Åšcigacz 125ccm. Ale jaki?
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Åšcigacz 125ccm. Ale jaki?
Witam!
W wakacje chciałbym zrobić A1 i kupić motocykl do tego prawa jazdy. Do tej pory jeżdżę na Peugeot XR6 i chcę się dalej rozwijać na większych maszynachjavascript:emoticon(':)').
Chodzi mi generalnie o ścigacza 4T nie psującego się zbyt szybko i mającego w miare dobre przyśpieszenie (jak na 4T oczywiście).
Pozdrawiam
W wakacje chciałbym zrobić A1 i kupić motocykl do tego prawa jazdy. Do tej pory jeżdżę na Peugeot XR6 i chcę się dalej rozwijać na większych maszynachjavascript:emoticon(':)').
Chodzi mi generalnie o ścigacza 4T nie psującego się zbyt szybko i mającego w miare dobre przyśpieszenie (jak na 4T oczywiście).
Pozdrawiam
- storm1099
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/5/2012, 13:12
Sam jeżdze i użytkuje Honde cbr 125.
Wbrew pozorom opini zapaleńców 125 w 2T wcale nie wygląda ona jak rower.
Co do awaryjności: Jak dbasz tak masz. Prosta reguła. Motocykl jak kobita, lubi być pieszczony
Osiągi też nie są tragiczne. Przy wadze 75 kg i wzroście 180 cm idzie ~130 km/h (przy bez wietrznej pogodzie)
Powyżej 100 km/h cebra nie jest już tak ambitna jak przy mniejszych prędkościach.
Spalanie maks. przy jeździe nie schodzacej z 11 tyś obrotów wyniosło mnie 3,7 L co było wielkim zaskoczeniem. Przeważnie pali lekko powyżej 3.
Liczę 4 i nigdy nie brakło:)
Pozycja na niej jest wygodna, nie siedzisz jak nożyk, przejechałem nią trase 200 km w jedną strone i tragedii nie było.
Niestety, z dziewuchą jest ciężko jechać. Poprostu bolą Cię jajka po tym jak się na Tobie położy.
Cenowo też jest OK. Części tak jak japończyk-strach się bać.
Pozdrawiam
Wbrew pozorom opini zapaleńców 125 w 2T wcale nie wygląda ona jak rower.
Co do awaryjności: Jak dbasz tak masz. Prosta reguła. Motocykl jak kobita, lubi być pieszczony
Osiągi też nie są tragiczne. Przy wadze 75 kg i wzroście 180 cm idzie ~130 km/h (przy bez wietrznej pogodzie)
Powyżej 100 km/h cebra nie jest już tak ambitna jak przy mniejszych prędkościach.
Spalanie maks. przy jeździe nie schodzacej z 11 tyś obrotów wyniosło mnie 3,7 L co było wielkim zaskoczeniem. Przeważnie pali lekko powyżej 3.
Liczę 4 i nigdy nie brakło:)
Pozycja na niej jest wygodna, nie siedzisz jak nożyk, przejechałem nią trase 200 km w jedną strone i tragedii nie było.
Niestety, z dziewuchą jest ciężko jechać. Poprostu bolą Cię jajka po tym jak się na Tobie położy.
Cenowo też jest OK. Części tak jak japończyk-strach się bać.
Pozdrawiam
"gdy zakładam kask zaczynam inaczej patrzeć na świat"
- Evilowski
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/5/2012, 13:54
Tak, jako posiadacz cbr, tez moge polecic to moto. Ogolnie wiekszosc 4T bedzie dobra, 2T lepiej sobie odpusc. Przyspieszenie wszystkich 4T bedzie podobne, z cbra nigdy nie mialem problemow, zeby mi cos nawalilo. Jedyna wada to fakt ze nie jest to dobre moto dla wysokich ludzi (+ 180 cm).
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
od lat wałkowane są na forach plusy i minusy 2T.
Plus 2T:
-Å‚atwiejszy w remoncie
-tańszy w remoncie
-lepsze przyspieszenie i prędkość maksymalna
minusy:
częstsze remonty niż w 4T
przeważnie kupowane 2T są już zajechane
wysokie spalanie
duzy koszt dobrego oleju do 2T
Pozatym 2T chodza jak chodzą i tylko jeździec może dosłyszeć się piękna silnika, nikt inny.
Bądź co badz postawić cbr 125 obok nsr 125.. niestety, cebra jest bez szans. Coś za coś, to są kwestie gustu.
Plus 2T:
-Å‚atwiejszy w remoncie
-tańszy w remoncie
-lepsze przyspieszenie i prędkość maksymalna
minusy:
częstsze remonty niż w 4T
przeważnie kupowane 2T są już zajechane
wysokie spalanie
duzy koszt dobrego oleju do 2T
Pozatym 2T chodza jak chodzą i tylko jeździec może dosłyszeć się piękna silnika, nikt inny.
Bądź co badz postawić cbr 125 obok nsr 125.. niestety, cebra jest bez szans. Coś za coś, to są kwestie gustu.
"gdy zakładam kask zaczynam inaczej patrzeć na świat"
- Evilowski
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 19/5/2012, 13:54
Jesli kolega mowi ze chce cos co nie psuje sie za szybko, czyli jak sadze ma na mysli, ze nie bedzie musial przy nim grzebac to 2T jest slaba opcja. Remonty silnika, dolewanie oleju co jakis czas i fakt ze wiekszosc 2T jest leciwymi sprzetami nie zachecaja. Zreszta napisal w temacie ze chce 4T i slusznie.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
po pierwsze to zły dział a po drugie to takie tematy były poruszane już miliard razy w Skutery, 50-tki, 80-tki, 125-tki... Opcja szukaj nie boli i płacić za nią nie trzeba
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Polecsm ci aprilie rs 125 uwazam ze jest to najlepsza maszyna wsrod 125 nie bierz zadnego motorka 4t bo zbiera sie jak stary diesel a taka rska poczujesz sie jak na prawdziwym motorze a nie jakims motorowerze.Sam mialem rske a te 4t nadaja sie jedynie dla dziadkow jadacych do sklepu ;o
r6
- kaktusik
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 28/5/2012, 14:01
- Lokalizacja: Katowice/wieluń
Ja od siebie polecam R125, na której spędziłem 2 sezony. Jazda sprawia frajdę, wygląd naprawdę profesjonalny a i osiągi są naprawdę zadowalające. Poza tym nie jest mała, nie przypomina roweru Poza tym jeżdżąc R125 na A1 robisz to LEGALNIE! (W przypadku NSR, Mito, RS125 tak już nie jest ;>)
- zielonydev
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2012, 20:50
Nie wiem co za frajda jest jeździć 125 w 2t.
Fakt mocy ma trochę więcej niż 125 w 4t ale potrafi spalić nawet 3 razy więcej!!!!
Jako że to ta sama pojemność to prędkość przelotowa w trasie raczej będzie podobna.
Ja mam dragstara 125 i spokojnie sobie te 90 jadę bez męczenia silnika i z malutkim spalaniem. Kolega ma rs 125 i jak jechał ze mną to jemu spalanie wyszło w okolicach 6l a mi 3 tak że nie wiem czy jest sens kupować coś co pierdzi i pali jak smok.
PS taka 125 w 2t pali tyle co sportowa 600 lub 1000 także warto sie zastanowić 2 razy zanim się kupi taką skarbonkę bez dna.
A przypominam cena za litr magicznej Pb95 w okolicach6zł.....
Fakt mocy ma trochę więcej niż 125 w 4t ale potrafi spalić nawet 3 razy więcej!!!!
Jako że to ta sama pojemność to prędkość przelotowa w trasie raczej będzie podobna.
Ja mam dragstara 125 i spokojnie sobie te 90 jadę bez męczenia silnika i z malutkim spalaniem. Kolega ma rs 125 i jak jechał ze mną to jemu spalanie wyszło w okolicach 6l a mi 3 tak że nie wiem czy jest sens kupować coś co pierdzi i pali jak smok.
PS taka 125 w 2t pali tyle co sportowa 600 lub 1000 także warto sie zastanowić 2 razy zanim się kupi taką skarbonkę bez dna.
A przypominam cena za litr magicznej Pb95 w okolicach6zł.....
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości