jesli chcesz dużo konkretnych informacji zapraszam na gg 12135964, sam jestem posiadaczem ogara 900 racinga i jestem z niego bardzo zadowolony. wiem o tej marce, tym silniku i ogólnie o leżących silnikach chyba wszystko
czesto niewidoczny
tutaj tylko po krótce;
- ogar 900 racing a clasic..
classic - lamiace sie szprychy, w wersji do 08 roku nie był w ogóle blokowany, bez recyrkuratora spalin
RACING - ladne malowanko, pług, recyrkulator spalin, moduł blokowany do 45km/h, felgi zamiast szprych.
wszystkie ogary po 09 roku są blokowane, koszt odbokowania to 20 zł! taniocha !
blokada przydaje się aby dobrze dotrzeć silnik.
dobrze dotarty silnik 50cc jezdzi bdb. osiągi to jakieś realne 70km/h, główny minus to wibracje na wysokich obrotach. spalanie 2 litry, ORAZ NAJWAZNIEJSZY + super podatność na tuning w super cenie.
jakby coÅ› to gg
@ na pewnym forum jest osoba która jezdzi non stop ogarem 50cc, ogi z 2007 roku ma nabite 40 tys. km, zaden fake, silnik 50cc naprawde cieżko jest zmeczyć