Znafcy... A ktory z Was wogole jezdzil cbr 125 ze takie glupoty wypisujecie? Wiec po kolei:
1. Jezeli Twoj budzet to 5k, to kupisz kazdy z tych modeli w dobrym stanie. Natomiast zastanow sie ile bedziesz mial na utrzymanie i paliwo. Zakladam ze niewiele, wiec lepiej wziac duzo tansza cbr w utrzymaniu. Przykladowo spalanie NSR wynosi jakies 5 - 7l / 100km no i trzeba dolewac olej, ktory troche kosztuje (1l = 40 zl/1000 km). Remonty silnikow w 2T po 15 - 20 tys. km to norma, natomiast cbrka do remontu zdarza sie bardzo rzadko (po 50 tys. km, tylko ktora kreci takie przebiegi w ciagu 8 lat swego istnienia?)
2. CBR nie ma "mniejszych kółek" bo ma 17 calowe czyli standart. Ma natomiast WĘŻSZE opony od większości 125 tek.
3. Litrowy sprzet ktorego sie nie paluje i nie jedzi torowo pali paradoksalnie mniej niz 600 tka - i wowczas spalanie napewno nie wynosi 9l. Przykladem niech bedzie nawet Hayabusa 1300 - 6 - 7l/100 km przy normalnej jezdzie. Podobnie z innymi litrami.
4. 125 tki sa bardzo dobre w jezdzie miejskiej. Poza juz nie sa tak elastyczne. Zreszta 250 tki podobnie. Ale uwazam ze sa to najlepsze motocykle do nauki jazdy po kursie tylko myslenie u nas jest takie ze to musi byc odrazu conajmniej 500cm.
5. Zxer na jakiej podstawie twierdzisz ze winkle na cbr to katorga? Mi sie bardzo przyjemnie jezdzi po winklach, pare razy zszedlem nawet prawie do kolana (nie mam sliderow wiec nie probowalem do konca). Fakt ze opony fabryczne
nigdy nie wzbudzaly we mnie zaufania, ale nie nazywalbym z tego powodu jezdzenia katorga.
6. CBR nie bedzie wygodna dla osoby wysokiej (180 cm+) i ciezkiej (80kg +)
7. Wierzcie mi na slowo ze jazda z predkosciami +100 km/h na 125 tkach nie jest zadna przyjemnoscia i nie da sie dlugo jechac w ten sposob, chyba ze jest sie rozentuzjazmowanym gimnazjalista. Mam duzo wieksza frajde ze sprawnego pokonywania zakretow.
8. Przyspieszenie jest takie ze wiekszosc puszek zostawiam na swiatlach daleko z tylu, wiec nie ma co narzekac.
9. Ciekawe jaka cbr pojedzie 170 nawet z gorki. Nie glos herezji. Max 130 - 140.
Teraz odniose sie do tych linkow co podeslales:
Link numer jeden: Motocykl jakis skladak, nigdy nie bylo malowania pomaranczowego w cbrkach, wydaje mi sie ze ma nieorginalne tanie owiewki tam, gdzie masz naklejke cbr, nie wyglada na dobrze spasowana. Nieorginalne, tanie kierunkowskazy z tylu oraz nowo wstawione lusterka (widac po glebokim czarnym kolorze, gdyby tak koles wypucowal je, to wypucowalby tez cale moto) Brak fabrycznych oklein, brak kilku srub mocujacych owiewke. Dziury w ukladzie wydechowym? Nie wiem co jest grane, u mnie tego nie ma, sa natomiast elementy ktorych tu brakuje. Motocykl w orginalnym malowaniu powinien wygladac tak:
http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-125- ... DVGwx.html
Masz tu same orginalne czesci, wiec masz dobre odniesienie do innych cebr. Ogolnie jak dla mnie ten moto to typowa "budzetowka" na zasadzie byle jak najtaniej sprowadzic i sprzedac. Prawdopodobnie moto lezalo na dwoch stronach, a cholera wie jak ze stanem technicznym.
Link numer 2:
Wygasl
Link numer 3:
Motocykl wyglada jak siedem nieszczesc. Spojrz na sam slizg na prawa strone. Jezeli Ci to nie przeszkadza to ok. Jesli sadzisz jednak ze to tanio naprawisz za pare groszy to sie mylisz. Pojedyncze owiewki kosztuja kilka stow (mowimy o uzywkach), kierunki 100 zl, lusterka 80 - 90 zl (nieorignalne). Brak prawego ciezarka i odlazace plastiki. W srodku zapewne masz strzaskane uchwyty na owiewki ktosby musial to zespawac. A my caly czas mowimy o samej kosmetyce, ja bym nie byl taki pewien czy moto faktycznie jest w bdb stanie technicznym. Wgniecenie na baku w tym miejscu swiadczy o czolowym uderzeniu co moze miec duze konsekwencje dla motocykla - uszkodzona rama, moto moze jechac krzywo itd. Skutki szlifu widac rowniez na lewej stronie. Widze rowniez duzo ognisk rdzy. Dolicz do tego koszty rejestracji 400 zl. Bardzo kiepski interes. Ciekawe ze pan handlarz nawet nie podal przebiegu. Zreszta po co i tak by cofnal - na zdjeciu niby ma 7600 km. Pewnie zapomnial dodac jedno zero na koncu. Motocykl przy tym przebiegu nie ma tylu sladow korozji i mialby opony fabryczne. Szkoda Twojego czasu.
Link numer 4:
Nigdy nie bylo takiego malowania, wiec niezla scieme pociska sprzedajacy. Prawdopodobnie wygladal kiedys tak jak ta z linka za 5400. Facet nie byl pierwszym wlascicielem, wiec moglby darowac sobie tego "pierwszego wlasciciela w Polsce". Wystarczy tracic i slychac dzwiek? Nie wiem co ma na mysli, moze odpalanie ze startera, a moze nie. Miej swiadomosc ze cbrka przy przebiegu 47 000 km, bedzie niedlugo, albo juz jest do remontu i to drozszego i bardziej skomplikowanego niz w 2T. Zdjec malo i malo dokladne, jedynie widze, ze opone tyl masz do wymiany, przodu nie widze, ale mozliwe ze tez.
Jezeli masz budzet 5000 to patrz kolo tej kwoty, nie kupuj najtanszego jaki jest bo cudow nie ma i i tak swoje wlozysz w taki moto, a i tak nie bedzie wygladac dobrze jak drozsze, lepiej utrzymane egzemplarze. Ten motocykl za 5400 nalezy do mnie, jesli jestes zainteresowany mozesz do mnie napisac na gg: 1428281. Nie jest to napewno najtanszy egzemplarz, ale zapewniam Cie ze lepszego nie znajdziesz w tej cenie - ogladam allegro i widze co na wiekszosci aukcji ludzie oferuja.
Koniec tego eposu. Zastanow sie nad tym co tu napisalem.