Witam mam problemy z mz muli ja na niskich obrotach podczas
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Witam mam problemy z mz muli ja na niskich obrotach podczas
Witam jak w temacie mam pproblemy z mz 250 . Chodzi o to gdy kupilem , zrobilem szlif cylindra wymienilem wszystki uszczelniacze , lozyska , musialem alternator zrobic poniewaz caly wirnik byl pekniety i ladowania nie bylo gdy wszystko skrecilem do kupy przejechalem sie too wydaje mi sie tak na 1 wg nie ma oderwania na niskich ja muli dopiero jak zlapie wysokie obroty cos przyspiszey i tak nie jest jak powinno tak jak by ja cos blokowalo 2,3 na wyzszych obrotach lapie gdy juz wrzuce 4 bieg i 5 wg nie ma przyspieszenia zamula ja , czy moze ma cos w spulnego kondesator gdyrz wymienilem na kondesator od komara , jest mozliwosc ze przez to ja muli ? Poniewaz gaznik zaly przeczyscilem zaplon jest dobrze ustawiony przerwa tak samo i dalej tak sie dzieje. gdy wloncze sanie na wyzszych obrotach chodzi lepiej ale co z tego jak na wysokich obrotach a na niskich muli i na odwrot gdy sanie wyloncze na niszych jest lepsza ale dalej nie to.
Pomozcie . !!
Pomozcie . !!
- ryszard2066
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/4/2012, 09:21
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Maciek Szczegóra
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
- Lokalizacja: Krotoszyn
suchaj gaznik w 90 % odpada bo przekladalem nawet aznik od 251 bo kumple maja tez i dalej tak samo bylo
- ryszard2066
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/4/2012, 09:21
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
sprwwdz ustawienie zaplonu , przerwe na przerywaczu , i kondensator ma znaczenie , jak masz mozliwosc to podmien z 251 bedziesz miec pewnosc , i jesli robiles z alternatorem to sprawdz ladowanie na niskich obrotach bo moze byc za malo pradu na wolnych jesli aku slabe i ladowanie to iskra moze nie byc taka jak powinna ,
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
musisz dobrze wyregulować zapłon i gaźnik i będzie działać. ale do tego to trzeba dużo cierpliwości i trochę wiedzy. ja tak ustawiłem zapłon w etz150 - na oko i metodą prób i błędów.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości