Mozesz opisac jak stroisz owym urzadzeniem motor podczas jazdy? Jakie mierzysz parametry i czym sie sugerujesz? W jaki sposob podczas jazdy mierzysz moment obrotowy, i gdzie na kole czy na silniku? czy tworzysz jakies wykresy? W jaki sposob mierzysz moc? Jak okreslasz jej zmiane? Jakie inne parametry i z jaka czestotliwosci sa probkowane? Czy dane jakimi operujesz podczas jazdy to te pobrane z ecu czy mierzysz je czujnikami niezaleznymi, czy badasz sklad mieszanki spalin? I ostatnie pytanie, JAK TY TO ROBISZ ?
I kto tu ma problem z czytaniem ze zrozumieniem? Ja nie stroję. Kolega stroi, to jak on to robi to jego sprawa. Bardziej chyba chodzi o ustabilizowanie moto. Ja swój moto stroiłem na hamowni w PolandPositon przez PC3. Wiem tyle ze kumpel ma narzędzie suzuki do zmiany map paliwowych dokładnie jak to robi to nie wiem. Zawsze można dopytać zadzwonić.
Zaproponowałem lepszą opcje z PolandPosition, ale i tam trzeba spytać czy mają już czujnik do badania AF, bo mogą nie mieć.
Chyba zbyt gwałtownie przyspieszasz tym BMW i zbyt gwałtownie zwalniasz, bo mózg Ci nie wyhamowuje w płynie owodniowym i wali o ściany czaszki. Taaa...to pewnie te wstrząsy mózgu.
Nazwy narzędzi Suzuki EFI (do zmiany map paliwowych) i Suzuki SDS do diagnozy, które posiada kolega.
Tyle ode mnie.