ZZR 400
Posty: 17
• Strona 1 z 1
ZZR 400
Zmiana koncepcji... tym razem zainteresował mnie ZZR 400,lecz nigdzie nie moge znaleźć jakoś więcej konkretnych info,opini etc. Mało tych sprzętów na naszym rynku,więc częsci pewnie tez mało. Aktualnie na alledrogo stoją 2 sprzęty za 4,2k i 4,5k.
Myśle też nad zzr 600 ale jego moc mnie nieco przeraża. Niby nie jest to sport,ale jednak 100km i 230km/h maxa bedzie kusic i moze sie skończyć źle. Zygzak 400 ma bodajże 65km(?) co myśle ze w zupełnosci mi wystarczy. Motocykl bedzie mi głownie służył na codzien do jazdy po mieście i w weekendy gdzieś dalej z plecaczkiem. Wakacje pewnie ciągłe wyjazdy z plecaczkiem również,dlatego szukam moto z pełną owiewką. Osiągami etc zdaje się byc na podobnym poziomie co cb500/gpz lecz jest nieco cięższy. Nie podobają mi się cb/gpz bo są hmmm zwyczajnie nudne. Gpz mi sie wcale nie podoba, natomiast CB jeszcze ujdzie,ale nie ma w sobie tego czegoś no i za mała do jazdy z plecaczkiem. ZZR wydaje sie być wiekszy.
Teraz pytanie,czy warto ładować się w taki rzadki sprzęt? Podkreślam jesto to ZZR nie ZXR. To nie sport tylko turystyczny sport. Zauważyłem ze u ruskich sobie upodobali te sprzęty nawet
http://allegro.pl/kawasaki-zzr-400-i2478369085.html Myśle nad tym egzemplarzem,opłaca sie?
Czy może celować od razu w zzr 600?(pewnie będzie negatywny odzew;> ) Ceny obu modeli podobne lecz w 600 jest w czym wybierac.
Myśle też nad zzr 600 ale jego moc mnie nieco przeraża. Niby nie jest to sport,ale jednak 100km i 230km/h maxa bedzie kusic i moze sie skończyć źle. Zygzak 400 ma bodajże 65km(?) co myśle ze w zupełnosci mi wystarczy. Motocykl bedzie mi głownie służył na codzien do jazdy po mieście i w weekendy gdzieś dalej z plecaczkiem. Wakacje pewnie ciągłe wyjazdy z plecaczkiem również,dlatego szukam moto z pełną owiewką. Osiągami etc zdaje się byc na podobnym poziomie co cb500/gpz lecz jest nieco cięższy. Nie podobają mi się cb/gpz bo są hmmm zwyczajnie nudne. Gpz mi sie wcale nie podoba, natomiast CB jeszcze ujdzie,ale nie ma w sobie tego czegoś no i za mała do jazdy z plecaczkiem. ZZR wydaje sie być wiekszy.
Teraz pytanie,czy warto ładować się w taki rzadki sprzęt? Podkreślam jesto to ZZR nie ZXR. To nie sport tylko turystyczny sport. Zauważyłem ze u ruskich sobie upodobali te sprzęty nawet

http://allegro.pl/kawasaki-zzr-400-i2478369085.html Myśle nad tym egzemplarzem,opłaca sie?
Czy może celować od razu w zzr 600?(pewnie będzie negatywny odzew;> ) Ceny obu modeli podobne lecz w 600 jest w czym wybierac.
- facepalm
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01
Mało sprzętów=mało części. Jeśli jest ich mało to znaczy ze wszystkie dostępne będą drogie.
A co 600 sam sobie odpowiedziałeś. Za duża moc na początek i pełno plastików.
Nie lepiej poszukać czegoś bardziej dostępnego?
A co 600 sam sobie odpowiedziałeś. Za duża moc na początek i pełno plastików.
Nie lepiej poszukać czegoś bardziej dostępnego?
Ostatnio edytowano 14/7/2012, 20:02 przez blondynka96, łącznie edytowano 1 raz
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Sam widzisz, 250km/h max pewnie bedzie kusic
Brałbym z miejsca zzr 400 jakby było więcej sztuk do wyboru. 65km i waga, podobnie do XJ 600 z tym,że owiewki więcej dają no i sporo ładniejszy jest zygzak
@up Zauważ też,że motocykl powinien sie przedewszystkim podobać. GPZ brzydal, cb flaki z olejem i bez owiewek,XJ 600 ujdzie ale wydaje sie toporna i ta owiewka tez taka sobie. GS za mały na mnie. Bandit 600s brzydka owiewka.(stara wersja,na nowa mnie nie stać) co zostało ? GSX600f (stara wersja) również brzydal. CBR 600 f2 jest chyba jeszcze głupszym wyjsciem niz zygazk 600. inne 600tki odpadają. Wybrałem chyba te najrozsądniejsze.
podsumowujÄ…c - moje odczucia :
GPZ 500 - brzydal
GS 500 - za mały i brzydal i naked
Cb 500 - nudna i naked
ZZR 400 - wizualnie bardzo sie podoba ,trudny dostęp do części,malo egzemplarzy.
ZZR 600 - wizualnie to samo,czesci sporo,mocy też niestety sporo,dużo egzemplarzy w kasie do 5-6tyś.
CBR 600 f2 - mocy za dużo ,wizualnie b.ładna,pozycja bardziej sportowa(?)
GSX600f - brzydal,mocy ma w górnej granicy rozsądku.
GSF 600S - brzydal ,mocy nieco mniej niz gsxf.wydaje sie toporny.
XJ 600 - wyglÄ…d nudny,nieco neutralny,wydaje sie toporny. Moc wystarczajÄ…ca,wygoda pewnie super.
co jeszcze można dodac do tych moto ?
ZZR 600 wydaje sie być rozsądniejsza w kwestii ZAKUPU - na dłużej i mniejszy problem ze sprzedażą. Do jazdy jednak ZZR 400. I co tu robic? Dostaje też głosy,że moze i lepiej brać 600,czuje ze to sporo za dużo więc będe podchodził do niej z dystansem,respektem i moze dzieki temu wolniej bezpieczniej jeździł. Natomiast przy 400 moze byc problem typu "to tylko 65km to tylko 400" porównujac ją do 600 najdzie myśl ze to słabiak i można kręcic. I wtedy surprise motherfucker. Dylemat cholerny.


@up Zauważ też,że motocykl powinien sie przedewszystkim podobać. GPZ brzydal, cb flaki z olejem i bez owiewek,XJ 600 ujdzie ale wydaje sie toporna i ta owiewka tez taka sobie. GS za mały na mnie. Bandit 600s brzydka owiewka.(stara wersja,na nowa mnie nie stać) co zostało ? GSX600f (stara wersja) również brzydal. CBR 600 f2 jest chyba jeszcze głupszym wyjsciem niz zygazk 600. inne 600tki odpadają. Wybrałem chyba te najrozsądniejsze.
podsumowujÄ…c - moje odczucia :
GPZ 500 - brzydal
GS 500 - za mały i brzydal i naked
Cb 500 - nudna i naked
ZZR 400 - wizualnie bardzo sie podoba ,trudny dostęp do części,malo egzemplarzy.
ZZR 600 - wizualnie to samo,czesci sporo,mocy też niestety sporo,dużo egzemplarzy w kasie do 5-6tyś.
CBR 600 f2 - mocy za dużo ,wizualnie b.ładna,pozycja bardziej sportowa(?)
GSX600f - brzydal,mocy ma w górnej granicy rozsądku.
GSF 600S - brzydal ,mocy nieco mniej niz gsxf.wydaje sie toporny.
XJ 600 - wyglÄ…d nudny,nieco neutralny,wydaje sie toporny. Moc wystarczajÄ…ca,wygoda pewnie super.
co jeszcze można dodac do tych moto ?
ZZR 600 wydaje sie być rozsądniejsza w kwestii ZAKUPU - na dłużej i mniejszy problem ze sprzedażą. Do jazdy jednak ZZR 400. I co tu robic? Dostaje też głosy,że moze i lepiej brać 600,czuje ze to sporo za dużo więc będe podchodził do niej z dystansem,respektem i moze dzieki temu wolniej bezpieczniej jeździł. Natomiast przy 400 moze byc problem typu "to tylko 65km to tylko 400" porównujac ją do 600 najdzie myśl ze to słabiak i można kręcic. I wtedy surprise motherfucker. Dylemat cholerny.
- facepalm
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01
To może kup coś "brzydszego" (o gustach się nie dyskutuje). Ale bądź zadowolony z silnika i ucz się jeździć na nim 

-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Jest też opcja kupić coś co technicznie zadowala i doprowadzic wizualnie do stanu w jakim bedzie sie podobał. Ewentualnie kupić coś co już wizualnie jest ok i zdławić,ale waga sprzętu nadal zostanie. Więc zabiore mu mocy i zamienie go w nudnego kloca
Czasem nachodzi mnie myśl o GSX600f - ale kiedy sprawdzam ponownie ofety na allegro i patrze na zdj to mi sie chce wymiotować. Jak można było stworzyc taką potworną owiewke.
No nie wiem co robić, chciałbym jakoś do końca sierpnia już coś kupić,pouczyc sie w tym roku i w następnym już śmigać. Nie chce ryzykować zakupu czegoś co mi sie nie podoba z nadzieją ze sprzedam w zimie i kupie już motocykl blizej docelowego.

No nie wiem co robić, chciałbym jakoś do końca sierpnia już coś kupić,pouczyc sie w tym roku i w następnym już śmigać. Nie chce ryzykować zakupu czegoś co mi sie nie podoba z nadzieją ze sprzedam w zimie i kupie już motocykl blizej docelowego.
- facepalm
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01
Zdławienie to nie zawsze prosta sprawa. Juz lepiej kupić cos zdrowego technicznie i doprowadzić do wymarzonego stanu wizualnego.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Z tym,że nie chodzi to że gsxfy sa brzydkie bo np odrapane czy lakiery wypłowiały. Poprostu kształty mają chu... 

- facepalm
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01
Doskonale wiem o co chodzi. Masz 2 wyjścia:
1. Dozbierać i kupić coś droższego i podobającego się
2. Kupic zdrowy technicznie nie koniecznie wymarzony sprzęt do nauki na teraz

1. Dozbierać i kupić coś droższego i podobającego się
2. Kupic zdrowy technicznie nie koniecznie wymarzony sprzęt do nauki na teraz

-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
3. kupic zzr 400 i szukać kupca od razu po kupnie zeby sie znalazl w sam raz na po sezonie
4. kupic zzr 600 i liczyc ze nie przesadze.

4. kupic zzr 600 i liczyc ze nie przesadze.
- facepalm
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01
Ja bym brał 400, sam chciałem sobie kupić ale znalazłem coś innego. Na Jebaju masz dużo części, u nas te podstawowe kupisz napewno więc problemu nie ma, oczywiście wiadomo że nic Ci się nie zepsuje więc wogóle na to nie patrz 

- Slusar91
- Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
- Lokalizacja: Żagań/Lubuskie
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Może zrobie tak,pojade ogarne te 400tki jak jeszcze będą stały. Jak będą w ujowym stanie to poszukam 600tek. W sumie... jaki sens ma zakup 400tki gdy 600tka jest w podobnej cenie za podobny lub nowszy rocznik... no nic,jakos sobie dam rade mam nadzieje ,że nie bede żałował zakupu 400/600. Jak kupie to sie podziele info:D
- facepalm
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
No niestety, wypowiedziały sie może ze 4 osoby także wiele sie nie dowiedzialem. 400tka kusi bo prędzej ją ogarne i wykorzystam jej mozliwosci niz 600tki. natomiast te czesci.. U ruskich widze popularnosc tego sprzetu jest spora moze tam bede szukal czesci hehe. Mimo wszystko dalej czekam na jakieś rady innych uzytkowników.
- facepalm
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 18/6/2012, 22:01
Jeśli ten zygzak jest zdrowy technicznie, to bierz. Te motocykle raczej się nie psują, a części eksploatacyjne ściągnie Ci serwis Kawasaki, ew w Intermotors po wymiarach coś się dobierze. Gorzej jeśli połamiesz plastiki, wtedy szykuj się na wydatki:)
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Odpowiedź trochę po czasie, ale wtrącę swoje 3 grosze mimo to.
Mam zygzaka 400 od lutego 2012. Uważam, że pojemność 400 jest świetną alternatywą dla dwucylindrowych 500 na pierwszy motocykl. Moto jednak z racji swojej wagi trzeba wysoko kręcić i nawet pojeździ żwawo.
Problemy z częściami możesz wrzucić między bajki. Kupę części w nim wymieniłem, wszystko pasuje od zzr600 rocznik (bodajże) <1993.
Uważaj zawsze na 2 bieg. Ja się naciąłem, bo na początku wyskakiwał i wskakiwał z powrotem dopiero przy 10 tys rpm. Teraz to już go nawet nie wrzucam
. Mocy brakuje, ale i tak nie kupiłbym 600 na pierwszy motocykl.
Mam zygzaka 400 od lutego 2012. Uważam, że pojemność 400 jest świetną alternatywą dla dwucylindrowych 500 na pierwszy motocykl. Moto jednak z racji swojej wagi trzeba wysoko kręcić i nawet pojeździ żwawo.
Problemy z częściami możesz wrzucić między bajki. Kupę części w nim wymieniłem, wszystko pasuje od zzr600 rocznik (bodajże) <1993.
Uważaj zawsze na 2 bieg. Ja się naciąłem, bo na początku wyskakiwał i wskakiwał z powrotem dopiero przy 10 tys rpm. Teraz to już go nawet nie wrzucam

- kkcyba
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 4/9/2012, 12:57
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości