładnie, delikatnie mówiąc, wykosił Barriera na BM-ce, który i tak jest drugi w generalce. Proponuję więc więcej logiki i obiektywizmu w wypowiedziach. <br><hr>Race fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):A ja powiem że jak ZX-10R tak i S1000RR są boskie a Nie jakies tam makarońskie sprzęty!!!<br><hr>Black-Ghost
ZX10R nie smigalem, ale totalnie nie kumam co masz do wloskich sprzetow ?
Prowadza sie duzo lepiej niz japonska konkurencja, tyle, ze ich silniki czy podzespoly dlugo nie wytrzymuja.
- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości