Zobacz wÄ…tek - Junak 901
NAS Analytics TAG

Junak 901

i inne małe pojemności
_________

Postprzez kiler1233 » 27/9/2011, 16:30

Witam mam od paru dni Junaka 901 przejechałem 280 km z prędkością ~40 km/h obroty tez w normie. Lecz mam mały problem biegi sie czasami "wieszają" czy jest to normalne ? może minie to z czasem ?
kiler1233
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/9/2011, 18:14


Postprzez jacekkasja » 27/9/2011, 18:59

kiler1233 to nie jest normalne, ja jak kupiłem nowego junaka 901 sport to biegi od nowości wchodziły jak w masełko, a mam teraz 730 km. pewnie masz coś ni tak ze skrzynią, albo linka sprzęgła. Jedź na serwis przecież masz gwarancie.
jacekkasja
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43


Postprzez kiler1233 » 28/9/2011, 15:13

Własnie wrociłem z serwisu wyregulowali mi linke od sprzęgła, ale zaraz po wyjeździe z serwisu znowu zrobilo sie to samo (jade na 1 chce wrzucic luz 1 w góre i nic na ekranie nie ma zadnego biegu kontrolka od luzu sie nie pali i tak za 2 sek wskoczyl luz. W dalszej drodze do domu juz tak nie bylo, nie wiem zrobie jeszcze troche km i zobacze jak to bedzie.
kiler1233
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/9/2011, 18:14

Postprzez jacekkasja » 28/9/2011, 19:11

Witam kiler1233. Jeżeli biegi wchodzą ci normalnie to jest ok. a co do kontrolki to na to nie patrz, tak jest w każdym, czasami kontrolka działa z opóźnieniem, ale bieg i tak wskoczył więc jest ok. to normalka, źle by było jakbyś wrzucał bieg a on by nie wchodził.
jacekkasja
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43

Postprzez kiler1233 » 28/9/2011, 19:51

I właśnie tak jest podczas postoju jak krece biegami to one sie zacinaja i nie wchodzą czuje w nodze ze nie bylo teko pykniecia w drążku skrzyni i dopiero za chwile slychac to pykniecie i dopiero w tym momecie bieg wskoczył.
A jest to naprawde bardzo uciazliwe bo stojąc na srodku drogi i czekajac na wolny pas zacią mi sie bieg i ni ch... ani w gore ani w dół drążek nie drgnie dopiero po kilku sekundach odskoczy i dziala normalnie.
kiler1233
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/9/2011, 18:14

Postprzez henio12323 » 28/9/2011, 20:34

to praktycznie norma. nigdy nie wrzuca sie biegów na postoju. tylko podczas jazdy. jak dojeżdżasz np do swiateł to redukuj kazdy bieg z oddzielnym sprzegłem - ( i najlepiej z międzygazem) to nie bedziesz miał problemów. a jak juz nagle musiałem zahamować na wysokim biegu to popuszczaj sprzegło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kiler1233 » 28/9/2011, 20:38

Tak ale nie może być tak ze wjeżdżając do garazu jade na 1, hamuje i chce wrzucić luz (juz podczas zatrzymania, a przed zgaszeniem silnika) a tu taka sytuacja jak opisalem wyżej . Przeczytaj posty uzytkownika KANEK 6,7 strona.


Chyba znalazłem odpowiedź http://junak.jun.pl/viewtopic.php?t=42
Przetestuje jutro i powiem wam co i jak.
kiler1233
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/9/2011, 18:14

Postprzez jacekkasja » 29/9/2011, 17:18

Twoje testy będą takie jak u wszystkich, biegi nie, jeszcze raz powtarzam nie wchodzą na postoju, moi kumple mają TZR, CBR 125 i jest tak samo jak w moim junaku biegi wchodzą tylko podczas jazdy lub na postoju jak go bujnie lub lekko z wyczuciem puści sprzęgło to normalka, ja także na początku jak kupiłem biegówkę myślałem, że jest coś nie tak ze skrzynią, ale właśnie od nich dowiedziałem się jak to działa.


mój junak 901 sport v-max 80 km/h

http://www.youtube.com/watch?v=82hrEuXAKPM
http://www.youtube.com/watch?v=WKQhbBgELek
jacekkasja
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43

Postprzez benek1994 » 29/10/2011, 12:05

siemka :)
mam pytanie, robił już ktoś tuning w tym junaku ?
na 80 np ?
benek1994
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 8/10/2011, 09:55

Postprzez benek1994 » 29/10/2011, 16:01

możesz bardziej szczegółowo napisać ?
jakie osiÄ…gi ? cena ?
benek1994
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 8/10/2011, 09:55

przeróbka na 110cc

Postprzez Sven1995 » 8/12/2011, 20:28

ja swojego junaka przerobiłem na 110cc 8) wymieniłem:
-cylinder
-głowicę
-tłok
-wał
-szpilki cylindra
-łańcuszek rozrządu

Jest teraz motor bardzo zrywny no w końcu 11KM, a jeżeli chodzi o prekość to ze 100km/h poleci. Mam jeszcze zamiar wstawić sportowy wałek rozrządu. Można jeszcze dać do niego sportowe magneto 100g na którym silnik kręci się na maxa czyli 12tys. obrotów.
Wymieniłem jeszcze świecę na NGK bo ta co orginalnie zamontowana to jakieś chińskie badziewie oraz zakupiłem nowy moduł zapłonowy C.D.I. Racing.

Ma ktoś może pomysł jak wypełnić to puste miejsce między silnikeim a ramą? :o
Sven1995
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/12/2011, 20:19

Postprzez henio12323 » 8/12/2011, 20:45

taka rada co do wałka - najlepiej kup go osobiscie i przy zakupie weź stary wałek i zobacz czy są jakie kolwiek róznice. kumpel kupił sportowy ( a raczej dostał do wiekszego cylka) i był to dokładnie taki sam wałek jak oryginalny :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Sven1995 » 11/12/2011, 09:24

Zapomniałem jeszcze dodać że kto przerabia Junaka na większą pojemność lub inny tuning to powinien się zaopatrzyć w chłodnicę oleju bo mi 110-tka się bardzo grzeje, więc kupiłem na ebay-u za 90zł.
Muszę jeszcze zmienić łańcuch bo ten co jest to marki YBN czyli nie chińskie a tajwańskie gówno. Bo ten co mam to bardzo szybko się poluźnia i co 50-100km muszę go naciągać, no i jeszcze pięknie obtarł silnik jak był luźno :evil:
Sven1995
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/12/2011, 20:19

Postprzez ojciecwielebny » 7/1/2012, 18:49

Ojciec zakupił ostatnio Junaka 901, aby wozić się do pracy. Wygląda nawet całkiem dobrze i nie brzmi jak typowa 50tka. Problem pojawia się gdy wciskamy gaz - zimny motorower zazwyczaj gaśnie, jeśli już w miarę się zagrzeje i pali poprawnie to jest strasznie słaby (słabszy na 1wszym biegu od leciwej motorynki, którą niedawno jeszcze miałem okazję się bawić). Sprzedawca zapewnia, że to normalne zachowanie i minie gdy silnik się dotrze, ale ja na prawdę jestem przerażony brakiem mocy tego motoroweru.
Jak się zachowywały wasze junaki? U mnie dopiero 25 km zrobione. Mam nadzieję, że do pierwszego przeglądu będzie się zachowywał normalnie, jeśli nie to powołam się na gwarancje.
ojciecwielebny
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7/1/2012, 18:31

Postprzez Sven1995 » 17/1/2012, 19:09

Chyba ty masz go zablokowanego wtedy musisz nowy moduł zapłonowy kupić
bo zablokowany junak ma 3KM a przy wadze 125kg to jest mało. Po odblokowaniu 6KM.
Ale najlepiej zainwestować w 110cc lub 125cc co nie jest wcale drogie, bo taka przeróbka może kosztować tylko 350-500zł. 8)
Sven1995
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/12/2011, 20:19

Postprzez jacekkasja » 1/3/2012, 21:47

Sven1995 napisał(a):Zapomniałem jeszcze dodać że kto przerabia Junaka na większą pojemność lub inny tuning to powinien się zaopatrzyć w chłodnicę oleju bo mi 110-tka się bardzo grzeje, więc kupiłem na ebay-u za 90zł.


Jak to zrobiłeś ?
Możesz mi podać szczegóły i link do tej chłodnicy którą włożyłeś se.
A oto link do mapy - Junakowcy zapreszamy
http://mapy.google.pl/maps/ms?vps=2&ie= ... 8fd98cf42f
jacekkasja
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43

Postprzez klek22 » 1/4/2012, 15:53

klek22
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/4/2012, 12:45
Lokalizacja: zawiercie

Postprzez michau_ek » 1/4/2012, 15:59

jesli ktos chce porad co do tego silnika, leżacy 139fmb, to wiem o nim bardzo dużo :)

co do wałków sportowych.. te z allegro są do dupy, nie opłaca sie ich kupowac.

wałek z40 (z ebaya) ma inne krzywki co powoduje szybsze otwieranie zaworów oraz przyrost mocy :)

gg 12135964
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez seacik1000 » 29/4/2012, 06:14

Witam wkrótce mam zamiar kupić junaka 901 i czy pomiędzy modelem z 2011r a modelem z 2012r jest jakaś różnica???
seacik1000
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29/4/2012, 06:06
Lokalizacja: Kobylany Górne

Postprzez patryk 1234 » 30/4/2012, 12:35

witam. jestem tu nowy i dzięki twórcy za utworzenie tego forum. :) mam pytanie mój junak 901 ma przebieg około 1725km i na wyższych obrotach słyszę dziwne szorowanie jakby metalu nie wiem co się dzieje.. zaczęło to się dziać po przeglądzie.. ;/ do tego dziś nie działa rozrusznik i silnik chwyta na kopa (ale to pewnie gdzieś się kabelek poluzował) możecie jakoś pomóc? za odpowiedzi wielkie dzięki :D
patryk 1234
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/4/2012, 12:27

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê