gaźniki kawaskai gpz 500 - błąd podłączenia , konsekwencje
Posty: 5
• Strona 1 z 1
gaźniki kawaskai gpz 500 - błąd podłączenia , konsekwencje
witam,
moto: gpz 500
bardzo proszę o pomoc : jakie mogą być konsekwencje podłączenie przewodu podciśnieniowego z gaźnika pod układ chłodzący głowicę ?
przewód podciśnieniowy powinien być wpięty pod kranik paliwa ale przez pomylke poszedl pod układ chłodzenia (wejście tuż przy świecy). Silnik odpalil bez problemu, natomiast po chwili zaczal kopcic w miejscu kolektorów wydechowych wychodzących z silnika. Po wyłączeniu silnika i przełączeniu kabli tak jak być powinny. Przy probie ponownego odpalenia nastąpił odgłos wystrzału dochodzący z silnika. Dalej bałem się go odpalać.
wyjąłem świece i zakręciłem bez nich - zero problemu wszystko wydaje się ok. Kręcenie wałem równiueż bez oporów , opór większy tylko przy kompresji.
moto: gpz 500
bardzo proszę o pomoc : jakie mogą być konsekwencje podłączenie przewodu podciśnieniowego z gaźnika pod układ chłodzący głowicę ?
przewód podciśnieniowy powinien być wpięty pod kranik paliwa ale przez pomylke poszedl pod układ chłodzenia (wejście tuż przy świecy). Silnik odpalil bez problemu, natomiast po chwili zaczal kopcic w miejscu kolektorów wydechowych wychodzących z silnika. Po wyłączeniu silnika i przełączeniu kabli tak jak być powinny. Przy probie ponownego odpalenia nastąpił odgłos wystrzału dochodzący z silnika. Dalej bałem się go odpalać.
wyjąłem świece i zakręciłem bez nich - zero problemu wszystko wydaje się ok. Kręcenie wałem równiueż bez oporów , opór większy tylko przy kompresji.
- vego
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 16/3/2011, 21:39
- Lokalizacja: wro
wężykj podciśnieniuowy podciągnął ci do gaźnika płyn chłodniczy. Spuść z gaźników benzynę, za pomocą tych śrubek na samym dole gaźników, widoczne są od boku. Następnie odkręć świece , wydmuchaj z cylindra za pomocą rozrusznika tą mieszankę benzyny z płynem chłodniczym, zakręć świece i ma gadać .... strzeliło ci z wydechu bo do cylindrów dostała się mieszanka wachy z płynem chłodniczym ...
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
Panowie, co może być przyczyną kopcenia z prawego gara (patrząc od tyłu moto) ? jasny dym leci z tylko prawego tłumika (zdaje się ze tak juz mi kopcił przed zimowaniem). Gaźniki oczyściłem płynu chlodniczego już w nim nie ma ( był w własnie w prawym gaźniku), świece nawet kupiłem nowe, w komorze na cylindrach lekki syfek ale śladów płynu nie widziałem - oczyściłem szmatką i tyle. Moto odpala od strzała bez zająknięcia, po 20 sekundach zaczyna kopcic z wydechu oraz w prawym kolektorze wydechowym bezpośrednio przy silniku (czuć do tego zapach powiedzmy lekkiej spalenizny). Po wyłączeniu silnik jest tylko odrobine cieply ( spokojnie można trzymać na nim rękę). Teraz nie wiem czy ponownie ściągać pokrywe zaworów i oberzeć czy wszystko w porządku czy problemu szukać gdzie indziej. Boje się go dłużej na chodzie trzymać. Aczkolwiek nie wykluczam możliwości ze już wcześniej tak jezdzilem ponieważ juz w zimie po odpalniu pamiętam jak kopcił mi tylko z tego jednego wydechu, tyle że nie przypominam sobie zeby cos lekko smierdzialo (ewentualnie wtedy nie zwracalem na to uwagi..)
macie jakies pomysł ?? dać mu pochodzić dłużej mimo tego zapachu i dymu ?
macie jakies pomysł ?? dać mu pochodzić dłużej mimo tego zapachu i dymu ?
- vego
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 16/3/2011, 21:39
- Lokalizacja: wro
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości