Zobacz wÄ…tek - R6 2000 problem z odpalaniem
NAS Analytics TAG

R6 2000 problem z odpalaniem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

R6 2000 problem z odpalaniem

Postprzez AdasiR6 » 21/7/2012, 19:50

Koledzy mam taki problem z moją r6 z 2000 roku. Motocykl strasznie ciężko odpala i do tego gaśnie (to akurat bardzo rzadko, jak nie jest do końca rozgrzany). Oddałem więc go do dobrego serwisu (koledzy się tam serwisują)

Wyregulowałem zawory, gaźniki jak nowe, rozrząd zrobiony, nowy olej przy okazji. Dziś idę odpalić moto, żeby go trochę popucować, na pewniaka próbuje odpalić myśląc, że po regulacji na dotyk poleci. Jednak nieco się zdziwiłem, rozrusznik kręci i kręci, że powoli aku zaczął padać. On/off i znowu kręcę, coraz wolniej i wolniej ale w końcu odpalił. Co jest kurde grane? Może świeczki do zrobienia?

Moto jest 100% bezwypadkowe, nawet szlifa nie miało. Przebieg ~45tyś - prawdziwy.
AdasiR6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5/5/2012, 21:31


Postprzez zxer » 21/7/2012, 20:33

akumulator slaby. Na wiertarke bedzie mial prundu ale na iskre juz nie. Podladuj i zobacz
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez maatiaas » 21/7/2012, 22:51

wpisz na allegro " akumulator r6 " i wyskoczy ci kilkadziesiąt aku , sprawdź czy pasuje do Twojego rocznika ... Im droższe aku tym lepsze ...
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez AdasiR6 » 22/7/2012, 14:30

Dziś już zgłupiałem. Poszedłem do moto, ściągnąłem siedzenie i sprawdziłem aku. Pokazuje około 12,45V, ale samo z siebie sobie skacze i spada tak do 11,5V momentami. Zabrałem się więc za odpalanie, będąc pewnym, że będą problemy. Tymczasem moto odpalił na dotyk.

Z odpalania wrzuciłem filmik, jak pod koniec dodaje gazu to starałem się go trzymać mniej więcej na 5 tyś obrotów.
http://www.youtube.com/watch?v=NkEykRH2IdI

Na filmie widać, że spada na 9,29V przy odpalaniu, choć wydawało mi się, że nawet spadło do 8,5V choć pewien na 100% nie jestem.
AdasiR6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5/5/2012, 21:31

Postprzez zxer » 22/7/2012, 16:39

13.5 V to troche malo powinno byc w zakresie 14 - 15 V z regulatora. I moze dlatego zzera prunt z aku przy wiekszycvh predkosciach obrotowych. Testowales go przy wylaczonych swiatlach i innych duperelach ? Ustaw miernik na 1 oma i sprawdz rezystancje na alternatorze. Powinno byc od 0.3 - 0.4 oma.

W skrocie masz do sprawdzenia regulator i alternator
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez AdasiR6 » 22/7/2012, 17:50

Światła były wyłączone, włączenie ich nie miało większego wpływu na napięcie, wręcz żadnego. Nie zmienia się też ich jasność w miarę wzrastania/spadku obrotów.

Alternator sprawdzę z tej białej kostki jak tylko ją znajdę, gdzieś pod bakiem ma być.

Jak mogę sprawdzić regulator napięcia? Jakoś nie mogę na niego wpaść w książce serwisowej.
AdasiR6
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5/5/2012, 21:31



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê