Zobacz wÄ…tek - Enduro do 8000 dla wysokiego las,pola
NAS Analytics TAG

Enduro do 8000 dla wysokiego las,pola

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Enduro do 8000 dla wysokiego las,pola

Postprzez Sikorini » 25/4/2012, 10:52

Witam obecnie jeżdżę moim pierwszym moto - DT 125 w SM. Średnio to ogarniam i chciałbym je zmienić. Nie podoba mi sie charakterystyka 2T.
Chciałbym jakieś większy gabarytowo oraz w 4t moto do wyjazdu z 3 razy w tygodniu do lasu pola. Zwykły przejazd po górkach , małych rzeczkach + ewentualnie z 5 km czarnego asfaltu dojazdu.

Mam 202 cm wzrostu i 115 kg wagi i dlatego cięzko mi się na małej DT jeździ.
Mogę przeznaczyć 8000 zł z tym, że racjonalniej by było kupić coś za 6000 i 2000 zostawić na opony, napęd klocki itd

Myślałem o czymś pokroju DRZ ale za takie pieniądze to raczej nie realne.
Ostatnio edytowano 25/4/2012, 20:11 przez Sikorini, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Sikorini
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
Lokalizacja: WM


Postprzez henio12323 » 25/4/2012, 16:22

taa za 8k zł DRZte moze i dostaniesz ale straszne padło :P poszukał bym czegos ze stajni KTMa a mianowicie KTMa lc4 fajny sprzęt, wręcz niesmiertelny jak niekatowany. a przejazd po lekkim terenie to dla niego zaden problem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Sikorini » 25/4/2012, 16:47

Masz na myśli KTM'a wersje 400 ?
Sikorini
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
Lokalizacja: WM

Postprzez henio12323 » 25/4/2012, 18:23

w zasadzie to mam na mysli obie :P czyli 400 jak i 620/640 juz twoja kwestia jaka pojemnosc bys wybrał :D 640 to juz mocny i dosyc ciezki sprzęt nie tak zwrotny w terenie, ale fajny na asfalt ( w sportowych wersjach ludzie tym latają nawet i po torach MX ) z kolei 400 mysle była by bardziej do "wszystkiego " i łatwiejsza do ogarniecia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Sikorini » 25/4/2012, 19:23

Więc kwestia co by sie dostało w lepszym stanie czy DRZ czy LC4 to brać.

A co apropo takich motocykli jak XR 400-600? Niby nie zawodne ale coś mi nie podchodzi chłodzenie powietrzem w terenie. Ale także by dawał rade na torze crossowym bo mam 4 w okolicy 50km. Ale to raczej jazda samemu raz na 2 tygodnie dla zabawy.

Dlatego szukam w miarę podobnych motocykli bo nie ma co się zapatrywać w 1 model.

WR/ YZ/ CR / CRF i pochodne raczej odrzucam, bo mnie koszta zjedzą. Chyba że się mylę
Sikorini
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
Lokalizacja: WM

Postprzez henio12323 » 25/4/2012, 20:26

hmm w sumie xr 400 jak i 650 to fajne sprzęty. xr 400 jest dosyc nietypowym sprzetem bo prowadzi sie nadwyraz lekko i sprawnie jak na sprzet tego typu. tez w sumie mógłbys dorzucic do tego worka XRki, yamahy TTrki powietrzaki to nie tragedia. generalnie nie ma problemu z powietrzakami w terenie, tak na dobra sprawe to mniej rzeczy moze sie zepsuc :P ale do bardziej sportowej jazdy jednak lzejszy cieczak jest lepszy. przynajmniej ja osobiscie majac do wyboru za ta sama kase np drz albo xr wybrał bym bez zastanowienia DRZ :P


WR EXC to hard enduraki, za 8 tysi nie kupisz zdrowego modelu

yz crf r, rmz itp to wyczynówki utrzymanie kosztuje z 2000 zł rocznie jak robisz wszystko sam ;D wiec tanio nie jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na górê