Zobacz wÄ…tek - Yamaha TZR50
NAS Analytics TAG

Yamaha TZR50

i inne małe pojemności
_________

Yamaha TZR50

Postprzez Konrad1997 » 26/6/2012, 10:36

Moja yamaha jedzie około 65 na prostej jeśli wcześniej go rozpędzę z góry, z góry max 80 i więcej nie pójdzie.Ostatnio przewierciłem z kolegą moduł jednak to nic nie dało.Co mam zrobić żeby szybciej jechał?Motor mam z 2010r
Konrad1997
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/6/2012, 10:30


Postprzez blazejvs125 » 26/6/2012, 13:06

Ale napisz jaka dokładnie yamaha, Silnik 2t czy 4t ?
Benzyna we krwi, wiatr we włosach....
Avatar użytkownika
blazejvs125
Świeżak
 
Posty: 207
Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01


Postprzez Konrad1997 » 26/6/2012, 13:15

[po odblokowaniu do 10KM]. 2-suw z sześciostopniową skrzynią
Konrad1997
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/6/2012, 10:30

Postprzez Cinka » 26/6/2012, 20:02

kup moduł, zmień wydech
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez Konrad1997 » 26/6/2012, 20:04

czy to mozliwe że na zębatce jest?z góry idę max 80 i na pewno nie mogę ani o 1 km szybciej więc gdzie mogę mieć jeszcze blokade?Kolega wycinał mi blokadę z wydechu i coś przy gaźniku też robił

Cinka ale moduł wierciłem tak jak wiele osób polecało ale to absolutnie nic nie dało, a wydech jaki byłby najlepszy na ten motor?

Edytuj posty!
komarcc
Konrad1997
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26/6/2012, 10:30

Postprzez Arturo925 » 27/6/2012, 09:53

O kiurwa :shock: Wierciłeś moduł? no to pozdroszejset. Jeżeli nie odblokowywałeś swojej TZR to masz blokadę na module (jego się nie rozwierca. najlepiej kup jakiś używany z powypadkowej TZR), masz mniejszą dyszę w gaźniku i blokadę w dyfuzorze. Zapewne i tak nie wiesz gdzie to sie wszystko znajduje, więc wejdź na forum tzrki i tam Ci wszystko wytłumaczą. Zębatki nie maja tu wiele do gadania, bo skoro leci Ci góra 80, to na 100% masz blokadę na module. Mniejsza dysza powoduje że podawane jest mniej paliwa, czyli tym samym słabej sie wkręca na obroty i wolniej przyspiesza. Blokada w dyfuzorze zamula moto co również przyczynia sie do słabszego wchodzenia na obroty i gorszego przyspieszenia.


I następnym razem myśl zanim cokolwiek w niej będziesz robił. Masz fart że dalej jeździ i nie zjebałeś modułu.



EDIT: Nie doczytałem ze Ci ziom zmieniał dysze i grzebał w wydechu. Zmień moduł i zobacz co sie zmieni. Bo jeżeli zmienił ci dyszę na odpowiednią i wyciał to co trzeba z wydechu, to powinna Ci minimum 90 polecieć, bez względu na to czy będziesz jechał z przepaści czy na prostej.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez danielvlv » 27/6/2012, 13:10

Ja mam taka sama, tez 2010, wszystko jest poblokowane, taka sama sytuacja, z gorki 80 km/h, na prostej max 65 km/h. Tez slyszalem ze te moduly sie wierci, ale nie wiem czy w tych mlodszych modelach tez. Wiem, ze w 2007 byl maly lifting, nie wiem co dokladnie producent pozmienial wtedy. Wg mnie pierwsza rzecz jaka powinno sie zrobic to zmienic calkiem caly wydech. Bo co z tego ze zmienisz dysze czy modul jezeli spaliny nie beda mialy gdzie wyleciec ? Daj znac, jak to zrobisz. Ja narazie nie mam czasu sie bawic. Seryjnie na wydechu jest zalozony zawirowywacz spalin, katalizator i zwezka. Mozesz zmienic na przynajmniej 11 roznych wydechow . przeczytaj to: http://www.yamaha-tzr.eu/tunning-mechan ... o-t64.html
YZF 600R Thundercat, 97'
Avatar użytkownika
danielvlv
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08

Postprzez Arturo925 » 27/6/2012, 16:31

Albo po prostu to wyciąć, bo 500zł drogą nie chodzi. Aczkolwiek jak ma kasę to niech zmienia, moto dostanie lepszego buta w rezo. No ale skoro pisał ze kumpel cos grzebał w wydechu i gaźniku, to moze juz ma to odblokowane. Ja w swojej nie miałem blokad, więc nie wiem jak sie zachowuje z ta czy tamta blokadą. Wiem tylko gdzie są i jakie maja zadanie :D Niech sie wypowie czy była jakaś różnica (powinna być spora) po tym jak mu ten ziom grzebał w wydechu i gaźniku.


A co do modułu to raczej nie ma opcji zeby trzeba było cos tam wiercić. To jest elektryka, wiec co najwyżej mozna odciąć jakis kabelek, coś przerobić. Ale nie wiercić :D Wiem ze do odblokowania licznika wystraczy przeciąć różowy kabelek przy kostce od licznika.


W sumie macie te nowsze TZRki. Policzcie ile macie zębów na tylnej zębatce. Bo w tych nowszych cos zmieniali. Ja mam u siebie (2003r.) 12/47 i po prostej turla sie do jakichs 95km/h. Z górki ponad 100. Z tym ze ja mam na seryjnym cylindrze i tłoku przejechane ponad 16kkm, wiec pewnie ciut konia mu juz uciekło :D :D
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Mateusz250 » 29/6/2012, 12:54

Kolega miał dwie tzr. Nie wiem dokładnie jak to jest, ale wiem że w starszych przecina się kabelek a w młodszych się wierci (jeżeli nie odwrotnie) na pewno z tym wierceniem to nie jest głupota bo tak się robi, ale więcej nie napisze bo nie wiem.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Arturo925 » 29/6/2012, 14:57

A nie różowo biały? ja miałem różowo biały. W każdym badź razie, będzie cos z różowym. Tam innych różowych nie ma więc ogarniesz.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez jaroaro » 29/6/2012, 22:21

U mnie również był różowo biały jednak tzr-ka jechała 97km/h ;)
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy

Postprzez Konrad97 » 22/10/2012, 19:15

Zmieniłem zębatki i teraz śmiga 83 na prostej, dzięki za porady :)
Konrad97
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2012, 18:35

Postprzez Arturo925 » 22/10/2012, 20:52

No to i tak bidnie. Na jakie zębatki zmnieniłeś? Jaka masz dyszę w gaźniku?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Konrad97 » 23/10/2012, 14:13

48 z tyłu 13 z przodu.
dyszę mechanik mi zmienił ale powiedział że można jeszcze zwiększyć ale będzie dużo palił a na razie mi to wystarcza :)
Konrad97
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2012, 18:35

Postprzez Arturo925 » 23/10/2012, 14:57

Czyli masz o 1z wieksza z przodu i o 1 z tylu. Potrafisz sie bawic gaznikiem? Bo jesli tak to jak sie go wyjmie, odkreci czarny plastik od dolu to tam sa dysze i na nich jest wybite jaka maja srednice. Optymalnie jest 90-95 przy serii i spala wtedy okolo 3 do 3,5 l/100km. Ja mam 115 i spala mi podobnie, wiec roznica przy dyszach nie jest jakas wielka. Zapewne u Ciebie siedzi cos blisko serii czyli 60-70. Jak wsadzisz te optymalne to powinno byc ok. Bo skoro jest tak jak mowisz czyli wydech i modul odblokowane, to zostaje jedynie dysza. Chyba ze masz tak zakatowane moto, ale watpie...
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Konrad97 » 23/10/2012, 15:12

Nie jest katowany :) na razie 80/h mi wystarcza a jak będę chciał coś robić to cylinder pewnie na 80
Konrad97
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2012, 18:35

Postprzez Arturo925 » 23/10/2012, 17:05

Jak tam chcesz. Dysza kosztuje 10zł, cylinder minimum 500zł. Widzę ze Ty po prostu boisz sie tam grzebać. Zachowujesz sie jak polski lekarz :d leczysz skutki nie przyczyne
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Konrad97 » 25/10/2012, 20:44

ale mi chodzi o to że ja nic już nie potrzebuje :)
A jak już będę chciał zwiększyć moc to cylek.A teraz kase odkładam na wydech
Konrad97
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22/10/2012, 18:35

Postprzez Cinka » 28/10/2012, 13:49

najpierw wydech potem cylinder a dysze musisz zmienić, najpierw przy zmianie wydechu a potem przy cylindrze
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê