przez henio12323 » 24/6/2012, 22:06
generalnie porównac te same moto z tego samego roku 250 4T a 125 w 2T to 4T jest minimalnie droższe w utrzymaniu. ( 250 a 450 róznica jest juz znacznie mniejsza ) fakt w 2T robisz remonty częsciej to prawda, ale wymieniasz tłok za 350 zł, ew korba za tyle samo i praktycznie cały remont ;d w 4T dochodzi wymiana łancuszka zaworów, wałka rozrządu, tłoki są droższe korby tez. i mozesz 2 lata smigac bez wsadzania nic w silnik a potem rozbierasz a tu pół silnika do wymiany i 4000 zł pójdzie nawet nie bedziesz wiedział kiedy
wiec własciwie 2T jest o tyle przyjemniejszy w utrzymaniu że jak cos strzeli to zawsze sie wydusi te 1000 zł w remont. a jak przyjdzie czas na generalke w 4T to nagle wyrzygać 4000 zł moze byc problem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW