Jaka 125?
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jaka 125?
Cześć mam pytanie jaki motor o pojemności 125ccm sobie kupic?? Chodzi mi o taki gdzie pojade i w las i na dłuższą wyprawe ponieważ lubie jeździć z moimi rodzicami. Spotobała mi się Honda XL 125 Varadero, ale jak czytam na innych forach to piszą że jest dość słaba jak na 125. Mam dość doświadczenia z motorami, bo przez 3 lata jeżdziłem na rieju tango 50. Jaki mi polecicie najlepiej typu Enduro, Adventure, Supermoto.
- scoter2190
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/11/2010, 18:38
słaba ? to jeden z mocniejszych 4T jak na gabaryty mase itp to smiga jak szalona ;d Vłka sprawia że jakoś to ciągnie swoją mase. w lesie bardzo nie poganiasz, jedynie jakies twardsze ścieżki. z SM masz ciekawy sprzęt MZ z najmocniejszym fabrycznym silnikiem 4T. jezeli oczywiscie mowa o 4T... bo w porównaniu byle 2T to wiekszosc cztero taktów sie "chowa"
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ja z doświadczenia moge ci polecić DT 80 albo 125... Mi akurat wygodnie sie jeździ.... Przyspieszenie super a 15koni w 2suwie to wystarczająco.... Jeśli jezdzileś juz czymś wczesniej to zdecydowanie bierz dt 125, po odblokowaniu masz ok 25koni
yamaha dt 80 lc2
e-ton viper 150
e-ton viper 150
- szuki1996
- Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 16/12/2011, 21:28
dt 125 kawa klx 125 te moto nadaja sie do smigania enduro jak i podrozy wiekszych nawet 250km mozesz spoko na nich zrobic w siadle z jakas przerwa
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
- scoter2190
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/11/2010, 18:38
-
twojastaramaf2 - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 19/11/2011, 21:14
- Lokalizacja: szczytno
Słuchaj, musisz podać więcej wymagań i warunków.
Dam Ci parę przykładów:
Ile masz kasy na takie moto? wolisz moc i częstsze koszty czy bezawaryjność? wygoda czy poręczność?
Jeśli chcesz długo i porządnie pojeździć za tani pieniądz, to możesz wziąć pod uwagę własnie Vardero, bo jest bezawaryjna, 4t, zaiście wygodna, wygląda fajnie. Jeśli kupisz 2T, to będzie mocniejsze i szybsze, ale często w nich trzeba grzebać, są drogie w eksploatacji i nigdy nie chodzą tak czysto i płynnie jak 4t. Musisz je kręcić i w ogóle. Jeśli nie chcesz zapierniczać 200 km/h, tylko wolisz spokojną, bezproblemową jazdę, to vardero się nadaje. średnia prędkość takiego viaderka to koło 90, w porywach do 100 km/h (v-max koło 110 fabrycznie) i uważam, że jest to wystarczająco. Ja mimo braku znacznych funduszy i nerwów, latam na mito 125. Jest awaryjna, ale odwdzięcza się mocą i tym, że jest to już bardziej 'szlifierka' niż mini-moto. Mogę śmiało polatać z 600/1000 na wyprawy i jest w porzo (dopóki się nie zj...) )
Mam nadzieję, że pomogłem. pozdro
Dam Ci parę przykładów:
Ile masz kasy na takie moto? wolisz moc i częstsze koszty czy bezawaryjność? wygoda czy poręczność?
Jeśli chcesz długo i porządnie pojeździć za tani pieniądz, to możesz wziąć pod uwagę własnie Vardero, bo jest bezawaryjna, 4t, zaiście wygodna, wygląda fajnie. Jeśli kupisz 2T, to będzie mocniejsze i szybsze, ale często w nich trzeba grzebać, są drogie w eksploatacji i nigdy nie chodzą tak czysto i płynnie jak 4t. Musisz je kręcić i w ogóle. Jeśli nie chcesz zapierniczać 200 km/h, tylko wolisz spokojną, bezproblemową jazdę, to vardero się nadaje. średnia prędkość takiego viaderka to koło 90, w porywach do 100 km/h (v-max koło 110 fabrycznie) i uważam, że jest to wystarczająco. Ja mimo braku znacznych funduszy i nerwów, latam na mito 125. Jest awaryjna, ale odwdzięcza się mocą i tym, że jest to już bardziej 'szlifierka' niż mini-moto. Mogę śmiało polatać z 600/1000 na wyprawy i jest w porzo (dopóki się nie zj...) )
Mam nadzieję, że pomogłem. pozdro
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
nie potrzebujesz do tego 60-70 kucyków, bo lekki dwusuw jakim jest cagiva mito może osiągnąć granice 200
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
JArek skąd żeś wytrzasnął te wyliczenia prędkośći ???
Chyba samemu sobie to w zeszycie policzyłeś bo już od pierwszego punktu widzę bzdury.
Cagiva mito pod dobrym jeźdźcem jest w stanie osiągnąć prędkość bliską 200km/h
Chyba samemu sobie to w zeszycie policzyłeś bo już od pierwszego punktu widzę bzdury.
Cagiva mito pod dobrym jeźdźcem jest w stanie osiągnąć prędkość bliską 200km/h
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
najgłupsze info jakie słyszałem ja miałem skuterka 125 ccm i leciał prawie 120 km/h mierzone najdokładniej czyli z GPSem
oczywiscie max sped mito bedzie 127 w wersji zablokowanej czyli przy 15 koniach. odblokowana ma około 40 kucy. i na odpowiednio dobranych przełozeniach 200 km/h ( takie prawdziwe nie licznikowe ) jest jak najbardziej realne
oczywiscie max sped mito bedzie 127 w wersji zablokowanej czyli przy 15 koniach. odblokowana ma około 40 kucy. i na odpowiednio dobranych przełozeniach 200 km/h ( takie prawdziwe nie licznikowe ) jest jak najbardziej realne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Niektórzy ludzie - widać - nie widzieli mito nawet na oczy, nie mówiąc o przejażdżce, a snują mi tutaj jakieś kalkulacyjne bzdury... Przejechałby się jeden z drugim na mito, to by nie mówili, że leci 120 km/h, hahahah.... xD
100% seria leci koło ~180 po odblokowaniu (REALNE). Zmiana zębatek = 200.
100% seria leci koło ~180 po odblokowaniu (REALNE). Zmiana zębatek = 200.
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
nie twierdzę, że mam najlepszy moto, bo chętnie sam bym już siadł na jakąś rzędówkę, ale każdy jeździ tym, czym może (w moim wypadku prawko A1).
I też nie każę Ci naprawdę wierzyć mi na słowo, bo nie ma takiej potrzeby. to JA jestem właścicielem mitówki i JA nią jeżdżę. Jechałem nią tyle i bajek nie cisnę. Licz to sobie, studencie, swoimi wzorami, ale praktyka to praktyka.
I też nie każę Ci naprawdę wierzyć mi na słowo, bo nie ma takiej potrzeby. to JA jestem właścicielem mitówki i JA nią jeżdżę. Jechałem nią tyle i bajek nie cisnę. Licz to sobie, studencie, swoimi wzorami, ale praktyka to praktyka.
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
Ja mam zzr600 blokowane do 25 KW -> 34KM prędkość max 168 według homownii z Niemiec i co Ty na to?
Jest dużo innych parametrów które musisz wziąć pod uwagę w takich obliczeniach. Jak miałeś to na studiach To też wiesz że tu masz straty energii, opóźnienia przy zmianie biegów, nieliniowe oddawanie mocy. Musiałbyś jebnąć tutaj piękną całeczkę z pochodnymi 2 stopnia by to wyliczyć.
Jest dużo innych parametrów które musisz wziąć pod uwagę w takich obliczeniach. Jak miałeś to na studiach To też wiesz że tu masz straty energii, opóźnienia przy zmianie biegów, nieliniowe oddawanie mocy. Musiałbyś jebnąć tutaj piękną całeczkę z pochodnymi 2 stopnia by to wyliczyć.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Ja studiuje też na poli i wiem co to pkmy tam miałem tego od zajebania i nigdy nie wyliczysz rzeczywistych wartości. Zbyt dużo zmiennych nie okreslonych
A mito evo posiada przekładnie 7 biegową moc 40KM i prędokość z gps dochodzące 220. Dużo zależy od krzywej mocy i momentu.
A mito evo posiada przekładnie 7 biegową moc 40KM i prędokość z gps dochodzące 220. Dużo zależy od krzywej mocy i momentu.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości