Olej z 10W40 na 5W40 a potem na 10W40
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Olej z 10W40 na 5W40 a potem na 10W40
Witam,
Czy to prawda, że nie można przejść z oleju 10W40 na 5W40 a potem znowu na 10W40? Oczywiście mam na myśli olej o tej samej gęstości czyli pełen syntetyk.
Czy to prawda, że nie można przejść z oleju 10W40 na 5W40 a potem znowu na 10W40? Oczywiście mam na myśli olej o tej samej gęstości czyli pełen syntetyk.
Yamaha RJ11 YZF-R6 2007 r.
- mtbakk
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 10/6/2012, 15:08
- Lokalizacja: Poznań
Re: Olej z 10W40 na 5W40 a potem na 10W40
mtbakk napisał(a):Czy to prawda, że nie można przejść z oleju 10W40 na 5W40 a potem znowu na 10W40?
Nie prawda.
mtbakk napisał(a):Oczywiście mam na myśli olej o tej samej gęstości
Nie prawda.
mtbakk napisał(a):olej o tej samej gęstości czyli pełen syntetyk.
Nie prawda.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
to co do tej pory wyczytales o olejach wszystko jest nie prawdą przestań kur wierzyc w te debilne informacjie
-można wszystkie nowoczesne oleje ze soba dowolnie mieszac
- mozna z syntetyka na mineral potem na syntetyk pol pelny i mineral i syntetyk mineral pol i syntetyk
-to nie prawda ze syntetyki wyplukuja osady z silnika ze ci to odbyt zatka i bedziesz uchem g wydalal ( chyba ze na oleju jezdzisz po 50.000km bez wymian )
- to nie prawda ze na samochodowych nie da sie jezdzic i ze sie midzy soba roznia jak kobieta od mężczyzny ( wytestowane przezemnie ) oczywiscie sprzeglo mi sie nie slizga przynajmniej nie na tym na ktorym ja jezdze samochodowym
i na konice nie wazne jaki plej byle by świeży , pamietaj o filtrze oleju
a najbardziej silnik zabija krecenia na zimno i nie posiadanie mozgu
-można wszystkie nowoczesne oleje ze soba dowolnie mieszac
- mozna z syntetyka na mineral potem na syntetyk pol pelny i mineral i syntetyk mineral pol i syntetyk
-to nie prawda ze syntetyki wyplukuja osady z silnika ze ci to odbyt zatka i bedziesz uchem g wydalal ( chyba ze na oleju jezdzisz po 50.000km bez wymian )
- to nie prawda ze na samochodowych nie da sie jezdzic i ze sie midzy soba roznia jak kobieta od mężczyzny ( wytestowane przezemnie ) oczywiscie sprzeglo mi sie nie slizga przynajmniej nie na tym na ktorym ja jezdze samochodowym
i na konice nie wazne jaki plej byle by świeży , pamietaj o filtrze oleju
a najbardziej silnik zabija krecenia na zimno i nie posiadanie mozgu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD
Co do wyplukiwania jakis osadow to oczywiscie bzdura. Nowoczesne silniki sa tak szczelne ze tam nie ma prawa nic wyciekac bez wzgledu na typ oleju.
Ale nie mow ze lepiej jezdzic na samochodowym oleju niz motocyklowym. W hayce jest 10X mocniejsze sprzeglo niz w zwyklej 600tce I Wlasnie z racji silnego sprzegla mozesz sobie lac co chcesz. Ale w 600 bym nie ryzykowal gdzie normalnie sie jezdzi w granicach 8 - 10k rpm.
Chociaz ja sam lalem kiedys zwykly samochodowy castrol i tez sie nic nie dzialo
Co do wyplukiwania jakis osadow to oczywiscie bzdura. Nowoczesne silniki sa tak szczelne ze tam nie ma prawa nic wyciekac bez wzgledu na typ oleju.
Ale nie mow ze lepiej jezdzic na samochodowym oleju niz motocyklowym. W hayce jest 10X mocniejsze sprzeglo niz w zwyklej 600tce I Wlasnie z racji silnego sprzegla mozesz sobie lac co chcesz. Ale w 600 bym nie ryzykowal gdzie normalnie sie jezdzi w granicach 8 - 10k rpm.
Chociaz ja sam lalem kiedys zwykly samochodowy castrol i tez sie nic nie dzialo
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości