witam,
nie dziwię się, że Cię zafascynował...
silnik kochający obroty powyżej 10000 w prostej linii z GSX-R 400 o mocy większej niż CBR 400 RR jest miodnym masakratorem w tej klasie. Ten "motur" został stworzony do zakrętów. Uwielbiam "mistrzów prostych" z bajkami po 150KM, których można oglądać w lusterkach na krętej drodze, hehe. Wygodna pozycja i nisko siedzenie to dodatkowe atuty. Wspaniały kompan dalekich podróży, przy prędkości przelotowej ok 140 km/h solo z pełnym bagażem pali ok 7,5 litra/100km. Wspaniały dźwięk i radość z posiadania nietuzinkowego moto to w moim mniemaniu także zalety. Jeśli chodzi o przyspieszenie to tak do 120 km/h nie ucieka mu nawet GSXF600 z 2000 roku, powyżej 150km/h dynamika trochę słabnie ale da się go rozbujać do magicznych 200km/h (licznikowe).
PiszÄ™ to wszystko, bo mam takÄ… Suzi od roku i jest mi z niÄ… dobrze
mimo, że przesiadłem się z Kawy Z 750ccm, która przy Bandziorce była klocem, heh. Mamy za sobą wiele bliżyszych i dalszych wypadów no i... przywiozła mnie ona z Manchesteru, gdzie byłem na wygnaniu, lol, za co jestem jej dozgonnie wdzięczny.
Nie ma to jak, dobra japońska, ostra 400!!
pissss
B.
P.S. W informacjach pod linkiem:
http://www.motocykle.domeczek.pl/prezen ... ior400.htm są błędy: Suzuki GSF 400 Bandit nie powstała w 1991 a w 1989, pierwszą serię można rozpoznać po przednich lagach w ciemnym tytanowym kolorze a w stanie suchym waży 168kg
P