Sam widzisz, 250km/h max pewnie bedzie kusic
Brałbym z miejsca zzr 400 jakby było więcej sztuk do wyboru. 65km i waga, podobnie do XJ 600 z tym,że owiewki więcej dają no i sporo ładniejszy jest zygzak
@up Zauważ też,że motocykl powinien sie przedewszystkim podobać. GPZ brzydal, cb flaki z olejem i bez owiewek,XJ 600 ujdzie ale wydaje sie toporna i ta owiewka tez taka sobie. GS za mały na mnie. Bandit 600s brzydka owiewka.(stara wersja,na nowa mnie nie stać) co zostało ? GSX600f (stara wersja) również brzydal. CBR 600 f2 jest chyba jeszcze głupszym wyjsciem niz zygazk 600. inne 600tki odpadają. Wybrałem chyba te najrozsądniejsze.
podsumowujÄ…c - moje odczucia :
GPZ 500 - brzydal
GS 500 - za mały i brzydal i naked
Cb 500 - nudna i naked
ZZR 400 - wizualnie bardzo sie podoba ,trudny dostęp do części,malo egzemplarzy.
ZZR 600 - wizualnie to samo,czesci sporo,mocy też niestety sporo,dużo egzemplarzy w kasie do 5-6tyś.
CBR 600 f2 - mocy za dużo ,wizualnie b.ładna,pozycja bardziej sportowa(?)
GSX600f - brzydal,mocy ma w górnej granicy rozsądku.
GSF 600S - brzydal ,mocy nieco mniej niz gsxf.wydaje sie toporny.
XJ 600 - wyglÄ…d nudny,nieco neutralny,wydaje sie toporny. Moc wystarczajÄ…ca,wygoda pewnie super.
co jeszcze można dodac do tych moto ?
ZZR 600 wydaje sie być rozsądniejsza w kwestii ZAKUPU - na dłużej i mniejszy problem ze sprzedażą. Do jazdy jednak ZZR 400. I co tu robic? Dostaje też głosy,że moze i lepiej brać 600,czuje ze to sporo za dużo więc będe podchodził do niej z dystansem,respektem i moze dzieki temu wolniej bezpieczniej jeździł. Natomiast przy 400 moze byc problem typu "to tylko 65km to tylko 400" porównujac ją do 600 najdzie myśl ze to słabiak i można kręcic. I wtedy surprise motherfucker. Dylemat cholerny.