motobi sowa II 4t moduł
Posty: 13
• Strona 1 z 1
motobi sowa II 4t moduł
Witam.
Posiadam chiński skuter motobi sowa II 4t.
Mam w nim silnik 80 ccm.
Czy jeżeli dochodzi mi wskazówka obrotomierza do 7tys obrotów max to, czy mój moduł jest odblokowany, czy zablokowany.
Na module pisze MZ50DA..
Wyciągnięty jest różowy kabelek.
BT49QT-2 to rodzaj(chyba) modułu.
Skuter jedzie mi 65km/h, a z górki 70km/h
Posiadam chiński skuter motobi sowa II 4t.
Mam w nim silnik 80 ccm.
Czy jeżeli dochodzi mi wskazówka obrotomierza do 7tys obrotów max to, czy mój moduł jest odblokowany, czy zablokowany.
Na module pisze MZ50DA..
Wyciągnięty jest różowy kabelek.
BT49QT-2 to rodzaj(chyba) modułu.
Skuter jedzie mi 65km/h, a z górki 70km/h
- sylur90
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 26/4/2012, 16:15
Ludzie co za brednie piszecie, moduł ma raczej odblokowany, jak się tego upewnić? Postawić skuter na stopkach i dodać na full gazu jeśli obrotomierz dojdzie do 11-12tys to moduł jest odblokowany, to że podczas jazdy skuter osiąga 7-8tys obrotów jest całkiem normalne.
Z 80ccm więcej nie wyciągniesz, możesz pokombinować z rolkami, ale na cuda nie licz, z 5km/h więcej może jeszcze uda Ci się wyciągnąć. To jest tylko silniczek 50ccm i sama jego budowa nie pozwala na zbyt duże prędkości.
Tak na naprawdę to nie wiem skąd się to wzięło, że po wsadzeniu większego cylindra znacznie wzrośnie v-max, a to guzik prawda, bo jedyne co wzrośnie to moc, przyśpieszenie i spalanie.
Z 80ccm więcej nie wyciągniesz, możesz pokombinować z rolkami, ale na cuda nie licz, z 5km/h więcej może jeszcze uda Ci się wyciągnąć. To jest tylko silniczek 50ccm i sama jego budowa nie pozwala na zbyt duże prędkości.
Tak na naprawdę to nie wiem skąd się to wzięło, że po wsadzeniu większego cylindra znacznie wzrośnie v-max, a to guzik prawda, bo jedyne co wzrośnie to moc, przyśpieszenie i spalanie.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
kommarc jak masz moduł zablokowany to podczas jazdy skuter dochodzi do 7k obrotów a z górki jak jedziesz to ma mniejsze obroty a prędkość taką samą prawie, mam podobny skuter i też 80cc zakładałem i mi szedł 95km/h a spalanie dochodziło do 4l więc trochę dużo. Komarcc łamiesz 2 i 7 pkt regulaminu swego
- Kamil;)
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 10/4/2012, 09:07
- Lokalizacja: Wadowice
Kamil;) napisał(a):BT49QT-2 to rodzaj silnika prędzej. Moduł będziesz miał zablokowany. Czy jak jedziesz z górki to obroty są niższe?
BT49QT-2 to model skutera, marką może być benzhou, boatian itp, przy czym marka czasami nie jest wpisywana w dowód rejestracyjny i widnieje sam model. Co do silnika to siedzi tam 139qmb.
Kamil;) napisał(a):kommarc jak masz moduł zablokowany to podczas jazdy skuter dochodzi do 7k obrotów a z górki jak jedziesz to ma mniejsze obroty a prędkość taką samą prawie, mam podobny skuter i też 80cc zakładałem i mi szedł 95km/h a spalanie dochodziło do 4l więc trochę dużo. Komarcc łamiesz 2 i 7 pkt regulaminu swego
Tutaj również błąd, na prostej masz 7tys, a z górki 5tys? Nie wiem z jakich górek zjeżdżasz, ale to niemożliwe, z górki skuter ma lżej i silnik zawsze wkręci się na wyższe obroty, mało dokładne obrotomierze tego nie pokażą.
Co do 95km/h to chyba tyle polecisz jak go z przepaści zrzucisz, albo licznik Ci oszukuje o dobre 25km/h. Co to za skuter?
Co do regulaminu to sam najlepiej wiem czy coÅ› Å‚amiÄ™ czy nie, za to Ciebie widzÄ™ w wielu tematach, jak wypisujesz swoje teorie z palca wyssane.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
mógłby mi ktoś(znający się) poszukać pasujący moduł odblokowany do mojego skutera/silnika. Allegro.
http://www.scooter-assassins.com/pics/b ... ed_cdi.jpg Tak wyglÄ…da wtyczka.
Ja jestem zielony w tych sprawach i nie chce na darmo kasy wydawać.
http://www.scooter-assassins.com/pics/b ... ed_cdi.jpg Tak wyglÄ…da wtyczka.
Ja jestem zielony w tych sprawach i nie chce na darmo kasy wydawać.
- sylur90
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 26/4/2012, 16:15
komarcc nie chcę się kłócić ale mam silnik 139QMB i przed wymianą modułu tak właśnie było, że jak jechałem po prostej to skuter dochodził do 7k obrotów i szedł 70, jak zjeżdżałem z górki był taki dxwięk jakby się na obroty wkręcał, a potem tak jakby go blokowało i już dalej się obrotomierz nie kręcił dochodził max do 5,5k z górki i 7k na prostej wymieniłem moduł to do 9k dochodzi na prostej i z górki. Licznik oszukuje 5km/h mierzone GPS. Było 100km/h a na GPS 95. Skuter to zipp vapor 2005r. Na prawde nie chcę się kłócić tylko mówię jak było u mnie. Nie wiem czy Ty czymś jeździsz ale raczej nie takim chinolkiem.
- Kamil;)
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 10/4/2012, 09:07
- Lokalizacja: Wadowice
Moduł odblokowany masz np. tu:
http://allegro.pl/modul-cdi-boatian-4t- ... 78092.html
Musi się wtyczka zgadzać i nic więcej, więc jakbyś chciał sam poszukać to kieruj się tym by wtyczka pasowała i unikaj modułów z regulacją kąta zapłonu, bo to niewypał i same z tym problemy.
Zawirowywacz spalin jest blokadą i jego usunięcie może poprawić nieco osiągi.
http://allegro.pl/modul-cdi-boatian-4t- ... 78092.html
Musi się wtyczka zgadzać i nic więcej, więc jakbyś chciał sam poszukać to kieruj się tym by wtyczka pasowała i unikaj modułów z regulacją kąta zapłonu, bo to niewypał i same z tym problemy.
Zawirowywacz spalin jest blokadą i jego usunięcie może poprawić nieco osiągi.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości