Crash pady
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Crash pady
Poszukuje jakiś dobrych crashów do SRAD'a. Na allegro niestety mało tego i żadnej firmy osobiście nie kojarzę. Jak macie jakieś propozycje to podawać, w rozsądnych cenach ofc ;d
Zna ktoś firmę CSP? Polska produkcja, tanie są dlatego wole zapytać, żeby potem nie wtopić przy kupnie.
Zna ktoś firmę CSP? Polska produkcja, tanie są dlatego wole zapytać, żeby potem nie wtopić przy kupnie.
-
Szuma_ - Świeżak
- Posty: 285
- Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
- Lokalizacja: Szczecin
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
No LSL to chyba najdrozsza opcja tam mocowanie oddzielnie a grzybki oddzielnie..."qzwa cma mnie przesladuje ...."
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Te lslsy są jakieś dobre? Podobają mi sie ale jakoś nie wzbudzają do końca mojego zaufania. Mowie o tych z grzybkiem i pletwa, gdy obroci bajk to czy ten cypelek nie zachaczy podłoża i wystrzeli moto w kosmos?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
widziałem pare moto z lsl'ami po szlifach i właściwie nic poza padem, stopką i kierownicą nie było ruszone... więc myślę że raczej nie powinno, jednak wiadomo- 100 razy nic się nie stanie a za 101'szym poleci jak z karnego Ramosa.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
zipser i womet tech to fajne akcesoria za przystępna cenę.
PUIG i LSL to już cenowo o stopień wyżej albo i dwa...
Szlif, szlifowi nie równy... jak grzybek zatrzyma się na nierównej studzience czy dziurze to jakich grzybków byś nie miał - naprawa może Cie kosztować sporo.
Jeśli będziesz miał trochę farta w tym niefarcie jaki może Cie spotkać to ZIPSER też zda egzamin i pozwoli zminimalizować koszty ewentualnej naprawy.
PUIG i LSL to już cenowo o stopień wyżej albo i dwa...
Szlif, szlifowi nie równy... jak grzybek zatrzyma się na nierównej studzience czy dziurze to jakich grzybków byś nie miał - naprawa może Cie kosztować sporo.
Jeśli będziesz miał trochę farta w tym niefarcie jaki może Cie spotkać to ZIPSER też zda egzamin i pozwoli zminimalizować koszty ewentualnej naprawy.
- HaykaBusta
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 19/4/2012, 11:50
- Lokalizacja: Warszawa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ehh kupilem r&g bo nie widzialem postow o lsl-ach a a u dilera zakladaja wlasnie je. w ten weekend mialem okazje zobaczyc je na zywo .... Teraz zastanawiam sie czy ich nie sprzedac I nie kupic lsl
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Tak widzialem je i te filmiki, ale szczerze, to wygladaja dla mnie troszke "tanio" z ta mnogoscia srubek. przy ciezaze motocykla te 6 sprezynek i wiscoza na takim odcinku to chyba bardziej chwyt marketingowy niz cos mialo by to zamortyzowac tak mi sie wydaje. Chyba jednak zostane z tym R&G, maja chyba najwieksze odswiadczenie w crashowaniu bo juz sa nieco na rynku i widzialem pare ocalonych przez nie sprzetow. No coz, pieknoscia nie grzesza ... jutro je zaloze.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Sprzedałem przedwczoraj zestaw LSL do S1000RR. Mocowanie nie jest bardzo rozbudowane, więc powinny dobrze chronić w razie gleby. Z wyższej półki zastanawiałbym się nad LSL vs PUIG, a z tańszych zdecydowanie Womet-Tech. Też mają wersję absorpcyjną ze sprężynkami.
Miczab - Twój partner w motozakupach
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Jesli mial bys porownac te LSL do R&G (wersja race - nie bardzo wiem czym to sie rozni od aero) to myslisz, ze jest sens bawic sie w sprzedawanie ich i kupowanie LSL czy raczej nie bardzo?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Ja mam puiga. W starej 636 mialem R&G i potem wsadzilem jakies chinskie bo RG bylo lekko przytarte. Sprzedalem moto kumplowi przetestowale oba zestawy. Chinski niby wytrzymal ale nienadawal sie juz do uzytku. RG widzialem jak testuje w Radomiu bylo git. Tyle ze dekiel oberwal lekko ale alternator w 636 tak ma ze za mocno wystaje jakby mial sety racingowe to mzoe by nie przytartl bo tak sie nozka zlozyla.
Osobiscie puiga jeszcze nei testowalem ale od wibracji powypadalhy mi kapse zaslepiajace .... z napisalem zx6r
Osobiscie puiga jeszcze nei testowalem ale od wibracji powypadalhy mi kapse zaslepiajace .... z napisalem zx6r
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości