R6 2000 problem z odpalaniem
Posty: 6
• Strona 1 z 1
R6 2000 problem z odpalaniem
Koledzy mam taki problem z moją r6 z 2000 roku. Motocykl strasznie ciężko odpala i do tego gaśnie (to akurat bardzo rzadko, jak nie jest do końca rozgrzany). Oddałem więc go do dobrego serwisu (koledzy się tam serwisują)
Wyregulowałem zawory, gaźniki jak nowe, rozrząd zrobiony, nowy olej przy okazji. Dziś idę odpalić moto, żeby go trochę popucować, na pewniaka próbuje odpalić myśląc, że po regulacji na dotyk poleci. Jednak nieco się zdziwiłem, rozrusznik kręci i kręci, że powoli aku zaczął padać. On/off i znowu kręcę, coraz wolniej i wolniej ale w końcu odpalił. Co jest kurde grane? Może świeczki do zrobienia?
Moto jest 100% bezwypadkowe, nawet szlifa nie miało. Przebieg ~45tyś - prawdziwy.
Wyregulowałem zawory, gaźniki jak nowe, rozrząd zrobiony, nowy olej przy okazji. Dziś idę odpalić moto, żeby go trochę popucować, na pewniaka próbuje odpalić myśląc, że po regulacji na dotyk poleci. Jednak nieco się zdziwiłem, rozrusznik kręci i kręci, że powoli aku zaczął padać. On/off i znowu kręcę, coraz wolniej i wolniej ale w końcu odpalił. Co jest kurde grane? Może świeczki do zrobienia?
Moto jest 100% bezwypadkowe, nawet szlifa nie miało. Przebieg ~45tyś - prawdziwy.
- AdasiR6
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 5/5/2012, 21:31
wpisz na allegro " akumulator r6 " i wyskoczy ci kilkadziesiąt aku , sprawdź czy pasuje do Twojego rocznika ... Im droższe aku tym lepsze ...
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
Dziś już zgłupiałem. Poszedłem do moto, ściągnąłem siedzenie i sprawdziłem aku. Pokazuje około 12,45V, ale samo z siebie sobie skacze i spada tak do 11,5V momentami. Zabrałem się więc za odpalanie, będąc pewnym, że będą problemy. Tymczasem moto odpalił na dotyk.
Z odpalania wrzuciłem filmik, jak pod koniec dodaje gazu to starałem się go trzymać mniej więcej na 5 tyś obrotów.
http://www.youtube.com/watch?v=NkEykRH2IdI
Na filmie widać, że spada na 9,29V przy odpalaniu, choć wydawało mi się, że nawet spadło do 8,5V choć pewien na 100% nie jestem.
Z odpalania wrzuciłem filmik, jak pod koniec dodaje gazu to starałem się go trzymać mniej więcej na 5 tyś obrotów.
http://www.youtube.com/watch?v=NkEykRH2IdI
Na filmie widać, że spada na 9,29V przy odpalaniu, choć wydawało mi się, że nawet spadło do 8,5V choć pewien na 100% nie jestem.
- AdasiR6
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 5/5/2012, 21:31
13.5 V to troche malo powinno byc w zakresie 14 - 15 V z regulatora. I moze dlatego zzera prunt z aku przy wiekszycvh predkosciach obrotowych. Testowales go przy wylaczonych swiatlach i innych duperelach ? Ustaw miernik na 1 oma i sprawdz rezystancje na alternatorze. Powinno byc od 0.3 - 0.4 oma.
W skrocie masz do sprawdzenia regulator i alternator
W skrocie masz do sprawdzenia regulator i alternator
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Światła były wyłączone, włączenie ich nie miało większego wpływu na napięcie, wręcz żadnego. Nie zmienia się też ich jasność w miarę wzrastania/spadku obrotów.
Alternator sprawdzę z tej białej kostki jak tylko ją znajdę, gdzieś pod bakiem ma być.
Jak mogę sprawdzić regulator napięcia? Jakoś nie mogę na niego wpaść w książce serwisowej.
Alternator sprawdzę z tej białej kostki jak tylko ją znajdę, gdzieś pod bakiem ma być.
Jak mogę sprawdzić regulator napięcia? Jakoś nie mogę na niego wpaść w książce serwisowej.
- AdasiR6
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 5/5/2012, 21:31
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości