SUZUKI GSX 600f 1997 ProszÄ™ o Pomoc
Posty: 2
• Strona 1 z 1
SUZUKI GSX 600f 1997 ProszÄ™ o Pomoc
Witam!
Jestem nowy na forum itp więc za wszelkie błędy techniczne z góry przepraszam:) Mam problem z moim Suzuki GSX 600f 97" zakupionym tydzień temu. Mianowicie motor kupiłem jako kompletny laik w tej kwestii czyli nie sprawdziłem pozycji kranika która była ustawiona na PRI. Przyjechałem do domu pojeździłem zrobiłem około 200 km i nadal jest wszystko ok motor chodzi równo itp tylko natknąłem się na uwagi że ta pozycja kranika jest tylko do odpalani po zimie itp. Więc przestawiłem na Normal odpaliłem pochodził trochę, przejechałem się i po jakiś 300 m zaczął się dławic aż w końcu zgasł, odpalałem i od razu prawie gasł na res to samo przełączam na PRI hula aż miło. Dzwoniłem do poprzedniego właściciela "ponoć jeździł tak cały czas nic nie zmieniał w kraniku" motor ma od 3 lat i ponoć nic się nie działo poza tym że zmienił silnik na mocniejszy który ma 96 km a nie seryjnie 86. Teraz moje pytanie czy aby na pewno można tak jeździć jeśli nie co się mogło stać i jak to naprawić aby motor śmigał na RES I NORMAL. Z góry dzięki za pomoc. Prosiłbym o ewentualne porady językiem łopatologicznym ponieważ tak jak już mówiłem jestem laikiem w tym temacie. Jest to moja pierwsza maszyna ponieważ słyszałem dużo opinii ze jest to sprzęt nie do zajeżdzenia... teoretycznie.
Jestem nowy na forum itp więc za wszelkie błędy techniczne z góry przepraszam:) Mam problem z moim Suzuki GSX 600f 97" zakupionym tydzień temu. Mianowicie motor kupiłem jako kompletny laik w tej kwestii czyli nie sprawdziłem pozycji kranika która była ustawiona na PRI. Przyjechałem do domu pojeździłem zrobiłem około 200 km i nadal jest wszystko ok motor chodzi równo itp tylko natknąłem się na uwagi że ta pozycja kranika jest tylko do odpalani po zimie itp. Więc przestawiłem na Normal odpaliłem pochodził trochę, przejechałem się i po jakiś 300 m zaczął się dławic aż w końcu zgasł, odpalałem i od razu prawie gasł na res to samo przełączam na PRI hula aż miło. Dzwoniłem do poprzedniego właściciela "ponoć jeździł tak cały czas nic nie zmieniał w kraniku" motor ma od 3 lat i ponoć nic się nie działo poza tym że zmienił silnik na mocniejszy który ma 96 km a nie seryjnie 86. Teraz moje pytanie czy aby na pewno można tak jeździć jeśli nie co się mogło stać i jak to naprawić aby motor śmigał na RES I NORMAL. Z góry dzięki za pomoc. Prosiłbym o ewentualne porady językiem łopatologicznym ponieważ tak jak już mówiłem jestem laikiem w tym temacie. Jest to moja pierwsza maszyna ponieważ słyszałem dużo opinii ze jest to sprzęt nie do zajeżdzenia... teoretycznie.
- KrzychuZ9
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 24/4/2012, 20:07
- Lokalizacja: Kielce
PRI służy do odpalania silnika przy niskich temperaturach, bo paliwo dostaje się wtedy bezpośrednio do komory spalania, ON jak zalane powyżej rezerwy i RES rezerwa - u mnie muszę przestawić już na samym początku czerwonego pola, bo zaczyna mu brakować.
Jeśli moto gaśnie na ON i RES to całkiem możliwe, że kranik jest zatkany przez brud znajdujący się w paliwie, więc musisz go wykręcić i wyczyścić
Jeśli moto gaśnie na ON i RES to całkiem możliwe, że kranik jest zatkany przez brud znajdujący się w paliwie, więc musisz go wykręcić i wyczyścić
Gregor
-
gregor125 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 24/4/2012, 11:30
- Lokalizacja: Ścinawka Górna, dolnośląskie
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości