GÅ‚owica kawasaki monster KX250f
Posty: 3
• Strona 1 z 1
GÅ‚owica kawasaki monster KX250f
Pęknięta głowica KX250f kawasaki monster czy można pospawać, pękniecie od strony rozrządu o wielkości od 2-3cm ... Czy warto zaspawać? Czy starać się o nową lub używaną?
Dodaje zdjęcie proszę o ocenę...
http://www37.zippyshare.com/v/50773496/file.html
Proszę nie zakładać 10 tematów o tym samym problemie.
Otrzymujesz za to ostrzeżenie.
komarcc
Dodaje zdjęcie proszę o ocenę...
http://www37.zippyshare.com/v/50773496/file.html
Proszę nie zakładać 10 tematów o tym samym problemie.
Otrzymujesz za to ostrzeżenie.
komarcc
- patro185
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 6/5/2012, 18:00
ty masz jakies problemy ze sobą ? 3 raz juz o to pytasz i uzyskałes juz moim zdaniem konkretne odpowiedzi!!
po 1 nie ma czegos takiego jak kawasaki monster!
po 2 to wyczynówka i chocby było 1 cm spawania to sie i tak nic nie spawa, spawanie to proces w którym wydziela sie duza ilosc ciepła, aluminium bardzo dobrze ciepło przewodzi, wystarczy że spawasz tutaj a po drugiej stronie głowicy temperatura i tak bedzie bardzo wysoka, duzo wyzsza niz podczas normalnej pracy silnika. przegrzanie to nieporządany efekt, kolejna sprawa przy samym miejscu spawu mogą tworzyc sie deformacje, a przy zbyt szybkim przechłodzeniu moze znowu cos pekac lub moga porobic sie mikropękniecia które podczas potem jazdy mogą po prostu pęknąc całkiem rozsadzając głowice, zawory powpadają zmiela tłok i wał, wał moze wyleciec z karterów - wiec bez sensu. to nie jest WSKa ze mozna sobie cos zaspawac albo na drucik złapac. to wyczynówka. niestety jak nie masz kasy to albo sprzedaj sprzęt, albo zbiera, patentów wyczynówka nie toleruje
po 1 nie ma czegos takiego jak kawasaki monster!
po 2 to wyczynówka i chocby było 1 cm spawania to sie i tak nic nie spawa, spawanie to proces w którym wydziela sie duza ilosc ciepła, aluminium bardzo dobrze ciepło przewodzi, wystarczy że spawasz tutaj a po drugiej stronie głowicy temperatura i tak bedzie bardzo wysoka, duzo wyzsza niz podczas normalnej pracy silnika. przegrzanie to nieporządany efekt, kolejna sprawa przy samym miejscu spawu mogą tworzyc sie deformacje, a przy zbyt szybkim przechłodzeniu moze znowu cos pekac lub moga porobic sie mikropękniecia które podczas potem jazdy mogą po prostu pęknąc całkiem rozsadzając głowice, zawory powpadają zmiela tłok i wał, wał moze wyleciec z karterów - wiec bez sensu. to nie jest WSKa ze mozna sobie cos zaspawac albo na drucik złapac. to wyczynówka. niestety jak nie masz kasy to albo sprzedaj sprzęt, albo zbiera, patentów wyczynówka nie toleruje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości