YAMAHA FZ6 czy z S1 idzie zrobić N ???
Posty: 7
• Strona 1 z 1
YAMAHA FZ6 czy z S1 idzie zrobić N ???
witam,
PROSZĘ O POMOC
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy FZ6 Fazser S1 - przynajmniej w VINu tak wynika, motocykl po niewyhamowaniu i wjeździe w naczepę ---> stąd rozbity cały przód (czasza, reflektor, stelaż pokrzywiony ---> są do wymiany) zegar cały z drobnym ubytkiem na mocowaniu (łatwe do zrobienia), kierunki całe lusterka też. Mam pytanie do bardziej doświadczonych znających się lub robiących takie rzeczy ---> czy z wersji S1 istnieje możliwość zrobienia wersji N ---> oczywiście wszystko się da ale pytam o proste sposoby nie wymagające dużych przeróbek i nakładów finansowych prócz części??? Czy w przypadku gdy nie będzie możliwości przeróbki na N to czy części S2 do S1 pasują?[/b]
PROSZĘ O POMOC
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy FZ6 Fazser S1 - przynajmniej w VINu tak wynika, motocykl po niewyhamowaniu i wjeździe w naczepę ---> stąd rozbity cały przód (czasza, reflektor, stelaż pokrzywiony ---> są do wymiany) zegar cały z drobnym ubytkiem na mocowaniu (łatwe do zrobienia), kierunki całe lusterka też. Mam pytanie do bardziej doświadczonych znających się lub robiących takie rzeczy ---> czy z wersji S1 istnieje możliwość zrobienia wersji N ---> oczywiście wszystko się da ale pytam o proste sposoby nie wymagające dużych przeróbek i nakładów finansowych prócz części??? Czy w przypadku gdy nie będzie możliwości przeróbki na N to czy części S2 do S1 pasują?[/b]
- KIKUTMANKUT
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 9/5/2012, 15:30
Oczywiście, że się da. Światło, lusterka i parę drobnych elementów. Pytanie tylko po co? Będziesz chciał kiedyś sprzedać ten motocykl, jeśli przerobisz S na N lub S na S2 to czarno to widzę. Myślisz, że ktoś odkupi od Ciebie sprzęt?
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Miałem GSa, w papierach było GS 500F, ale poprzedni właściciel zaliczył babola i zrobił się z niego GS 500E.
Pierwszy oglądacz wyłożył hajs i do tej pory jest zadowolony a od F'ki różnił się tylko 4 otworami w ramie pod owiewki i tym, że miał chłodnicę oleju, której nie było w N'ce.
Na dobrą sprawę jak nie będziesz palił Jana i powiesz jak było i jak moto będzie dobrze i estetycznie zrobione na Nkę to nie widzę problemu.
Pierwszy oglądacz wyłożył hajs i do tej pory jest zadowolony a od F'ki różnił się tylko 4 otworami w ramie pod owiewki i tym, że miał chłodnicę oleju, której nie było w N'ce.
Na dobrą sprawę jak nie będziesz palił Jana i powiesz jak było i jak moto będzie dobrze i estetycznie zrobione na Nkę to nie widzę problemu.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Jakby nie było bite, to najlepiej zachować części przy przerabianiu z S na N, to wtedy przy sprzedaży mówisz, że jest przerobiona z S na N i wszystkie części razem z moto oddajesz. Znajomy np. przerobił S na N, bo 'lampa mu się nie podobała'
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Kwestia tego typu, że moto kupiłem z rozwalonym przodem generalnie poprzednik nie wyhamował i wjechał na naczepę czegoś większego stąd rozbita czasza, reflektor i trochę skrzywiony stelaż czyli góra. Lusterka, zegar i kierunki nienaruszone, nie jest prostą rzeczą dostać części w miarę rozsądnej cenie do S1 w odpowiednim kolorze, a jak Hyde zaznaczył Nka jakoś dla mnie lepiej się prezentuje głównie chodzi o czasze i lampę przynajmniej na zdjęciach, problem tego typu że S1 na żywo nie widziałem i nie wiem na ile różni się od S2 ale i tak jakoś bardziej chyba Nka podchodzi. Moto jeśli chodzi o silnik, przebieg w cudowny stanie a plastiki to chyba w miarę normalna rzecz że czasem komuś pękają. Poza tym co tu dużo ukrywać to mój pierwszy motocykl więc jestem laikiem odnośnie technicznych zagadnień przeróbek cen itp... i cena zrobienia też jakieś znaczenie ma a Nka wydaje się tańszą opcją - choć mogę się mylić. Zestaw którego potrzebowałbym do S1 to koszt bez robocizny ok 2 - 2,5 tys na używkach nie rozglądałem się za Nka ale generalnie wygląda na mniej. Co do sprzedaży chyba jedni i drudzy mają rację, jak dopieszczony przerobiony, jak bez ściemy się powie co i jak to może nie będzie tak dużego problemu sprzedać, ale wiadomo co oryginał to oryginał - tylko oryginał też będzie po robocie. Części rozbite mam więc wszystko do udokumentowania będzie. a moto w sumie zarejestrowane, jeżdżące do stelaża przymocowana lampa z SVki
- KIKUTMANKUT
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 9/5/2012, 15:30
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- KIKUTMANKUT
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 9/5/2012, 15:30
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości