Zobacz wątek - Przesiadka na coś większego ;)
NAS Analytics TAG

Przesiadka na coś większego ;)

Enduro, Cross
_________

Przesiadka na coś większego ;)

Postprzez Fantas3k » 3/5/2012, 22:15

A więc tak zaczne od tego że mam 16lat 182 wzrostu i smigalem na sendzie 3 miechy wiem to malo ale nie czuje juz mocy moze przez to ze wczesniej jezdzilem quadem 200cm przez jakis rok. A więc Sendziaka zostawiam dla brata mlodszego jeszcze nie siega nogami ale podrosnie to idealnie i chcialbym sie przesiasć na jakies enduro 125 w 2t albo 250 w 4t wiem to dosc glupi pomysl z tym 2. Będe miec na moto okolo 5k moze 5,5 ciuchy osobno licze. Zainteresowała mnie Yamaha dt jak kazdy wie sprzet nie do zarżniecia ale salanie odrzuca ;( 8/100 to nie dla mnie jak narazie i klx 250 4t pali 5 na 100 a ma moc jak dt i teraz nasuwa sie mi jedno pytanie czy uda mi sie kupic cos w 4t a takie pieniaszki. Prosiłbym abyscie podali jeszcze inne modele jakie znacie w przyzwoitej cenie ;) ( i jak czesto robi sie remonty w klx ile rocznie trzeba wydac na remonty i wgl czy to droga maszyna w utrzymaniu)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin


Postprzez barek253 » 4/5/2012, 07:07

wejdź na allegro daj do 5.5k i szukaj co cię interesuje
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez henio12323 » 4/5/2012, 08:48

klx to dobry sprzet i nie kosztuje duzo, ale duzo zalezy jaka sztuke kupisz, na pewno DT bedzie nieco tansza. co do spalania żeby dt spaliła 8 litrów musiał bys na prawde się starac normalnie spali 5-6 litrów, przy katowaniu jak na torze mx spali te 8
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 4/5/2012, 10:46

Czy koszty utrzymania klx w sezonie sÄ… podobne do utrzymania dt? i czy znacie moze jeszcze jakies enduro 250 w 4t ktore jest dosc tanie w utrzymaniu i w zakupie wiem ze duzo wymagam ale do tej pory interesowaly mnie glownie 2t i to o nich wiem wiecej.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez papek23 » 4/5/2012, 11:39

bo ja wiem klx remont wypadnie co 3-4 lat (wszystko zależy od jazdy )tyle że do dt części sa łatwo dostępne i tańsze a do klx trzeba byłoby troszkę poszukać kombinować.wiem po własnej skórze :) .jest jeszcze wr tyle że troszkę droższy w utrzymaniu jeszcze ttr , xl, klr, dr
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Fantas3k » 4/5/2012, 12:05

papek23 Ile klx ma okolo koni jest mocniejszy od dt (25km ma dt) i ile wlozyles w generalke w klx i jak tym sie smiga w terenie moglbys troche powiedziec mi o tym Enduro ;)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez xenOn » 4/5/2012, 12:57

Ja bym brał Husqvarne WRE 125. DT jest po 1 za miękka, po 2 za słaba. Tłok z normalną jazdą co 2 sezony, pali też nie dużo a jazda to czysta frajda. Z dual sportów to najlepsze rozwiązanie, ale jak kto woli, bo to tylko moje zdanie. MACIE TUTAJ RECENZJE http://www.scigacz.pl/Husqvarna,WRE,125,6478.html (otwórz link)
xenOn
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:11
Lokalizacja: Supraśl/Białystok

Postprzez Fantas3k » 4/5/2012, 14:27

Wiem że dt ma słabe zawieszenie wiec z 125 w 2t najbardziej podoba mi sie aprilla rx i wyzej wymieniona husqvarna wre sa to hard enduro nie softy co mi bardziej odpowiada właśnie. A wracaja czy klx to jest sof czy hard bo ma z przodu usd a z tylu chyba gazowy amortyzator ale tego 2 nie jestem pewny. Chyba bede celowac w te 3 motocykle jesli ktos by znam jeszcze jakies fajne 4t to prosze o odpowiedz chodzi glownie żeby enduro bylo tanie w utrzymaniu i eksplatacji bo nie stac mnie na samodzielne utrzymanie motocykla jestem niezalezny od rodzicow a glupio co chwile ciagnac ich w koszty.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez xenOn » 4/5/2012, 14:47

hard enduro to Husqvarna WR, KTM EXC natomiast wre to dual sport tzw. soft. DT jest w tej samej klasie co WRE ale nie dorównuje mu. Aprilia też fajna, ale jeśli masz te 182 cm to szybko Ci zabraknie mocy ;)
xenOn
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:11
Lokalizacja: Supraśl/Białystok

Postprzez Fantas3k » 4/5/2012, 15:08

182 i 65kg dosc szczuply jestem ale spokojnie jezdzilem na enduro 130kg i bylo dla mnie lekkie wiec spoko a czemu apka rx bedzie miala za mala moc? Przeciez ma tyle samo okolo 30km jak husqa i zawieszenie chyba tez podobne ;) a dla mnie sa ta hard enduro dlatego ze porownuje je z dt a ten co sie zna to wie dobrze ze dt nie ma dobrego zawieszenia do skokow. I ciÄ…gle zadaje to samo pytanie do innych forumowiczow co poprzednio fajne 4t 250 na ktorym mozna dobrze poskakac cos jak klx ;)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez papek23 » 4/5/2012, 16:41

jesli chodzi o klx to super sprawa mam młodszego brata i smiga na klx 250 i sobie chwali bardzo ja jestem starszy i powiem mocy rzadko kiedy brakuje ma on 30 koni też nie cuda ale elegancka sie zbiera zawieszenie też ładnie pracuje w terenie mi sie śmiga dobrze bo nie jest za ciężkie, skakać tez sie skacze w miare fajnie ;) a co do remontu to sądze że nie więcej niż 3 k zależy co padnie bo tak to powiem że mam go już niecały rok i dołożyłem do niego ok 1000zł ale to normalka. pali on niewiele ok 4 max 6 weznie zależy od jazdy ;) v max jest niskie ok 140km/h też zależy jakie zebatki są włożone ale mój do 100km/h bardzo ładnie się zbiera jak dla mnie nie zamula tak jak niektóre motory np klx 250 na wtryskach słyszałem że mają muła ale te na gaźnikach już nie ;) i co by tu dodac idealne moto jak na początek :p
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez xenOn » 4/5/2012, 17:25

aprilia ma poniżej 30 KM i nie jest tak agresywna jak huska, a ta dobrze odblokowana za***la jak osa i da sie z niej wycisnać 35 kucy. W wersji WR jest regulowany przód i tył natomiast w WRE tylko tył ale jeśli chodzi o jazde to faworyt w tej klasie. Jeździłem KLX, RX, DT to z tych 3 najlepsza chyba RX ale porównując do WRE to ta trójka zostaje w tyle.
xenOn
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:11
Lokalizacja: Supraśl/Białystok

Postprzez Fantas3k » 4/5/2012, 17:53

Dzięki wszystkim za wypowiedzi ;) Teraz pozostalo mi dozbierac 2k mysle ze do polowy wakacji jakos to ogarne i poszukac odpowiedniego dla mnie moto z wyzej wymienionych i wiem stan techniczy sie liczy ! :D
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez xenOn » 4/5/2012, 17:56

wlasnie, nie napalaj sie jeśli ładnie wygląda ; ] najlepiej pojedź z jakimś specem zeby obejrzał przy kupnie
xenOn
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:11
Lokalizacja: Supraśl/Białystok

Postprzez henio12323 » 4/5/2012, 22:05

wre jest niewiele lepsza od DT... zawieszenie wcale tam takie super nie jest mocowo też nie jest to jakis potwór, ale że jest to praktycznie bliźniaczy silnik z WR i CR to jest sporo przeszczepów na wieksza moc ;P

co do klxa jak sie nie sypie to daje frajde z jazdy najlepsze wersje na gaxniku, wtryski ostro zamulone ale jak ktos lubi sie bawic w ustawianie i tuning tez mozna sporo wycisnąc domowymi metodami :D z kolei jak klx sie posypie to juz niestety czasem w sam silnik idzie wartosc całego motocykla :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez xenOn » 5/5/2012, 09:19

seryjna jest bardzo zdławiona, ja mowilem o pełnym odblokowaniu ;)
xenOn
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 21/11/2010, 13:11
Lokalizacja: Supraśl/Białystok



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê