kawasaki kmx 200 POMOCY!!!!!!!
Posty: 6
• Strona 1 z 1
kawasaki kmx 200 POMOCY!!!!!!!
Witajcie mam zamiar kopić kmx 200 ale nie wiem czy warto ze względu na części. Słyszałem że ciężko dostać owe części więc proszę was o pomoc.
Powiedzcie mi czy naprawdę ciężko i jaka jest ich cena bo do 125 jest sporo części ale do 200 prawie w necie nie znalazłem może kilkanaście.
Powiedzcie mi czy naprawdę ciężko i jaka jest ich cena bo do 125 jest sporo części ale do 200 prawie w necie nie znalazłem może kilkanaście.
- paweloszek17
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
- Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy
wiec sam masz odpowiedź ja nawet nie wiedziałem że 200tka istnieje odpuscił bym sobie taki sprzęt.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ok dziękuje ci ;P
ja cały czas myślę o DR 650 luz 600 ale mój ojciec raczej się nie zgodzi to ma byc moto na drogi gdzie policja nie jeździ oraz przede wszystkim w teren ludzie mówią żebym sobie 2T odpuścił wziął enduro ale nie nie wiem sam
ja cały czas myślę o DR 650 luz 600 ale mój ojciec raczej się nie zgodzi to ma byc moto na drogi gdzie policja nie jeździ oraz przede wszystkim w teren ludzie mówią żebym sobie 2T odpuścił wziął enduro ale nie nie wiem sam
- paweloszek17
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 10/5/2012, 07:19
- Lokalizacja: Brzoza okolice Bydgoszczy
125 w 2t starczy na poczatek w terenie. jak chcesz sie wyszalec to jak najbardziej ok. natomiast jesli chcesz robic sobie wycieczki w terenie to lepiej jakiegos 4t. polecalbym dr350 lub cos w tej klasie pojemnosciowej bo 650 sa troche krowiaste i jak ci sie zachce zaszalec to taka 650 moze byc za duza. 350 to taki zloty srodek.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
tak 350 to dobry sprzęt do endurzenia. my latamy sobie po lasach teraz mamy prawie całodniowe wyjazdy po 150-250 km średnio i na 2T nikt z nami nie smiga bo by siebie i sprzęt szybko zarznął. 4T mozna smigac sobie na spokojnie ze stałą predkoscią a jak trzeba przycisnąc to tez jest czym. 2t z kolei wygrał by w łatwosci prowadzenia, z uwagi na to że jest lzeszy no i w nierktórych warunkach lepiej sobie radzi, choc w niektórych charakterystyka silnika 2T utrudnia sprawe, np na bagnach, 4T momentem obrotowym zawsze obróci kołem, w 2T musisz nabrac obrotów żeby silnik miał moc/moment zeby zakręcic kołem :d jak ja miałbym wybierac miedzy np kmx 200 a dr 350 brałbym w ciemno DR
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości